Het was alsnog 17 graden vandaag ofzoquote:
Gewoon. Klef gedoequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Raak je zo overstuur van de gedachte van een knuffelende stig?
Magenta heet die kleur. Het is een primaire kleur in het systeem van subtractieve kleurmenging.quote:
quote:
True truequote:Op maandag 13 oktober 2025 18:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Magenta heet die kleur. Het is een primaire kleur in het systeem van subtractieve kleurmenging.
[ afbeelding ]
Bedorven pannenkoeken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:24 schreef WrappedEuphoria het volgende:
De pannenkoeken vielen niet goed, nu misselijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.quote:
Neee dit is Magentaquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.
Ik zou het zelf Barbie knalroze noemen.
Barbie roze is meer roze.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:37 schreef Donna het volgende:
[..]
Fuchsia zit idd tussen roze en paars in op de kleurencirkel.
Ik zou het zelf Barbie knalroze noemen.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Nee, alles wat erin zat was nog ruim binnen de datum...quote:
Ah, ik ben dus toch niet de enige...quote:
Zat geen bier door, hoef ik ook nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 18:30 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Te weinig bier in het beslag?
quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:42 schreef Ama het volgende:
Leuk kleurtje voor op de muur.Had ik op mijn tienerkamer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |