2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Samzz het volgende:
Ik wilde ook altijd graag roze zijn. Maar helaas.
Sow.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Leuk kleurtje voor op de muur.Alle muren en het plafond paars en dan een gele deur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was in Denemarken ooit bij een jongedame die had alles knalrood. Meubels en andere spulletjes ook. Fantastisch uitzicht over de Aarhus Bugt had ze trouwens.Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Alle muren en het plafond paars en dan een gele deur.
Ik was in Denemarken ooit bij een jongedame die had alles knalrood. Meubels en andere spulletjes ook. Fantastisch uitzicht over de Aarhus Bugt had ze trouwens.
Seizoenenhuis is leuk. Lente in de woonkamer, zomer in de keuken, winter in de slaapkamer en herfst in de badkamer. Toilet maanlandschap.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.
Daar ben ik echt binnen een maand op uitgekeken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:50 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Seizoenenhuis is leuk. Lente in de woonkamer, zomer in de keuken, winter in de slaapkamer en herfst in de badkamer. Toilet maanlandschap.
ik het de popcorn kraam en antiekshopquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ohja jij had die popcornkraam toch? Ik vroeg laatst of je een LEGO City thuis hebt staan maar ik weet het antwoord niet.
Je hebt wel genoeg volgens mij om een mooi begin te maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik het de popcorn kraam en antiekshop
ik heb volgens mij wel geantwoord.. maar:
nee, op dit moment niet.. het is de bedoeling dat er wel zoiets komt...
..
...
ooit
...
...
...
Ga jij ook gewoon op stemmenquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Wat is die D66 jumpscare hier nou weer
[ afbeelding ]
Bijna hierquote:
Ik welquote:
als het moet kom ik wel eens langs, ik doe niet moeilijk.. ik heb immers een antraciet met zwarte toilet en een antraciete badkamerquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Na ik wil graag ook nog af en toe visite krijgen.
ik kan een hele vloer vol leggen denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Je hebt wel genoeg volgens mij om een mooi begin te maken.
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan een hele vloer vol leggen denk ik
Zelfs toen lukte het niet.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:43 schreef Donna het volgende:
[..]
2 jaar op m'n knietjes liggen smeken.
Maar ook pro moslim en die zijn weer niet pro vrouwenquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik welDie zijn erg pro vrouwen. En ik ook
![]()
ik ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog een zogeheten zwevende kiezer. Ik weet het nog steeds niet.
Ik weet wel waar ik niet op stemquote:Op maandag 13 oktober 2025 19:05 schreef Samzz het volgende:
Ik ben nog een zogeheten zwevende kiezer. Ik weet het nog steeds niet.
12v spoorbaan heb ik ook maar eigenlijk wil je daar niet meer mee klooien, metaal en contacten van de locs zijn inmiddels zo aangetast dat het echt een gedoe is om het werkend te krijgen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:00 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, ik ook inmiddels. Inclusief 12v spoorbaan.
Geen popcornkraam trouwens. Wel deze uit mijn jeugd. Kijk dat setnummer.![]()
[ afbeelding ]
29 oktober.quote:Op maandag 13 oktober 2025 19:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook.
wanneer moeten we een keuze maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |