En dat je collega's het dan ineens gewoon begrijpenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar wel bezig.
Oh heet dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?
Elkaar bezig houden?
op je blote knietjes, @yvonne bedankenquote:
Ik vind dit echt ZO leuk!! Helemaal mijn kleur dit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op je blote knietjes, @:yvonne bedanken
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
Oh nee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
Nizno is gewoon jaloersquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...quote:
klopt wel ongeveerquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
Als je @Donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijs
Dat is niet goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?quote:
Goed natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?
Ja lekkerquote:
Ja. Ik dacht al. Het is niet de standaard kleur vanquote:
lekker!quote:
Alles geasfalteerd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Ze zijn wel lekker op tijd klaar vandaag met die tuin.
quote:
Ah metamorfose van tuin naar luchtplaatsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Soort van.. ze krijgt allemaal tegels in de tuin.
Dus de luchtplaats is bijna klaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Earl grey graag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 liter water gekookt en Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee om iedereen te voorzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |