Verkeerde account USquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
je bent zelfquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
spuitjes zijn voor drugsverslaafden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zelfIk las spuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
wat in de zin met een drugsverslaafde ook geen vreemde gewaarwording is.quote:
quote:
Zelf makenquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
welk trek in een gehaktbal maar dat is hier niet echt een succes
De lekkerste zijn zelf versgemaaktequote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgenquote:
Ze heeft toch een keuken?quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
een wasmachine een bank en een bureau met stoel wel... een keuken geen ideequote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan moet ze eerst een fornuis laten bezorgen
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken hebquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:29 schreef Ama het volgende:
Ik zou gek worden zonder iets van een keuken.
1 ei;quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:12 schreef bitterbal het volgende:
Snap ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik nu weer een eigen keuken heb![]()
Dat stond er ook.quote:
wordt het wat luchtiger van. minder stuiterballigquote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik doe nooit ei door het gehakt
staat er nog steeds ook.quote:Op maandag 13 oktober 2025 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat stond er ook.
Gelijk iedereen over de zeik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |