Wanneer mag dat?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...quote:
kloptquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.
Met een meetlint bij je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Weet ik iemand waar ik de framemaat van een fiets kan meten?
om wat voor fiets gaat het? Bij "normale fietsen is het meestal de lengte van de zitbuis, bij racefietsen gaat het meer om de lengte van de bovenbuis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Volgens de AI van Google zou dat zo moetenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Je framemaat meet je door je binnenbeenlengte te bepalen en dit getal te vermenigvuldigen met een factor, zoals 0,68 (of 0,66/0,65 afhankelijk van de aanbeveling). Je kunt ook een bestaande, goed passende fiets opmeten: meet de afstand vanaf het midden van de trapas tot de bovenkant van de zadelbuis waar de zadelpen in gaat
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...
Ja precies die magenta ken ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaarquote:
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je een zwitsers paspoort hebt. Maar dat duurt zeker nog 2+ jaar. Dan ben ik hier al 14+ jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar ga je gewoon wel voor natuurlijk.Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja precies die magenta ken ik.
Bij fuchsia en magenta kom ik bijna op dezelfde ploaties uit volgens mij.
Maar knalroze is prima.
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk die kleur gekregen, of was het gewoon zomaar?
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Volgens de AI van Google zou dat zo moeten
[..]
Prima. Voor mij is het ongeveer hetzelfde zegmaar tenzij heel diep paars, dat kan ik nog wel onderscheiden van roze maar de rest kost veel moeite.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Oké de volgende keer als je hier bent ga ik even een testje doen met de roze en paarse dingen hier in huis.
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Je bent niet de enige hoor, zijn ook veel mensen die oranje en rood niet goed kunnen onderscheiden, die moet ik ook regelmatig corrigerenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:02 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Geen idee maar zou goed kunnen. Deze zijn het meest opvallend omdat mensen mij wel eens corrigeren als ik de kleur van een bloem (foutief) benoem bijvoorbeeld.
Ja kan nu nooit meer op m'n knieën. Je moet er wat voor over hebben.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, hoe gaat het met je knietjes?
Oh nog vrij rapjes danquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar bij Yvonne gesmeekt op m'n blote knietjes.
Gezellig met ons babbelenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Heb wel genoeg strafregels geschrevenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga lekker naar NWSals een soort therapie gewoon
Stomquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee 3, maar moet m'n nederlandse dan inleveren geloof ik dus hou er alsnog maar 2 over
Nou ik denk het niet. Binnen een week zit je daar weer met kookborrels in je bloedquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel genoeg strafregels geschreven
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:08 schreef Ama het volgende:
Ik maakte gewoon een keer flauwe opmerking en toen was ik ineens roze voor altijd.
Ah, dan heb je hier niets aan idd. Als ik erop zoek is dit ook het enige wat ik kan vinden, zucht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wil een bestaande fiets meten, geen nieuwe kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |