wie doet er triggered?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het helemaal raar dat iedereen zo triggered doet
Het is altijd wel fijn om weer thuis te komen.quote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ook zo langzamerhand het ambtenarenleef ging opzoekenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs voor een ambtenaar is dit verdacht.
Heel vroeg beginnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu wel weer aan het werk vanuit thuisquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
You can learn from your dog.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had onderweg nieuwe honden en mensen vriendjes gemaakt. Vol met trotst, blijheid en zelfverzekerdheid loopt hij dan weer naar huis. Zo cute
Ik heb nog even te gaan wat dat betreft. Nieuwe werk heeft wel langer lunchpauze en geen dagen van 8 uur + pauze, maar gewoon 8 uur, dus ik ben wel op wegquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ook zo langzamerhand het ambtenarenleef ging opzoeken
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel weer aan het werk vanuit thuis
Niet de hele dag pauze hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog even te gaan wat dat betreft. Nieuwe werk heeft wel langer lunchpauze en geen dagen van 8 uur + pauze, maar gewoon 8 uur, dus ik ben wel op weg
Dat heet dan werkloos, niet pauze.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet de hele dag pauze hebben
Pauze tussen twee banen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet dan werkloos, niet pauze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
ik heb de hele dag pauzequote:Op maandag 13 oktober 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet dan werkloos, niet pauze.
In Thailand is dat normaal.quote:
Wie ga je ondernemen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed gaat ben ik straks ondernemer
Ik las vervelde en schrok me wezenloos.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag voor het eerst het gevoel dat ik mij een heeeeeel klein beetje verveelde
Ben sinds dat ik hier ben nog geen enkele keer verveldquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las vervelde en schrok me wezenloos.
Vreemde slang.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben sinds dat ik hier ben nog geen enkele keer verveld
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag voor het eerst het gevoel dat ik mij een heeeeeel klein beetje verveelde
Staan alle seinen op groen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
nee had vandaag de advocaat geappt of er een update is maar ze heeft niet gereageerd. En ik ben natuurlijk zo ongeduldig als de pestquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staan alle seinen op groen?
Jij hebt de hele dag de tijd en zij heeft nog andere dingen te doen ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had vandaag de advocaat geappt of er een update is maar ze heeft niet gereageerd. En ik ben natuurlijk zo ongeduldig als de pest
Ja das ook zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag de tijd en zij heeft nog andere dingen te doen ook.
* stuurt sollicitatiequote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Even ter controle naar @bitterbal sturen. Die verveelt zich.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik het de conceptversie van het instemmingsbesluit van de OR klaar. Wat een bevalling
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even ter controle naar @:bitterbal sturen. Die verveelt zich.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslagquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar wel bezig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslag
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grmbl Translationsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |