quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
omdat het dat al jaaaaaaaaaaaaaaren is
En over 10 minuten heb je weer iets vies gemaakt
Dit is wel waar ja. Gootsteen blijft zelden leeg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het voelt zo nutteloos. Heb je net alles weg, pak je wat drinken en je hebt weer vaat.
Ik had in Oostende een vaatwasser. 1 keer gebruikt. Vond 'm handiger als opslag. Ik ben gewend op de hand tijdens koken/koffiezetten/huishouden. Ook als je een roker bent en met je handen werkt in de olie/diesel houdt het je handen toonbaar. Het is ook zuiniger en beter voor het milieu.quote:
Gewoon goed afgericht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:48 schreef Nizno het volgende:
en elk oud omaatje die zegt dat ze het leuk vindt om af te wassen die heeft gewoon een compulsief schoonmaaksyndroom dat ze niet tegen vieze rommel kan en daarom denkt dat het leuk is.
Ik ben het hier mee eens. Ik laat het daarom Lilak ook doenquote:
* TheStigsDutchCousin warmte stuurtquote:
Vroeger thuis heel traditioneel. Pappa bracht het geld binnen, moeders kookte en wij de kinderen deden afwassen, afdrogen en opbergen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens. Ik laat het daarom Lilak ook doen
Het werkt nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:55 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin warmte stuurt
Goed geregeld, Ik heb alleen mijn kat.. jij hebt ook nog een kind die je kan africhten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:57 schreef Ama het volgende:
Ik had Dettol doekjes gekocht (want 1+1 gratis) en nu wil ik mijn neus de hele dag in die pak met doekjes steken.
Ja maar kind is er niet elke dag. Lilak meestal welquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Goed geregeld, Ik heb alleen mijn kat.. jij hebt ook nog een kind die je kan africhten.
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warmquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het werkt niet. Zo maar kokendheet douchen.
Maar eerst even eten.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
* TheStigsDutchCousin knuffelt Samzz warm
Raak je zo overstuur van de gedachte van een knuffelende stig?quote:
Woah. Jij ook al.quote:
Jij kookt, dus goede verdeling.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 18:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kookt, dus goede verdeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |