Zo simpel is het niet en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.quote:
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou gewoon toestaan dat ze De Lachende Vis innemen?
Blij en Naar Helmond.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?
Geen kunst aan, zo klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Misplaatstequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Niet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misplaatstewel.
Er wonen daar gewoon mensen he.
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.
oh goed zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer badmintonnen.
Nou ja qua medemenselijkheid zou het beter zijn als de halve wereld full force naar binnen stapt op rupsbanden om de Palestijnen te redden van Hamas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke
als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh goed zoik ben net terug van de gym
ik heb hier helaas niemand om te badmintonnen nu
jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.
Woooquote:Mooi nieuws. U krijgt geld terug.
Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u ¤ 174,08 terug.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
quote:Met dit termijnbedrag verwachten we dat je tussen ¤ 152 en ¤ 352 terugkrijgt op je jaarrekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |