oh goed zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer badmintonnen.
Nou ja qua medemenselijkheid zou het beter zijn als de halve wereld full force naar binnen stapt op rupsbanden om de Palestijnen te redden van Hamas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke
als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh goed zoik ben net terug van de gym
ik heb hier helaas niemand om te badmintonnen nu
jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.
Woooquote:Mooi nieuws. U krijgt geld terug.
Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u ¤ 174,08 terug.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
quote:Met dit termijnbedrag verwachten we dat je tussen ¤ 152 en ¤ 352 terugkrijgt op je jaarrekening.
Meeste valt naast je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk.. vieze zeikregen als ik net de deur uit wil.
Damnquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het deze unit wordt
https://www.amazon.nl/rob(...)TmFtZT1zcF9hdGY&th=1
Nicequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
Ziet er goed uit.quote:
Zelf even monitoren. Leuk projectje voor Gergi.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
Voor mij is het ook een verrassing omdat ik dat niet echt bijhoud. Het is nou niet zo dat ik elke maand rond het gemiddelde zit natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |