Echt?quote:
Nu ben ik in de warquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Donna is de maandag na de meet jarig. Zo begreep ik het
quote:Op maandag 13 oktober 2025 00:00 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik volg het wel even, maar weet het nog niet.
Ditquote:Op maandag 13 oktober 2025 00:38 schreef Moeraskat het volgende:
Gefeliciteerd voor de mensen die jarig zijn.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 07:55 schreef Ama het volgende:
Ah buurvrouw krijgt vandaag tegels in de tuin. Grasmaaier is dus nu van mij.
MOrguh Stigquote:
Dotje moppiequote:
He lekker ding, hoe gaat die?quote:
Hopelijk de buurvrouw zelf nietquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Oh ze dumpen alles van de buurvrouw in mijn tuin. Oke..
Prima, laatste dag op Texel. Zo opstaan, inladen en naar huis.quote:
O lekker, je was op vakantie, beetje redelijk weer gehad?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Prima, laatste dag op Texel. Zo opstaan, inladen en naar huis.
En daar?
nee, das niet Okequote:Op maandag 13 oktober 2025 08:11 schreef Ama het volgende:
Oh ze dumpen alles van de buurvrouw in mijn tuin. Oke..
Ja, was heerlijk. Alleen een beetje ziekjes maar verder alles goed. Nu weer een eind opgeknapt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker, je was op vakantie, beetje redelijk weer gehad?
Hier rolt alles zo als het rollen moet, de ene dag wat beter dan de andere.
wel op haar manier..quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
Mooi uitzicht met al die bomen Amaquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Hedwig is alles in de gaten aan het houden.
[ link | afbeelding ]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, was heerlijk. Alleen een beetje ziekjes maar verder alles goed. Nu weer een eind opgeknapt.
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht met al die bomen Ama
Ja dat snap ik, lekker rustgevend.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ik ben normaal ook wel erg tevreden met mijn uitzicht.
O was je ook al ziek?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:20 schreef mschol het volgende:
ik ben ook een eind opgeknapt weer, benieuwd hoe het tijdens werk en na werk gaat
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jarenquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is altijd minder, ziek zijn op vakantie. Heb je wel een beetje kunnen genieten dan?
Hoe ligt de Slufter erbij?quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jazeker! Zelfs nieuwe dingen ontdekt en we komen hier toch al jaren
quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het was nog donker toen ik van huis vertrok.
Dat blijft het voorlopig wel.quote:
Komende half jaar.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat blijft het voorlopig wel.
Sterkte en beterschapquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Dat doet niemand meer helaas. Gewoon lekker je collega's allemaal ziek maken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Als die ene kut collega met zijn geblaf en gesnotter gewoon thuis was gebleven, was er niets aan de hand geweest.
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.quote:Op maandag 13 oktober 2025 08:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is maandagochtend.
Muis voelt zich gemiddeld belabberd, hoofdpijn, keelpijn en verkoudheid on tha way. In de flat tegenover haar wordt er gesloopt.
Muis heeft er geen zin in
Onmogelijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 08:58 schreef Recce het volgende:
[..]
En de ergste maandag van het jaar is pas over drie maanden.
Vibes wel.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De zon heeft 10 seconden geschenen en dacht toen: fuck it het is maandag, succes ermee
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoor ook allemaal collega's hoesten.
Ah, eindelijk erkenning.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh ik lees net dat het international day of failure is.
Ja, liever ga ik dan zelf weg en laat die hoesters dan maar lekker daar blijven.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb een leuk gifje die je dan moet delen met ze. Even graven in de ESF SC, zo terug.
Goede reis.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zo, bijna alles ingepakt voor de rit naar huis. Tot later
Thanksquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:39 schreef Ama het volgende:
Nou boek vinger is dicht. Hechtingen eruit was niet bepaald een pretje maar ik hoef niet terug te komen.
Neequote:Op maandag 13 oktober 2025 09:41 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Valt het een beetje mee hoe het er nu uitziet?
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Neenog steeds een horror show door de korstjes enz maar heeft tijd nodig. Heb er wel weer een verbandje om.
Komt goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nog even zorgen dat de wondjes niet opengaan.
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:54 schreef Ama het volgende:
Kreeg deze pincet ook mee want gooit ze anders weg zei ze.Nou dan ontsmet ik hem zelf wel.
[ link | afbeelding ]
Wat voor ondergrond heb je?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wordt het een robotzuiger met of zonder dweilfunctie?
PVC en hier en daar kledenquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Gezien kleden zou ik zonder doen.quote:
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweiltquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien kleden zou ik zonder doen.
Ik las ondergoedquote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat voor ondergrond heb je?
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgens de productomschrijving kun je het zo instellen dat hij het kleed niet dweilt
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Misschien kan 'ie de autoclaaf niet in?quote:Op maandag 13 oktober 2025 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ontsmetten is duurder dan een nieuwe pincet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |