Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.
Oh zo cheap nog. Dat is nog goedkoper dan het rolletje verband wat ik meekreeg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.
Valt best mee.quote:
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Dan heb je je antwoord ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Trump loopt zo trots als een hond met zeven lullen rond in Jeruzalem.
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij stopt eigenhandig een onoplosbare oorlog, doet niemand hem naquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.
Daarom bleven we tot maandag. Het loopt nu wel goed vol maar we kunnen sowieso mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Op vrijdagochtend is het altijd wel megadruk.
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.
Costa del Gaza.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.
De Nobelprijs voor de vrede kan 'm niet meer ontgaan! Totdat-ie straks uit frustratie de komende tijd zelf ergens een vreselijke oorlog start.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn dingen besproken met deze "vrede" die niet openbaar gemaakt zijn vrees ik, waarvan ik denk: welke beloftes zijn er gedaan en hoe gaat dit nou weer uitpakken?
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Hmm, tja, als daarbij hoort dat de Palestijnen vertrekken, is het toch wel een hele zure oplossing.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.
Omdat ze geen keuze hebben? En volgens mij zijn beide partijen lang niet met alles akkoord gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?
Denk dat het wel meevalt, die stoom komt daar wel. Ik gok dat het vooral meer kost om die dingen in de autoclaaf te gooien en steriel op te bergen, heb je toch een poppetje voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.
Geen zin in bommen op hun kop vanuit de VS?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, tja, als daarbij hoort dat de Palestijnen vertrekken, is het toch wel een hele zure oplossing.
Jij zou je geliefde Den Bosch zo verlaten omdat iemand roept dat in z'n sprookjesboek staat dat 'ie daar recht op heeft?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.
Ja, dat zal het wel zijn. Scheelt een heleboel gedoe.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Denk dat het wel meevalt, die stoom komt daar wel. Ik gok dat het vooral meer kost om die dingen in de autoclaaf te gooien en steriel op te bergen, heb je toch een poppetje voor nodig.
ftfyquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jij zou je geliefde Den Bosch zo verlaten omdat iemand roept dat in z'n geschiedenisboek staat dat 'ie daar recht op heeft?
Zo simpel is het niet en dat weet jij ook wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alleen degenen die liever dood en verderf zaaien in een poging Israël te vernietigen dan te kiezen voor het leven.
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.quote:
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij zou gewoon toestaan dat ze De Lachende Vis innemen?
Blij en Naar Helmond.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Strikje erom voor de nieuwe bewoners terwijl 'ie blij naar Helmond verhuist.
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie geloofsgeschriften niet als volwaardige claim op land.
Wat is de relevantie?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U gelooft ook niet dat Ramses de Grote of Plato heeft bestaan?
Geen kunst aan, zo klaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Misplaatstequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Niet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misplaatstewel.
Er wonen daar gewoon mensen he.
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zullen Carice van Houten, Kati Piri en een beperkt groepje linkse werkelozen niet tof vinden.
oh goed zoquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga vandaag weer badmintonnen.
Nou ja qua medemenselijkheid zou het beter zijn als de halve wereld full force naar binnen stapt op rupsbanden om de Palestijnen te redden van Hamas.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
Oke
als de gijzelaars terug zijn in israel gooien ze de boel plat
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh goed zoik ben net terug van de gym
ik heb hier helaas niemand om te badmintonnen nu
jaquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh jammer dat je dat niet meer kan doen.
Woooquote:Mooi nieuws. U krijgt geld terug.
Uw energiekosten zijn lager dan alle termijnfacturen die we in rekening hebben gebracht. Hierdoor krijgt u ¤ 174,08 terug.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
quote:Met dit termijnbedrag verwachten we dat je tussen ¤ 152 en ¤ 352 terugkrijgt op je jaarrekening.
Meeste valt naast je.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:55 schreef Ama het volgende:
Natuurlijk.. vieze zeikregen als ik net de deur uit wil.
Damnquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat het deze unit wordt
https://www.amazon.nl/rob(...)TmFtZT1zcF9hdGY&th=1
Nicequote:Op maandag 13 oktober 2025 10:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wooo
En dat ondanks dat ik echt m'n best heb gedaan om die airco lekker hard te laten werken.
Ziet er goed uit.quote:
Zelf even monitoren. Leuk projectje voor Gergi.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
Voor mij is het ook een verrassing omdat ik dat niet echt bijhoud. Het is nou niet zo dat ik elke maand rond het gemiddelde zit natuurlijk.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nice![]()
Hier krijg je gewoon 2x per jaar achteraf de rekening en het is een complete verrassing aangezien er geen 'slimme' meters zijn
🤷🏼♀️quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Hadden we vorig jaar niet meer zonuren?
Nee, 2025 is veel zonniger .quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dan heb ik gewoon meer stroom verbruikt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, 2025 is veel zonniger .
Deze zin vind ik wel wat dubieus. Alsof de lente niet in het eerste half jaar valt.quote:2025 kende al een zonnig eerste half jaar en een zonnige lente,
Misschien hoe ze gericht staan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dan heb ik gewoon meer stroom verbruikt.
Heb het idee dat de zonnepanelen dit jaar zomer minder stroom hebben opgewekt dan vorig jaar zomer
Ze zijn van de woningbouw dus verder geen ideequote:Op maandag 13 oktober 2025 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hoe ze gericht staan?
Nee hoor, 2025 staat tot nu toe op plek 2 van zonnigste jaren ooit gemeten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik let er verder niet op, maar wij hebben meer aan zonnige ochtenden dan zonnige namiddag, want de panelen liggen op de oostkant van het dak. Dus bij vooral later op de dag zon hebben we pech. Zou zoiets kunnen zijn.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze zijn van de woningbouw dus verder geen idee
Aanlegkosten waarschijnlijk. Alles aan één kant is makkelijker/heeft minder randapparatuur nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er 6 dus ik snap niet waarom ze allemaal dezelfde kant opliggen, terwijl je de kansen kan spreiden.
Ik zie bij de buren dat ze echt richting het zuiden liggen, terwijl ik voor mijn idee altijd meer ochtendzon heb.
Hier liggen ze ook allemaal voor de ochtendzon.quote:Op maandag 13 oktober 2025 11:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb er 6 dus ik snap niet waarom ze allemaal dezelfde kant opliggen, terwijl je de kansen kan spreiden.
Ik zie bij de buren dat ze echt richting het zuiden liggen, terwijl ik voor mijn idee altijd meer ochtendzon heb.
Ik geloof dat ze hier op het zuidoosten liggen.quote:
Dat zou hier ook meer gunstiger zijn, maar als ik het goed zie dan is het hier zuidwestenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze hier op het zuidoosten liggen.
Ah ja, dan is het ook logisch waarom ze bij ons oost liggen, opbrengst is vergelijkbaar gezien de hoek, maar op oost hebben we veel meer dakruimte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |