slim, sorryquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ga er niet teveel over nadenken want ik ga eerst proberen te slapen.
Alle VVD-haters zijn winnaar.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
was er uberhaupt een 'winnaar' in dit debat? Of zaten ze elkaar voornamelijk gelijk te geven?
De enige winnaars zijn de mensen die niet kijkenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
was er uberhaupt een 'winnaar' in dit debat? Of zaten ze elkaar voornamelijk gelijk te geven?
Dilan zien falen is verrassend vermakelijk.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De enige winnaars zijn de mensen die niet kijken
Alleen maar verliezers. Vind het allemaal maar slappe hap.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:57 schreef Koen66 het volgende:
Bij Yeşilgöz vind ik het wel grappig dat ze blijft hameren dat iedereen lief voor elkaar moet zijn.quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.
Ja, dat is echt kansloos.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij Yeşilgöz vind ik het wel grappig dat ze blijft hameren dat iedereen lief voor elkaar moet zijn.
quote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ok, dus VVD < 10 zetelsquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tsja, ze moest Wilders een beetje waanemenquote:Op zondag 12 oktober 2025 22:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kan niet echt een winnaar aanwijzen. Ik vind Bontenbol, Timmermans en Jetten het prima doen en Yeşilgöz is een beetje overspannen en populistisch aan het roeptoeteren.
Mag niet van Wilders.quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, ze moest Wilders een beetje waanemen
Kon PVV de nr 2 niet laten deelnemen
Ja, geen idee dusquote:
klopt, en dat is ook een van de 'winnaars'quote:Op zondag 12 oktober 2025 23:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had JA21 er dan neergezet. Dan had je wel hetzelfde geluid gehad.
Die gaat hier om 6:15 morgenquote:Op zondag 12 oktober 2025 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgenochtend als de wekker gaat pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |