Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Same shit, different day
SC hopper present
Nee man.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je nog lopen rellen oude hooligan
Mis de foto's van het eten wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:32 schreef LTVDK het volgende:
Zo, mijn travelsnackbuffet is ook klaar![]()
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
@:essnhills @:ama
Je lijkt @4EverBlackEyed welquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mis de foto's van het eten wel.
Je moet wel beetje je doelgroep kennen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je lijkt @:4EverBlackEyed welIk maak niet zo vaak foto's van eten
Maar dit had ik de laatste avond
[ afbeelding ]
Ja leuk ik ga morgen verder lezen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:42 schreef LTVDK het volgende:
Nog maar een keertje voor het nieuwe topic
_
Zo, mijn travelsnackbuffet is ook klaar![]()
LTVDK in TRV / Rondreizen door de USA #19 God bless our stars & stripes!
@:essnhills @:ama
In dat TRV topic zitten niet per se Foquevillersquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je moet wel beetje je doelgroep kennen.
Lekker net als Nattekat op een groepsreis in een busjequote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk ik ga morgen verder lezen.Ik dacht altijd dat je alleen ging maar met wie ga je altijd als ik vragen mag.
Na dan blijf ik wel thuis.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker net als Nattekat op een groepsreis in een busje
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In dat TRV topic zitten niet per se Foquevillers![]()
Ohja dit heb ik ook nog op
[ afbeelding ]
Met zijn vrouw lijkt me.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja leuk ik ga morgen verder lezen.Ik dacht altijd dat je alleen ging maar met wie ga je altijd als ik vragen mag.
Dat was wel echt een lekkere burger, de spek die er op zat was echt perfect krokantquote:
Waarom verklap je dit nouquote:
controle?quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:53 schreef Ama het volgende:
Zo maar slapen. Geen zin in ziekenhuis morgen maar goed moet toch even.
Groepsreizen zijn tofquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker net als Nattekat op een groepsreis in een busje
dat snap ikquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben blij als ik weer terug naar huis ga.
Slaap lekkerquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb een heel reclameblok de tijd om te kiezen tussen bed en het debat afkijken.
Ik ga er niet teveel over nadenken want ik ga eerst proberen te slapen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:56 schreef mschol het volgende:
[..]
dat snap ik
maar wel mooi dat die hechtingen er misschien uitgaan (dat zal vast heel vreemd voelen...)
slim, sorryquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel over nadenken want ik ga eerst proberen te slapen.
Alle VVD-haters zijn winnaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
was er uberhaupt een 'winnaar' in dit debat? Of zaten ze elkaar voornamelijk gelijk te geven?
De enige winnaars zijn de mensen die niet kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
was er uberhaupt een 'winnaar' in dit debat? Of zaten ze elkaar voornamelijk gelijk te geven?
Dilan zien falen is verrassend vermakelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De enige winnaars zijn de mensen die niet kijken
Alleen maar verliezers. Vind het allemaal maar slappe hap.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij Yeşilgöz vind ik het wel grappig dat ze blijft hameren dat iedereen lief voor elkaar moet zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.
Ja, dat is echt kansloos.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Yeşilgöz vind ik het wel grappig dat ze blijft hameren dat iedereen lief voor elkaar moet zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ok, dus VVD < 10 zetelsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tsja, ze moest Wilders een beetje waanemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.
Mag niet van Wilders.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ze moest Wilders een beetje waanemen
Kon PVV de nr 2 niet laten deelnemen
Ja, geen idee dusquote:
klopt, en dat is ook een van de 'winnaars'quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had JA21 er dan neergezet. Dan had je wel hetzelfde geluid gehad.
Die gaat hier om 6:15 morgenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend als de wekker gaat pas
Dat tweede. In mijn hoofd tenminste.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Spreek je dat uit als vrietmeet of vreetmiet?
hij is een goede debaterquote:
mietjesquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat tweede. In mijn hoofd tenminste.
dus jij komt zeker nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:17 schreef Donna het volgende:
[..]
Jaaa! En mijn verjaardag zo ongeveer!
Jettenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:17 schreef Koen66 het volgende:
als ik zou moeten kiezen tussen Jetten en Timmerfrans dan is de keuze makkelijk
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik ben de maandag jarig.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik ben de maandag jarig.
ga je de Mars toetjes hoarden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:22 schreef Donna het volgende:
Misschien dat ik het de zondagmiddag vier, maar iig niks die zaterdag dus i'm in voor de toetjes!
je bent om? RIP NSCquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Streep door D66 mag weg @:Citizen.Erased
Ik las ook iets over red velvet en berlinerbollen en speculoos something. Dusja, denk het wel.quote:
Ik heb donna nog nooit gezienquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
laatste keer dat ik Fokkers tegenkwam die ik niet eerder tegenkwam was bij een DTS meet afgelopen mei
begin 2024 hadden we ook een meet in het Zusje Utrecht en daar waren de Mars toetjes net opquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik las ook iets over red velvet en berlinerbollen en speculoos something. Dusja, denk het wel.
Een donna reveal partyquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Als ik puala niet had geappt had ik het nooit op tijd gevondenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
is er nu nog steeds iemand op Utrecht Centraal aan het zoeken naar de meeting-spot?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:29 schreef Donna het volgende:
Haha. Ja maar goed, spannend. Eerste Fok meet!
the plot thickensquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis een dekmantel. Ik heet eigenlijk Don.
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste keer is inderdaad spannend
Eerste Fok meet hadden we in de trein afgesproken bij Gouda
enige voordeel van de trein is de mogelijke alcoholconsumptiequote:Op zondag 12 oktober 2025 23:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.
Durf niet met de trein. Al kreeg ik geld toe.
Ik parkeer bij het hotel en kom te voetquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.
Durf niet met de trein. Al kreeg ik geld toe.
ik zie tegen die tijd wel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom met de trein, taxi is te duur en met de fiets is het te ver
hotels in Woerden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik parkeer bij het hotel en kom te voet
Ja, dat was echt niet verquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie tegen die tijd wel.
Heinde was volgens mij prima aan te lopen vanaf Woerden station
Ja, was vlakbij. Waar we daarna zijn gaan drinken was verderquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie tegen die tijd wel.
Heinde was volgens mij prima aan te lopen vanaf Woerden station
kloptquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja, was vlakbij. Waar we daarna zijn gaan drinken was verder
Ja, het zijn er niet veel, maar die wat ik de vorige keer had was prima. Dus die pak ik nu weerquote:
Ik ken het daar helemaal niet, maar las hier dat ik tegenover kon parkeren. 😊quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik parkeer bij het hotel en kom te voet
Prima parkeerplaats, alhoewel laatste keer daar was het zowat volquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken het daar helemaal niet, maar las hier dat ik tegenover kon parkeren. 😊
Gerrie heeft er ook geparkeerd en ik dacht Elvi ook toenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
owja @Elvi, weinig gezien hier laatste tijdquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gerrie heeft er ook geparkeerd en ik dacht Elvi ook toen
Ik heb een Up tegenwoordig. Prop m wel ergens tussen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prima parkeerplaats, alhoewel laatste keer daar was het zowat vol
ik zit net een week in een Skoda Elroqquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb een Up tegenwoordig. Prop m wel ergens tussen.
Moet je ver rijden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Die is net iets groter dan een upquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit net een week in een Skoda Elroq
ook wat massiever dan de ID3 die ik hiervoor 1.5 jaar reedquote:
Das NET even wat groter.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit net een week in een Skoda Elroq
Ik woon in Friesland. T is een soort wereldreis.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Woerden is net een half uurtje rijden voor me
Ja. Gratis ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:35 schreef Donna het volgende:
[..]
Dat is nog te doen.quote:
Toen in utrecht had je een seat toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ook wat massiever dan de ID3 die ik hiervoor 1.5 jaar reed
Ja druk drukquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja @:elvi, weinig gezien hier laatste tijd
zo dan je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland. T is een soort wereldreis.
yep, maar die moet in juni 2024 uit de leasequote:Op zondag 12 oktober 2025 23:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat is nog te doen.
[..]
Toen in utrecht had je een seat toch?
Voor mij is het 2 uur en 40 minutenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:40 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland. T is een soort wereldreis.
Zandvoort en een boerengat in de Achterhoek zijn voor mij wel het verste weg geweest.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan je moet er wat voor over hebben
In die contreien nooit een Fok meet gehad.
Wel eens in Zwolle een keer in Ham, Belgie
Ah ja. Heb vriendinnen in Noord-Holland, dan rijd ik ook 1.5 uur voor een avondje gezelligheid. Dus waarom ook niet haha!quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zo dan je moet er wat voor over hebben
In die contreien nooit een Fok meet gehad.
Wel eens in Zwolle een keer in Ham, Belgie
vorige meet bij Heinde Woerden heb ik jou nog afgezet in Goudaquote:
Jemig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor mij is het 2 uur en 40 minuten
Vandaar ook het hotel. En dat geeft de mogelijkheid om te drinkenquote:
Jaaa nou ideaal dan toch?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vandaar ook het hotel. En dat geeft de mogelijkheid om te drinken
Je moet er wat voor over hebben om op de mooiste plek van Nederland te wonenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja @:gianni61 woont wel in een behoorlijke uithoek
Ja, auto en benzine is "gratis" dus hotel is ook wel te doenquote:
@ESF1Gamer dacht ikquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
woonde er hier niet ook iemand anders in Friesland
die andere modquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:46 schreef Koen66 het volgende:
woonde er hier niet ook iemand anders in Friesland
Lijkt me ook wel een leukquote:
Waarom met een baard? Wtf.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:49 schreef Koen66 het volgende:
dankzij je UI verwacht ik dat @:donna er uitziet als zoiets:
[ afbeelding ]
ik denk vanwege die zwarte "trui" dat het net rondom manen lijken op je UIquote:
Hahahaa. Ja nu zie ik het ook.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk vanwege die zwarte "trui" dat het net rondom manen lijken op je UI
Het is dus een pop. Met zwart haar en een zwart truitje aan. Maar goed, ik kan het nu niet meer niet zien.quote:
sorryquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het is dus een pop. Met zwart haar en een zwart truitje aan. Maar goed, ik kan het nu niet meer niet zien.
nee alweer nietquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:52 schreef Koen66 het volgende:
@:maily komt zeker weer niet naar de vreetmeet?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:53 schreef Donna het volgende:
Ik heb dus geen baard.
Alleen op de momenten dat ik Don ben.
Jambers vibesquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:53 schreef Donna het volgende:
Ik heb dus geen baard.
Alleen op de momenten dat ik Don ben.
jij bestaat gewoon niet echtquote:
Ik heb al 2 jaar op rij van @yvonne gehoord dat ik een roze/paars/lila kleurtje mag (ipv blauw) als ik jarig ben, maar het is nog nooit gelukt.quote:
beetje zoiets als @Ama ?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar op rij van @:yvonne gehoord dat ik een roze/paars/lila kleurtje mag (ipv blauw) als ik jarig ben, maar het is nog nooit gelukt.![]()
![]()
grietjequote:
ik ga zo maar in slaap vallen op bed, wekker gaat weer om uur of 5:30quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:58 schreef Donna het volgende:
Ik ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank. Dus nu WAKKER.
hey vorige keer had je spijt weet je nogquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik volg het wel even, maar weet het nog niet.
@yvonnequote:Op zondag 12 oktober 2025 23:54 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik heb al 2 jaar op rij van @:yvonne gehoord dat ik een roze/paars/lila kleurtje mag (ipv blauw) als ik jarig ben, maar het is nog nooit gelukt.![]()
![]()
* en jarigquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:58 schreef Donna het volgende:
Ik ben vanmiddag in slaap gevallen op de bank. Dus nu WAKKER.
Do itquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Echt?quote:
Nu ben ik in de warquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donna is de maandag na de meet jarig. Zo begreep ik het
quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ditquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Gefeliciteerd voor de mensen die jarig zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Ah buurvrouw krijgt vandaag tegels in de tuin. Grasmaaier is dus nu van mij.
MOrguh Stigquote:
Dotje moppiequote:
He lekker ding, hoe gaat die?quote:
Hopelijk de buurvrouw zelf nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Oh ze dumpen alles van de buurvrouw in mijn tuin. Oke..
Prima, laatste dag op Texel. Zo opstaan, inladen en naar huis.quote:
O lekker, je was op vakantie, beetje redelijk weer gehad?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, laatste dag op Texel. Zo opstaan, inladen en naar huis.
En daar?
nee, das niet Okequote:Op maandag 13 oktober 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Oh ze dumpen alles van de buurvrouw in mijn tuin. Oke..
Ja, was heerlijk. Alleen een beetje ziekjes maar verder alles goed. Nu weer een eind opgeknapt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, je was op vakantie, beetje redelijk weer gehad?
Hier rolt alles zo als het rollen moet, de ene dag wat beter dan de andere.
wel op haar manier..quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
Mooi uitzicht met al die bomen Amaquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk. Alleen een beetje ziekjes maar verder alles goed. Nu weer een eind opgeknapt.
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht met al die bomen Ama
Ja dat snap ik, lekker rustgevend.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.
O was je ook al ziek?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
ik ben ook een eind opgeknapt weer, benieuwd hoe het tijdens werk en na werk gaat
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jarenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?
Hoe ligt de Slufter erbij?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jaren
quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nog donker toen ik van huis vertrok.
Dat blijft het voorlopig wel.quote:
Komende half jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat blijft het voorlopig wel.
Sterkte en beterschapquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Dat doet niemand meer helaas. Gewoon lekker je collega's allemaal ziek maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als die ene kut collega met zijn geblaf en gesnotter gewoon thuis was gebleven, was er niets aan de hand geweest.
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.
Vibes wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De zon heeft 10 seconden geschenen en dacht toen: fuck it het is maandag, succes ermee
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor ook allemaal collega's hoesten.
Ah, eindelijk erkenning.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik lees net dat het international day of failure is.
Ja, liever ga ik dan zelf weg en laat die hoesters dan maar lekker daar blijven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.
Goede reis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, bijna alles ingepakt voor de rit naar huis. Tot later
Thanksquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:39 schreef Ama het volgende:
Nou boek vinger is dicht. Hechtingen eruit was niet bepaald een pretje maar ik hoef niet terug te komen.
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Valt het een beetje mee hoe het er nu uitziet?
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Neenog steeds een horror show door de korstjes enz maar heeft tijd nodig. Heb er wel weer een verbandje om.
Komt goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Kreeg deze pincet ook mee want gooit ze anders weg zei ze.Nou dan ontsmet ik hem zelf wel.
[ link | afbeelding ]
Wat voor ondergrond heb je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het een robotzuiger met of zonder dweilfunctie?
PVC en hier en daar kledenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Gezien kleden zou ik zonder doen.quote:
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweiltquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien kleden zou ik zonder doen.
Ik las ondergoedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweilt
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Misschien kan 'ie de autoclaaf niet in?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |