Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.
Oh zo cheap nog. Dat is nog goedkoper dan het rolletje verband wat ik meekreeg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.
Valt best mee.quote:
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Dan heb je je antwoord ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Trump loopt zo trots als een hond met zeven lullen rond in Jeruzalem.
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij stopt eigenhandig een onoplosbare oorlog, doet niemand hem naquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.
Daarom bleven we tot maandag. Het loopt nu wel goed vol maar we kunnen sowieso mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Op vrijdagochtend is het altijd wel megadruk.
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.
Costa del Gaza.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.
De Nobelprijs voor de vrede kan 'm niet meer ontgaan! Totdat-ie straks uit frustratie de komende tijd zelf ergens een vreselijke oorlog start.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn dingen besproken met deze "vrede" die niet openbaar gemaakt zijn vrees ik, waarvan ik denk: welke beloftes zijn er gedaan en hoe gaat dit nou weer uitpakken?
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Hmm, tja, als daarbij hoort dat de Palestijnen vertrekken, is het toch wel een hele zure oplossing.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.
Omdat ze geen keuze hebben? En volgens mij zijn beide partijen lang niet met alles akkoord gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?
Denk dat het wel meevalt, die stoom komt daar wel. Ik gok dat het vooral meer kost om die dingen in de autoclaaf te gooien en steriel op te bergen, heb je toch een poppetje voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.
Geen zin in bommen op hun kop vanuit de VS?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, tja, als daarbij hoort dat de Palestijnen vertrekken, is het toch wel een hele zure oplossing.
Jij zou je geliefde Den Bosch zo verlaten omdat iemand roept dat in z'n sprookjesboek staat dat 'ie daar recht op heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.
Ja, dat zal het wel zijn. Scheelt een heleboel gedoe.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, die stoom komt daar wel. Ik gok dat het vooral meer kost om die dingen in de autoclaaf te gooien en steriel op te bergen, heb je toch een poppetje voor nodig.
ftfyquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij zou je geliefde Den Bosch zo verlaten omdat iemand roept dat in z'n geschiedenisboek staat dat 'ie daar recht op heeft?
Zo simpel is het niet en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.quote:
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou gewoon toestaan dat ze De Lachende Vis innemen?
Blij en Naar Helmond.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?
Geen kunst aan, zo klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Misplaatstequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Niet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misplaatstewel.
Er wonen daar gewoon mensen he.
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.
oh goed zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer badmintonnen.
Nou ja qua medemenselijkheid zou het beter zijn als de halve wereld full force naar binnen stapt op rupsbanden om de Palestijnen te redden van Hamas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke
als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh goed zoik ben net terug van de gym
ik heb hier helaas niemand om te badmintonnen nu
jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.
Woooquote:Mooi nieuws. U krijgt geld terug.
Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u ¤ 174,08 terug.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
quote:Met dit termijnbedrag verwachten we dat je tussen ¤ 152 en ¤ 352 terugkrijgt op je jaarrekening.
Meeste valt naast je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk.. vieze zeikregen als ik net de deur uit wil.
Damnquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het deze unit wordt
https://www.amazon.nl/rob(...)TmFtZT1zcF9hdGY&th=1
Nicequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
Ziet er goed uit.quote:
Zelf even monitoren. Leuk projectje voor Gergi.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
Voor mij is het ook een verrassing omdat ik dat niet echt bijhoud. Het is nou niet zo dat ik elke maand rond het gemiddelde zit natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
🤷🏼♀️quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden we vorig jaar niet meer zonuren?
Nee, 2025 is veel zonniger .quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb ik gewoon meer stroom verbruikt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, 2025 is veel zonniger .
Deze zin vind ik wel wat dubieus. Alsof de lente niet in het eerste half jaar valt.quote:2025 kende al een zonnig eerste half jaar en een zonnige lente,
Misschien hoe ze gericht staan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon meer stroom verbruikt.
Heb het idee dat de zonnepanelen dit jaar zomer minder stroom hebben opgewekt dan vorig jaar zomer
Ze zijn van de woningbouw dus verder geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hoe ze gericht staan?
Nee hoor, 2025 staat tot nu toe op plek 2 van zonnigste jaren ooit gemeten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik let er verder niet op, maar wij hebben meer aan zonnige ochtenden dan zonnige namiddag, want de panelen liggen op de oostkant van het dak. Dus bij vooral later op de dag zon hebben we pech. Zou zoiets kunnen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn van de woningbouw dus verder geen idee
Aanlegkosten waarschijnlijk. Alles aan één kant is makkelijker/heeft minder randapparatuur nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er 6 dus ik snap niet waarom ze allemaal dezelfde kant opliggen, terwijl je de kansen kan spreiden.
Ik zie bij de buren dat ze echt richting het zuiden liggen, terwijl ik voor mijn idee altijd meer ochtendzon heb.
Hier liggen ze ook allemaal voor de ochtendzon.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er 6 dus ik snap niet waarom ze allemaal dezelfde kant opliggen, terwijl je de kansen kan spreiden.
Ik zie bij de buren dat ze echt richting het zuiden liggen, terwijl ik voor mijn idee altijd meer ochtendzon heb.
Ik geloof dat ze hier op het zuidoosten liggen.quote:
Dat zou hier ook meer gunstiger zijn, maar als ik het goed zie dan is het hier zuidwestenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hier op het zuidoosten liggen.
Ah ja, dan is het ook logisch waarom ze bij ons oost liggen, opbrengst is vergelijkbaar gezien de hoek, maar op oost hebben we veel meer dakruimte.quote:
Ik heb net een variant op earl grey T geZquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
Wilde kersen T geZ
Dacht even zonder suiker doen, maar dan is het te zurig, toch maar suikerklontje er in
50 shades of greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een variant op earl grey T geZ
De lente telt dubbel denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze zin vind ik wel wat dubieus. Alsof de lente niet in het eerste half jaar valt.
Sir Peter Grey heet hetquote:
Earl greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Earl Grey en versie erop is wel de beste thee
ik ga zo eens ff kijken... ben momenteel in de ban van een heule grote kraan in de straat...quote:
London Earl Grey van Simon Levelt is ook erg lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Earl grey
Lady grey
Groene Earl Grey
Ook eens proberenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
London Earl Grey van Simon Levelt is ook erg lekker.
hier was er om 8:50 ook ineens veel lawaai van bewegende dakpannen. Ruimte maken voor de nieuwe veluxen, oude er uit halen enzo...quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Hier is het ook druk
Ze lopen op de daken weer
De weg achter mij wordt eruit gesloopt
En een paar huizen verderop in mijn rijtje waren ze iets aan het doen vanmorgen met boren dat flink doorklonk
Dat klusbedrijf had al helemaal een briefje in de deur gedaan van "we gaan volgende week herrie maken bij 3 huizen verderop"
Dat briefje was er zo te horen niet voor niets
hmm... daar heb ik bedenkingen bijquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Die Sir Peter is met peterselie en zoete wortel
Het ruikt lekkerquote:
daar ben ik blij om, dan kan Peter Grey in je Tkastjequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik blij om, dan kan Peter Grey in je Tkastje
spuitjes met gehaktbalquote:
Verkeerde account USquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
je bent zelfquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zelfIk las spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat in de zin met een drugsverslaafde ook geen vreemde gewaarwording is.quote:
quote:
Zelf makenquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
welk trek in een gehaktbal maar dat is hier niet echt een succes
De lekkerste zijn zelf versgemaaktequote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgenquote:
Ze heeft toch een keuken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
een wasmachine een bank en een bureau met stoel wel... een keuken geen ideequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken hebquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik zou gek worden zonder iets van een keuken.
1 ei;quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken heb![]()
Dat stond er ook.quote:
wordt het wat luchtiger van. minder stuiterballigquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe nooit ei door het gehakt
staat er nog steeds ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Gelijk iedereen over de zeik
Dan is het helemaal raar dat iedereen zo triggered doetquote:
wie doet er triggered?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan is het helemaal raar dat iedereen zo triggered doet
Het is altijd wel fijn om weer thuis te komen.quote:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ook zo langzamerhand het ambtenarenleef ging opzoekenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zelfs voor een ambtenaar is dit verdacht.
Heel vroeg beginnen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu wel weer aan het werk vanuit thuisquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
You can learn from your dog.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ambar had onderweg nieuwe honden en mensen vriendjes gemaakt. Vol met trotst, blijheid en zelfverzekerdheid loopt hij dan weer naar huis. Zo cute
Ik heb nog even te gaan wat dat betreft. Nieuwe werk heeft wel langer lunchpauze en geen dagen van 8 uur + pauze, maar gewoon 8 uur, dus ik ben wel op wegquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk wel verwacht dat jij ook zo langzamerhand het ambtenarenleef ging opzoeken
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben nu wel weer aan het werk vanuit thuis
Niet de hele dag pauze hebbenquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb nog even te gaan wat dat betreft. Nieuwe werk heeft wel langer lunchpauze en geen dagen van 8 uur + pauze, maar gewoon 8 uur, dus ik ben wel op weg
Dat heet dan werkloos, niet pauze.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet de hele dag pauze hebben
Pauze tussen twee banen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet dan werkloos, niet pauze.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dat heet werkloos, tenzij je bij 1 nog in dienst ben maar nog verlofdagen hebt kunnen opnemenquote:
ik heb de hele dag pauzequote:Op maandag 13 oktober 2025 14:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat heet dan werkloos, niet pauze.
In Thailand is dat normaal.quote:
Wie ga je ondernemen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Als het goed gaat ben ik straks ondernemer
Ik las vervelde en schrok me wezenloos.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag voor het eerst het gevoel dat ik mij een heeeeeel klein beetje verveelde
Ben sinds dat ik hier ben nog geen enkele keer verveldquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las vervelde en schrok me wezenloos.
Vreemde slang.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben sinds dat ik hier ben nog geen enkele keer verveld
quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
Vandaag voor het eerst het gevoel dat ik mij een heeeeeel klein beetje verveelde
Staan alle seinen op groen?quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
nee had vandaag de advocaat geappt of er een update is maar ze heeft niet gereageerd. En ik ben natuurlijk zo ongeduldig als de pestquote:Op maandag 13 oktober 2025 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Staan alle seinen op groen?
Jij hebt de hele dag de tijd en zij heeft nog andere dingen te doen ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 14:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee had vandaag de advocaat geappt of er een update is maar ze heeft niet gereageerd. En ik ben natuurlijk zo ongeduldig als de pest
Ja das ook zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jij hebt de hele dag de tijd en zij heeft nog andere dingen te doen ook.
* stuurt sollicitatiequote:Op maandag 13 oktober 2025 14:51 schreef bitterbal het volgende:
Even ter controle naar @bitterbal sturen. Die verveelt zich.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou, ik het de conceptversie van het instemmingsbesluit van de OR klaar. Wat een bevalling
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Even ter controle naar @:bitterbal sturen. Die verveelt zich.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslagquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar wel bezig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslag
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Grmbl Translationsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Moet je vervolgens Grmbl inhuren voor de vertaalslag
En dat je collega's het dan ineens gewoon begrijpenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar wel bezig.
Oh heet dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?
Elkaar bezig houden?
op je blote knietjes, @yvonne bedankenquote:
Ik vind dit echt ZO leuk!! Helemaal mijn kleur dit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op je blote knietjes, @:yvonne bedanken
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
Oh nee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
Nizno is gewoon jaloersquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...quote:
klopt wel ongeveerquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
Als je @Donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijs
Dat is niet goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?quote:
Goed natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?
Ja lekkerquote:
Ja. Ik dacht al. Het is niet de standaard kleur vanquote:
lekker!quote:
Alles geasfalteerd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Ze zijn wel lekker op tijd klaar vandaag met die tuin.
quote:
Ah metamorfose van tuin naar luchtplaatsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Soort van.. ze krijgt allemaal tegels in de tuin.
Dus de luchtplaats is bijna klaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Earl grey graag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 liter water gekookt en Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee om iedereen te voorzien
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 liter water gekookt en Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee om iedereen te voorzien
Simon helpt je graag verder met het selecteren van de juiste earl greyquote:
Ja doe mij ook maar earl greyquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijn
die is superieurder dan Peter Greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Simon helpt je graag verder met het selecteren van de juiste earl grey
Wel lekker dichtbijquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijn
Maar Peter Grey is wel Sir Peter Greyquote:
Mijn deja vu ging met name over het roze kleurtje van @Donna 's naamquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel vaker als het over dat onderwerp gaat![]()
Maar ik laat mensen niet blauw/paars worden
Een kwallenkattentoren?quote:
Die zijn vast niet lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee, ik moet het op werk doen met zakjes waar stof in zit waarvan men zegt dat het thee is
We hadden ook Lipton en dat was slecht. We hebben nu een serie biologische fairtrade. Maar het blijft stof en sommige smaken naar potgrond achtige substantiequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn vast niet lekker.
Owquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn deja vu ging met name over het roze kleurtje van @:donna 's naam
Ik ben weleens shopper geweest, dat iemand anders geld doneerdequote:Op maandag 13 oktober 2025 15:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik had de inwikkel/inpak grap ook in het kerstpakkettenactie topic gepost, altijd leuk als er maar een aantal zijn die het snappen![]()
Leuke actie trouwens, ik sponsor dit jaar twee pakketten
Uhm okequote:
Oh lekker potgrond thee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden ook Lipton en dat was slecht. We hebben nu een serie biologische fairtrade. Maar het blijft stof en sommige smaken naar potgrond achtige substantie
Theegruis :/quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee, ik moet het op werk doen met zakjes waar stof in zit waarvan men zegt dat het thee is
Shoppen vind ik niets, laat ik een ander liever doen. Vandaar dat ik doneerquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben weleens shopper geweest, dat iemand anders geld doneerde
Nu zit allebei er niet zo erg in
Ik vind die dino nog steeds toffer maar ik denk dat dit wat realistischer is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm oke
Ik vind het niks maar als jij het mooi vindt
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Shoppen vind ik niets, laat ik een ander liever doen. Vandaar dat ik doneer![]()
Je mag ook ontvanger zijn
Klopt mijn geld is bijna opquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ik
Ik was meestal ook te lui, maar had wel eens een bakje vooraf gevulde zakjes meequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet ook steeds mijn eigen thee mee te nemen
quote:
Hmmmquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke pakketjes week: rok, jurk en Rocko. Zin in.
Die verdient zichzelf terugquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Klein detail dat de robotstofzuiger ¤400 was.
Ik zou het je gunnenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ik
Die verdient zichzelf in no time terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit zeker relatie tussen deze 2 posts.quote:
En de jurk ¤1.200.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zou het je gunnenEn ik vind krap bij kas zitten niet per se een voorwaarde, maar dat ben ik
Robotstofzuigersquote:
Ik ga binnenkort weer eens inkopenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet ook steeds mijn eigen thee mee te nemen
Was op vakantie en tijdens een van die dagen daar had ik mijn veters kapot getrokken. En die schoenen waren verder ook wel aan vervanging toe. Toen liepen door een stadje langs een winkel en daar zag ik schoenen in de etalage staan (zonder prijs), dus toen dacht ik "oh, ik kan hier wel even kijken" , liep een stukje verder en bij diezelfde winkel verkochten ze ook jurken. De twee jurken die in de etalage hingen waren ruim 1200 Engelse pond. Dus had ik zoiets van. "Uhm, laat maar, die schoenen zullen dan vast ook buiten budget zijn".quote:
Damn wat een geld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was op vakantie en tijdens een van die dagen daar had ik mijn veters kapot getrokken. En die schoenen waren verder ook wel aan vervanging toe. Toen liepen door een stadje langs een winkel en daar zag ik schoenen in de etalage staan (zonder prijs), dus toen dacht ik "oh, ik kan hier wel even kijken" , liep een stukje verder en bij diezelfde winkel verkochten ze ook jurken. De twee jurken die in de etalage hingen waren ruim 1200 Engelse pond. Dus had ik zoiets van. "Uhm, laat maar, die schoenen zullen dan vast ook buiten budget zijn".
Blij met mijn Black Perl van Mielequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, ook als je het handmatig moet doen is een beetje een stevige stofzuiger gewoon een goede investering, anders blijf je bezig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |