Oke. Kom ik ze zondag halen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Ga ze later deze week maken denk ik
Kip pasta broccoliquote:
Dat maak ik van de week denk ikquote:
Demonstreren is dan ook een moeilijk woordquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Die dommen gaan juist vechten al noemen ze het dan demonstreren.
Normaal doen is zelfs twee woorden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Demonstreren is dan ook een moeilijk woord
Woahquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Normaal doen is zelfs twee woorden.
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woah
Geen wonder dat ze het niet snappen
Lolquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.
Haha.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:13 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms gaan ze gewoon van verbazing op de weg zitten.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]Maar eens even kijken wat ik hiermee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps O+
Is het de vorm van een bliksemschicht?quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:19 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel echt een zieke litteken op mijn bovenarm door die brandwond laatst.
Nee helaasquote:Op maandag 13 oktober 2025 17:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het de vorm van een bliksemschicht?
Dat zou wel episch zijn geweest.quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn geweest.
Doet ie wel pijn als Voldemort in de buurt is, of dat ook al niet?
Die heeft er wel een neus vo- oh wacht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou wel episch zijn geweest.
Doet ie wel pijn als Voldemort in de buurt is, of dat ook al niet?
Ja is wel prima.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://www.013.nl/programma/108787/those-damn-crows
Daar heb ik echt wel zin in. Niet echt de metal waar ik meestal naar toe ga, maar ik vind dit gewoon prima klinken.
Zondag ga ik dan wel weer naar Battle Beast, hier in de Effenaar
Ok. Thanks.quote:Op maandag 13 oktober 2025 17:34 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Goeie dit:
Bekijk deze YouTube-video
Oh te laatquote:
omdat het dat al jaaaaaaaaaaaaaaren isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |