En dat je collega's het dan ineens gewoon begrijpenquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Krijg ik het vertaald in het Balliaans weer terug.
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zo houden we elkaar wel bezig.
Oh heet dat zo tegenwoordig.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat is toch sowieso hoe het werkt in het werkende leven?
Elkaar bezig houden?
op je blote knietjes, @yvonne bedankenquote:
Ik vind dit echt ZO leuk!! Helemaal mijn kleur dit!quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
op je blote knietjes, @:yvonne bedanken
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
Oh nee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
je weet trouwens wel dat iedereen die een kek kleurtje kreeg als crew vrij snel er na exit was?!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:32 schreef Nizno het volgende:
Nizno is gewoon jaloersquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:34 schreef Donna het volgende:
[..]
Nou. Zeg. Lekkere rain on my parade dit.
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...quote:
klopt wel ongeveerquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
Als je @Donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleurquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:35 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Laat dat nou net een kleur zijn die ik niet goed kan zien met mijn kleurenblindheid... Welke kleur is het? Voor mij is het ongeveer hetzelfde als het rolletje folie in mijn UI...
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en strak genoeg inwikkelen dan is ze ook zo weer blauw... daarna grijs
Dat is niet goedquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als je @:donna maar dik genoeg inwikkelt dan wordt ze vanzelf die kleur
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?quote:
Goed natuurlijkquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:39 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow jee... hoe liep dat toen af voor Donna?
Ja lekkerquote:
Ja. Ik dacht al. Het is niet de standaard kleur vanquote:
lekker!quote:
Alles geasfalteerd?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:41 schreef Ama het volgende:
Ze zijn wel lekker op tijd klaar vandaag met die tuin.
quote:
Ah metamorfose van tuin naar luchtplaatsquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Soort van.. ze krijgt allemaal tegels in de tuin.
Dus de luchtplaats is bijna klaar?quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijnquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Earl grey graag.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 liter water gekookt en Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee om iedereen te voorzien
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb 10 liter water gekookt en Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee om iedereen te voorzien
Simon helpt je graag verder met het selecteren van de juiste earl greyquote:
Ja doe mij ook maar earl greyquote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijn
die is superieurder dan Peter Greyquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Simon Levelt is hier persoonlijk met zijn gehele collectie losse thee
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Simon helpt je graag verder met het selecteren van de juiste earl grey
Wel vaker als het over dat onderwerp gaatquote:
Wel lekker dichtbijquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:45 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Beter. Weet ik waar ik een volgende keer kan parkeren mocht alles bezet zijn
Maar Peter Grey is wel Sir Peter Greyquote:
Mijn deja vu ging met name over het roze kleurtje van @Donna 's naamquote:Op maandag 13 oktober 2025 15:47 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Wel vaker als het over dat onderwerp gaat![]()
Maar ik laat mensen niet blauw/paars worden
Een kwallenkattentoren?quote:
Die zijn vast niet lekker.quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee, ik moet het op werk doen met zakjes waar stof in zit waarvan men zegt dat het thee is
We hadden ook Lipton en dat was slecht. We hebben nu een serie biologische fairtrade. Maar het blijft stof en sommige smaken naar potgrond achtige substantiequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die zijn vast niet lekker.
Owquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn deja vu ging met name over het roze kleurtje van @:donna 's naam
Ik ben weleens shopper geweest, dat iemand anders geld doneerdequote:Op maandag 13 oktober 2025 15:59 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik had de inwikkel/inpak grap ook in het kerstpakkettenactie topic gepost, altijd leuk als er maar een aantal zijn die het snappen![]()
Leuke actie trouwens, ik sponsor dit jaar twee pakketten
Uhm okequote:
Oh lekker potgrond thee.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hadden ook Lipton en dat was slecht. We hebben nu een serie biologische fairtrade. Maar het blijft stof en sommige smaken naar potgrond achtige substantie
Theegruis :/quote:Op maandag 13 oktober 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar nee, ik moet het op werk doen met zakjes waar stof in zit waarvan men zegt dat het thee is
Shoppen vind ik niets, laat ik een ander liever doen. Vandaar dat ik doneerquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben weleens shopper geweest, dat iemand anders geld doneerde
Nu zit allebei er niet zo erg in
Ik vind die dino nog steeds toffer maar ik denk dat dit wat realistischer is.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhm oke
Ik vind het niks maar als jij het mooi vindt
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ikquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:09 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Shoppen vind ik niets, laat ik een ander liever doen. Vandaar dat ik doneer![]()
Je mag ook ontvanger zijn
Klopt mijn geld is bijna opquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ik
Ik was meestal ook te lui, maar had wel eens een bakje vooraf gevulde zakjes meequote:Op maandag 13 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet ook steeds mijn eigen thee mee te nemen
quote:
Hmmmquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Leuke pakketjes week: rok, jurk en Rocko. Zin in.
Die verdient zichzelf terugquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Klein detail dat de robotstofzuiger ¤400 was.
Ik zou het je gunnenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nah, zijn zat mensen die het krapper hebben dan ik
Die verdient zichzelf in no time terug.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zit zeker relatie tussen deze 2 posts.quote:
En de jurk ¤1.200.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Hmmquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:13 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik zou het je gunnenEn ik vind krap bij kas zitten niet per se een voorwaarde, maar dat ben ik
Robotstofzuigersquote:
Ik ga binnenkort weer eens inkopenquote:Op maandag 13 oktober 2025 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vergeet ook steeds mijn eigen thee mee te nemen
Was op vakantie en tijdens een van die dagen daar had ik mijn veters kapot getrokken. En die schoenen waren verder ook wel aan vervanging toe. Toen liepen door een stadje langs een winkel en daar zag ik schoenen in de etalage staan (zonder prijs), dus toen dacht ik "oh, ik kan hier wel even kijken" , liep een stukje verder en bij diezelfde winkel verkochten ze ook jurken. De twee jurken die in de etalage hingen waren ruim 1200 Engelse pond. Dus had ik zoiets van. "Uhm, laat maar, die schoenen zullen dan vast ook buiten budget zijn".quote:
Damn wat een geld.quote:Op maandag 13 oktober 2025 16:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was op vakantie en tijdens een van die dagen daar had ik mijn veters kapot getrokken. En die schoenen waren verder ook wel aan vervanging toe. Toen liepen door een stadje langs een winkel en daar zag ik schoenen in de etalage staan (zonder prijs), dus toen dacht ik "oh, ik kan hier wel even kijken" , liep een stukje verder en bij diezelfde winkel verkochten ze ook jurken. De twee jurken die in de etalage hingen waren ruim 1200 Engelse pond. Dus had ik zoiets van. "Uhm, laat maar, die schoenen zullen dan vast ook buiten budget zijn".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |