SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Maakt de lekkerste wraps O+
Ja, leuk vestjequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:14 schreef essnhills het volgende:
Ik heb nog wat dingen zoals hoeslakens en van die topjes voor onder mijn kleren besteld bij de Hema
Maar ook een leuk vestje
[ afbeelding ]
Zo had ik er laatst ook een waar het geld er aan alle kanten uitvloog.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Soms heb je gewoon dure maanden en daar is spaargeld voor. Dan kun je even de dingen kopen die je nodig hebt.
Tis gewoon een duur jaar omdat er dingen nodig zijn die ik eerst niet nodig had, omdat Ambar.
Zonder Ambar had ik geen nieuwe fiets, stofzuiger, winterjas en schoenen nodig gehad. Of een vloerkleed enz.
Ja, een kat is al blij met een doos.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:16 schreef Ama het volgende: Heb wel iets over Hedwig gezegd dus zou leuk zijn als zij ook iets krijgt.
Maar ik besef mij nu dat de doos waar het in komt al goed genoeg is voor haar.
Als er ook nog iets in zit wat een beetje ritselt is het helemaal feest.
De gekwoote post van CherryLips bedoel je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat het stukje over de meet er wel uit kan @:WrappedEuphoria want er is een datum enz.
Of een balletje inpakpapier.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, een kat is al blij met een doos.
Yesquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:22 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
De gekwoote post van CherryLips bedoel je?
Ja ik ook wel. Was allebei zwart toch? Misschien had niemand zin om ze te makenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:21 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmm, als het zo'n 12 weken zou duren, verwacht ik eigenlijk binnenkort een update over m'n jurk
Ik had zwart ja.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja ik ook wel. Was allebei zwart toch? Misschien had niemand zin om ze te maken
Ja die heb ik gezienquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had zwart ja.
M'n veel later bestelde sale spul heb ik wel binnen.Ik weet niet meer of ik die foto had laten zien of niet.
Oh, het is geen klacht verder hoor, meer een "oh joh, da's nu zo'n beetje".quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:23 schreef Ama het volgende:
Ach ik heb bijna een half jaar gewacht op mijn LEGO bestelling.
Ach als je ook weet dat je even moet wachten is het ook niet zo erg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, het is geen klacht verder hoor, meer een "oh joh, da's nu zo'n beetje".
Maar ik weet ook dat het echt een populaire actie was en ik heb er totaal geen haast mee, dus als het nog twee weken duurt vind ik het ook best.
Hoort erbij bij pre-orders en custom made spul.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je ook weet dat je even moet wachten is het ook niet zo erg.Ik wist ook van tevoren dat het nog überhaupt niet gemaakt was.
Ja, ik heb dat ook niet over voor 1 kledingstuk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |