quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:19 schreef Donna het volgende:
[..]
Jazeker wel. Ik ben de maandag jarig.
ga je de Mars toetjes hoarden?quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:22 schreef Donna het volgende:
Misschien dat ik het de zondagmiddag vier, maar iig niks die zaterdag dus i'm in voor de toetjes!
je bent om? RIP NSCquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:23 schreef Nattekat het volgende:
Streep door D66 mag weg @:Citizen.Erased
Ik las ook iets over red velvet en berlinerbollen en speculoos something. Dusja, denk het wel.quote:
Ik heb donna nog nooit gezienquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:22 schreef Koen66 het volgende:
laatste keer dat ik Fokkers tegenkwam die ik niet eerder tegenkwam was bij een DTS meet afgelopen mei
begin 2024 hadden we ook een meet in het Zusje Utrecht en daar waren de Mars toetjes net opquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:24 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik las ook iets over red velvet en berlinerbollen en speculoos something. Dusja, denk het wel.
Een donna reveal partyquote:
Ik had al zo'n vermoedenquote:
Als ik puala niet had geappt had ik het nooit op tijd gevondenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:28 schreef Koen66 het volgende:
is er nu nog steeds iemand op Utrecht Centraal aan het zoeken naar de meeting-spot?
quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:29 schreef Donna het volgende:
Haha. Ja maar goed, spannend. Eerste Fok meet!
the plot thickensquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:30 schreef Donna het volgende:
[..]
Tis een dekmantel. Ik heet eigenlijk Don.
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eerste keer is inderdaad spannend
Eerste Fok meet hadden we in de trein afgesproken bij Gouda
enige voordeel van de trein is de mogelijke alcoholconsumptiequote:Op zondag 12 oktober 2025 23:31 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kom met de auto en parkeer voor de deur.
Durf niet met de trein. Al kreeg ik geld toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |