Ik heb net een variant op earl grey T geZquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:30 schreef Nizno het volgende:
Wilde kersen T geZ
Dacht even zonder suiker doen, maar dan is het te zurig, toch maar suikerklontje er in
50 shades of greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb net een variant op earl grey T geZ
De lente telt dubbel denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 11:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Deze zin vind ik wel wat dubieus. Alsof de lente niet in het eerste half jaar valt.
Sir Peter Grey heet hetquote:
Earl greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Earl Grey en versie erop is wel de beste thee
ik ga zo eens ff kijken... ben momenteel in de ban van een heule grote kraan in de straat...quote:
London Earl Grey van Simon Levelt is ook erg lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Earl grey
Lady grey
Groene Earl Grey
Ook eens proberenquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
London Earl Grey van Simon Levelt is ook erg lekker.
hier was er om 8:50 ook ineens veel lawaai van bewegende dakpannen. Ruimte maken voor de nieuwe veluxen, oude er uit halen enzo...quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
Hier is het ook druk
Ze lopen op de daken weer
De weg achter mij wordt eruit gesloopt
En een paar huizen verderop in mijn rijtje waren ze iets aan het doen vanmorgen met boren dat flink doorklonk
Dat klusbedrijf had al helemaal een briefje in de deur gedaan van "we gaan volgende week herrie maken bij 3 huizen verderop"
Dat briefje was er zo te horen niet voor niets
hmm... daar heb ik bedenkingen bijquote:Op maandag 13 oktober 2025 12:43 schreef essnhills het volgende:
Die Sir Peter is met peterselie en zoete wortel
Het ruikt lekkerquote:
daar ben ik blij om, dan kan Peter Grey in je Tkastjequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 12:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik blij om, dan kan Peter Grey in je Tkastje
spuitjes met gehaktbalquote:
Verkeerde account USquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
je bent zelfquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zelfIk las spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat in de zin met een drugsverslaafde ook geen vreemde gewaarwording is.quote:
quote:
Zelf makenquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
welk trek in een gehaktbal maar dat is hier niet echt een succes
De lekkerste zijn zelf versgemaaktequote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgenquote:
Ze heeft toch een keuken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
een wasmachine een bank en een bureau met stoel wel... een keuken geen ideequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken hebquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik zou gek worden zonder iets van een keuken.
1 ei;quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken heb![]()
Dat stond er ook.quote:
wordt het wat luchtiger van. minder stuiterballigquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe nooit ei door het gehakt
staat er nog steeds ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Gelijk iedereen over de zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |