Je rol folie is meer paars. Toch @LTVDK?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:51 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Magenta vind ik mooie kleur
hij valt wel opquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Denk het ookquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
1 schakerinkje naar grijs is nog beter.quote:
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:46 schreef Koen66 het volgende:
Wat een poppenkast die verkiezingsdebatten, man man man
dat folie op die rolquote:
Stem je wel vanuit het buitenland?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
mis je niks aanquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond het vroeger altijd wel interessant om naar te kijken, maar heb het al jaren niet gezien.
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die is gewoon paars jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Je rol folie is meer paars. Toch @:ltvdk?
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Stem je wel vanuit het buitenland?
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eerder brachten politieke kopstukken nog echt hun verkiezingspunten in die debatten. Tegenwoordig is het een wedstrijdje kontdraaien.
Wanneer mag dat?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Teveel moeite voor iets waar ik me niet meer echt bij betrokken voel. Hier zou ik wel altijd gaan stemmen (als ik ooit mag stemmen).
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...quote:
kloptquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja daar heb je als kiezer ook niks aan dan.
Met een meetlint bij je fiets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Weet ik iemand waar ik de framemaat van een fiets kan meten?
om wat voor fiets gaat het? Bij "normale fietsen is het meestal de lengte van de zitbuis, bij racefietsen gaat het meer om de lengte van de bovenbuis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
Volgens de AI van Google zou dat zo moetenquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Je framemaat meet je door je binnenbeenlengte te bepalen en dit getal te vermenigvuldigen met een factor, zoals 0,68 (of 0,66/0,65 afhankelijk van de aanbeveling). Je kunt ook een bestaande, goed passende fiets opmeten: meet de afstand vanaf het midden van de trapas tot de bovenkant van de zadelbuis waar de zadelpen in gaat
Zijn er meer kleuren waar je last hebt daarmee?quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:57 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Mooi, want dat was de bedoeling. Ik heb nogal moeite met paars en roze onderscheiden...
Ja precies die magenta ken ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee je bent vrij magenta
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Magenta in drukkleuren (CMYK) is wel wat 'warmer'
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |