Is ook wel absurd veel geld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ik heb dat ook niet over voor 1 kledingstuk.
19.702 stappen hier. Prima wandelweer inderdaad.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens terug van de wandelarij. Teleurstellend hoe veel er dicht is op maandag. 12.289 stappiesDaar lag het niet aan.
Anyway het weer is nog gewoon te lekkerDus nog maar even een Erdingertje op het balkon. Geen idee wanneer het weer kan
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu dat het zaterdag de dag van de chocolade cupcake is.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk dat @:CherryLips het al wist.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, leuk vestje![]()
Wil jij anders een leuk pakje van mij hebben? Kon Ama er helaas niet blij mee maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Wat vervelendquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:30 schreef Ama het volgende:
Ik leer nu dat het zaterdag de dag van de chocolade cupcake is.
zelfde mailtje gehadquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Oeeeeh ik kreeg vandaag mail dat mijn paddenstoelendorp van LEGO echt bijna wordt verzonden.
Ohja jij had die popcornkraam toch? Ik vroeg laatst of je een LEGO City thuis hebt staan maar ik weet het antwoord niet.quote:
Kip Saltimboccaquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keukentalenten, weten jullie misschien een recept waarvoor je salie gebruikt?
Ik heb denk ik een voorraad salie voor de komende 5 jaar.
Pompoen, geitenkaasquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Keukentalenten, weten jullie misschien een recept waarvoor je salie gebruikt?
Ik heb denk ik een voorraad salie voor de komende 5 jaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]NohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt de lekkerste wraps O+
Jeejquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:36 schreef Ama het volgende:
@:WrappedEuphoria maar ik ben wel super happy met mijn lekkere grote badjas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |