Dat was niet een van die dingen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gezellig met ons babbelen
Of mijn vakantieverslag lezen
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meerquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:10 schreef Donna het volgende:
[..]
En ik wilde dat ook graag en zou het op m'n verjaardag krijgen. Die dag kwam. En ging. Zonder kleurtje.
Vorig jaar opnieuw de belofte. De dag kwam en ging, zonder kleurtje.
Gisteren bracht ik het weer eens op en ineens past m'n kleurtje bij m'n persona. 😇
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stom![]()
Dat gaat wel gevolgen hebben voor onze wederzijdse inter-meetability natuurlijk
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou als GROEN niet bij mijn persona past dan weet ik het ook niet meer![]()
![]()
@:Danny regel dat. Factuurtje komt later wel
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmmm ik had vanmiddag bedacht: oh ik heb meerdere dingen die ik kan doen vanavond. Nu weet ik die dingen niet meer
Ik vond het anders best goede ideeënquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was niet een van die dingen.
Echt wandelen met de hond leidt altijd tot een reset moment in mijn brein. Heel handig ook voor tijdens een lunchwandeling
Als onderdeel van de Foqueville DEIquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Krijg ik dan eindelijk bonuspunten omdat ik een buitenlander ben?
Dat was het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:19 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Naja, als op FOK rondhangen er één van was..
Dingen die je zou kunnen doen lijken mij inderdaad niet heel belangrijk en meer iets om te doen voor de leuk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
u vroeg plaatjequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan maar gewoon mijn ideeën volgenquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat was het niet.
Nouja zou dan wel niet heel belangrijk zijn geweest
ik ben zo groen als gras kan zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 20:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk nooit zo geassocieerd met de kleur groen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:31 schreef mschol het volgende:
[..]
u vroeg plaatje![]()
beetje overbelicht maar het idee is erOh dit vind ik wel mooi eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik ben zo groen als gras kan zijn
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
je bedoelt die designer sets?quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:36 schreef Ama het volgende:
@:mschol Jij besteld wel vaker via bricklink.. hoe lang duurt het na zo'n mailtje ongeveer dat ze het echt versturen?
Oh dat is nog wel snel dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]
je bedoelt die designer sets?
pfftt... laatste duurde dag of 4 wat ik zo zie in mail..
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Mijne wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 20:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vraagje. Is al je kleding ook duizend tinten groen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |