Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:07 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vond het ook een beetje apart maar goed ik zei als je hem toch weggooit dan neem ik hem wel mee.
Oh zo cheap nog. Dat is nog goedkoper dan het rolletje verband wat ik meekreeg.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar praktisch gezien haal je voor dweilen waarschijnlijk je kleden aan de kant, dus dan ben je alsnog zelf aan het dweilen.
Valt best mee.quote:
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo te zien zijn het wegwerppincetten die ongeveer 2 euro per stuk kosten.
Dan heb je je antwoord ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er ligt een kleed bij de bank en die haal ik niet meer van zijn plek af. De rest haal ik meestal wel van de vloer af voordat Robbie zijn ding doet, omdat mijn huidige robotzuiger daar op vast loopt.
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Trump loopt zo trots als een hond met zeven lullen rond in Jeruzalem.
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Hij stopt eigenhandig een onoplosbare oorlog, doet niemand hem naquote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doet 'ie overal toch? Realisme is 'm vreemd immers.
Daarom bleven we tot maandag. Het loopt nu wel goed vol maar we kunnen sowieso mee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Op vrijdagochtend is het altijd wel megadruk.
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zullen wel smelten in de autoclaaf dan.
Costa del Gaza.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vraag mij toch af met deze deal wat er voor USA / Trump te winnen valt.
De Nobelprijs voor de vrede kan 'm niet meer ontgaan! Totdat-ie straks uit frustratie de komende tijd zelf ergens een vreselijke oorlog start.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:19 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Er zijn dingen besproken met deze "vrede" die niet openbaar gemaakt zijn vrees ik, waarvan ik denk: welke beloftes zijn er gedaan en hoe gaat dit nou weer uitpakken?
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij stond er al in het plan dat bedrijven van Trump gaan helpen met de wederopbouw. Waarschijnlijk gaan ze gewoon proberen dat plan van een soort Las Vegas aan de Middellandse Zee uit te voeren.
Hmm, tja, als daarbij hoort dat de Palestijnen vertrekken, is het toch wel een hele zure oplossing.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan een kerkhof zou ik zo denken.
Omdat ze geen keuze hebben? En volgens mij zijn beide partijen lang niet met alles akkoord gegaan.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar waarom zou Hamas en Palestina hiermee akkoord gaan?
Denk dat het wel meevalt, die stoom komt daar wel. Ik gok dat het vooral meer kost om die dingen in de autoclaaf te gooien en steriel op te bergen, heb je toch een poppetje voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zal nog wel meevallen, maar misschien zijn die ribbeltjes lastig om volledige ontsmetting te garanderen? Ik gok maar wat. In ieder geval is dat groene een indicator dat het instrument voor eenmalig gebruik is, lees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |