Kimi heeft ze gepiktquote:
Heeft Antonelli ze gestolen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:41 schreef Peterselieman het volgende: [..] hij was Antonelli voorbij ...
Someone here jinxed it...........???quote:
quote:
Eerst al zijn hond...nu zijn remmen...zit niet meequote:
Niets mis met een goede jinxquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Someone here jinxed it...........???
[..]
too soon... not nice....quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst al zijn hond...nu zijn remmen...zit niet mee
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Eerst al zijn hond...nu zijn remmen...zit niet mee
Voodoooooohhhh!quote:
Ik zag een toefje zwarte rook bij inhaalactie op lecercquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hamilton heeft een groot probleem met zijn remmen.
Hij redt het wel!quote:
minder tijd in de windtunnelquote:
Het kan nog steeds maar het wordt heel lastig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Max 4 punten uitlopen op Piastri is te weinig helaas..
lekker met de nieuwe auto'squote:
Ja en al eerder rode vonken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zag een toefje zwarte rook bij inhaalactie op lecerc
het feit dat het uberhaupt nog in de lucht hangt is al genoeg.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan nog steeds maar het wordt heel lastig.
Moet Piastri toch een keer uitvallen of buiten de top 10 eindigen..quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het kan nog steeds maar het wordt heel lastig.
Te weinig voor wat? Waarom zou je enkel naar het gemiddelde kijken, 1DNF voor Piastri en het is prima. Onzinnig om enkel naar het gemiddelde te kijken, zonder een DNF gaat dat toch niet gebeurenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Uhm, laatste fase niet.quote:
het wordt PIA niet gegund door McLarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Moet Piastri toch een keer uitvallen of buiten de top 10 eindigen..
Beter had McLaren Piastri voor Norris over de finish kunnen laten gaan
Inb4 ... je bedoelt....quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:46 schreef Zorro het volgende:
Prima resultaat met al die problemen op een baan die RB al niet ligt
Alle kleine beetjes helpen. Wie weet zit Russell de komende races ook nog eens tussen Verstappen en de McLarens en dan kan het ineens heel hard gaan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Zes toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:45 schreef SiGNe het volgende:
Voor mij is het Red Bull en verder geen gezeurquote:
Goed punt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef greysbones het volgende:
wel benieuwd of er nu schade aan de RBR is van Max
ja zonder remmen ging het moeilijk binnen de lijnen te kleurenquote:
Gelijk heb je!quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Voor mij is het Red Bull en verder geen gezeur
Ooit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maximaal haalbare vandaag. Jammer, nog steeds Singapore niet in de pocket.
Nog steeds niet perfectquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Maximaal haalbare vandaag. Jammer, nog steeds Singapore niet in de pocket.
Ja, die had plots de FL, en dat mét kapotte remmen?! Dat leek me een beetje onwaarschijnlijk...quote:
Ja maar dan zou je hem vanwege de veiligheid eigenlijk moeten pittenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zonder remmen ging het moeilijk binnen de lijnen te kleuren
hij schoot overal binnendoorquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die had plots de FL, en dat mét kapotte remmen?! Dat leek me een beetje onwaarschijnlijk...
Uitstekend resultaat en verloop voor Verstappen dit. Vooraf zou Verstappen hier geen kans maken, maar zodra hij dan laat zien hier mee te doen voor de overwinning wordt de verwachting bijgesteld naar dat hij hier zou moeten winnen voor het WK.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:46 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen loopt toch weer in op beide McLarens. Ondertussen begint het binnen dat team toch ook aardig te broeien.
norris poept in zijn broek voor maxquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
Max en Norris zijn geen vriendjes meer lijkt het
Da's alleen tijdens raceweekendsquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
quote:
Norris moet nog leren het onderscheid te maken tussen naast de baan en op de baan.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
CO2 uitstoot genot.quote:
Norris moet een lijnvlucht naar huis boeken?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef SiGNe het volgende:
ik zie Max er niet voor aan dat die Norris niet mee neemt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Norris moet een lijnvlucht naar huis boeken?
Het scheelde niet veel en 1 van de McLarens had deze wedstrijd al 0 punten gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitstekend resultaat en verloop voor Verstappen dit. Vooraf zou Verstappen hier geen kans maken, maar zodra hij dan laat zien hier mee te doen voor de overwinning wordt de verwachting bijgesteld naar dat hij hier zou moeten winnen voor het WK.
Maar voor het WK is veel belangrijker dat Norris en Piastri met elkaar moeten vechten terwijl andere auto's zich er ook nog in gaan mengen en ze pitstops blijven verkloten.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me leuk als Oscar nu het podium opkomt en ze een opdoffer geeft
Die FL had hij al lang, in ronde 40 ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die had plots de FL, en dat mét kapotte remmen?! Dat leek me een beetje onwaarschijnlijk...
Je zult er maar feest mee moeten vieren. Ik heb te doen met de monteurs.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 minst sympathieke mensen in F1 worden geïnterviewd
en hij had gelijk, kom op zeg je gaat toch niet elke ronde aftellen in zn oorquote:
Kimi Raikkonnen opmerkingquote:
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel en 1 van de McLarens had deze wedstrijd al 0 punten gehad.
Hopelijk Piastriquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.
Het is nog niet voorbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is minder cringe dan zak en stella
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 minst sympathieke mensen in F1 worden geïnterviewd
Que? Mercedes is een fabrieksteam?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden laterquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die FL had hij al lang, in ronde 40 ofzo.
De handschoenen zijn uit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.
Goed afgekeken van Mercedes en Hamilton.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.
MCLarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Que? Mercedes is een fabrieksteam?
Ik mis de ontbloot bovenlijf.quote:
Zoals de vorige 3 jaar?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Lando hijgt /buiten ademquote:
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden later)
Ja, hjeerlijk.. als ie het vaker doet wordt hij elke keer driver of the day, ongeacht z'n resultaatquote:
Heel veel circuits aanstaande die RB goed zouden moeten liggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop wel dat die wagen van Max bij de volgende beter is
George wil Rustell.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
george zit er best doorheen
ondanks zijn vest
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeftquote:
kunnen we meteen concluderen dat zo'n koelvest geen reet uitmaaktquote:
de kansberekening die voor het AD gedaan was voor deze race was minder dan 1%quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Die speelt dadelijk "Sorry seems to be the hardest word"quote:
Wel een stuk minder sinds de FIA heeft verplicht dat de motoren allemaal hetzelfde moeten zijn vanuit de fabrikant... Enige echte voordeel nu is nog de integratie tussen motor en chassis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
Waarom?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
6 punten ingelopen op Oscar. Het gaat er nu langzamerhand ook om hoe Ferrari en Mercedes gaan presteren. Die gaat Max nodig hebben of kunnen hem juist in de weg zitten, zoals vooral vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Geen idee. Maar die Track Limits staan welquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.
Komt 'ie het beste binnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Heerlijk, eerst uitdrogen en daarna aan de champgne
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
En daarna in James Hunt stijl een peuk opsteken en verder feestenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Komt 'ie het beste binnen.
Kruipend terug naar het motorhome.
Kans dat ie weer genaaid wordt door McLaren is groter inderdaad.. maar ook dat is in het voordeel van Maxquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig warenquote:
De staart van Norrisquote:
Ja ik ook alquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig waren
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederenquote:
Het is niet op eens veel minder mogelijk dan voor dit weekend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
Is die kans zo klein? De halve grid is ingelopen op McLaren, het kan ergens regenen. Dat soort berekeningen zijn vooral zinnig als je een team hebt dat elke keer zijn eigen race kan rijden omdat ze veel sneller zijn. Dan kunnen ze wel met Verstappen dealen, also er ook andere auto's zich ermee bemoeien wordt dat een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
Misschien nog ergens een mic actief die dichtgeschoven had moeten worden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
Tijdens de race zjn ze al bezig met afbreken, motor home vooralquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
ow dan hoorde het het verkeerd, vond het ook al vreemdquote:
Niemand wil een minuut te lang in de vochtige hitte blijven en/of anders wordt het te diep in de nacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
5e.quote:
gelijk heeft hij wel, zijn spiegeltje lijkt me minder dan remmenquote:
Ligt er vrij sterk aan aan wie of in welke omgeving je het vraagt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Over het algemeen wordt er toch vanuit gegaan dat Verstappen, Russell en Leclerc de beste coureurs zijn?
Russell rijdt dit seizoen wel een stukje beter dan Leclerc.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Over het algemeen wordt er toch vanuit gegaan dat Verstappen, Russell en Leclerc de beste coureurs zijn?
Alonso heeft gelijk overigens.quote:
Ik heb niemand Russell in dat rijtje horen zeggen eerlijk gezegd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Zijn manager krijgt dat niet voor elkaarquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef Questular het volgende:
Geef George gewoon een contract voor een paar seizoenen.
Geef die gozer levenslang!quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef Questular het volgende:
Geef George gewoon een contract voor een paar seizoenen.
Wat heeft die 107% hiermee van doen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso heeft gelijk overigens.
OP het eind hoor je ook nog zeggen dat Hamilton z'n laatste ronden 2:09 was, dat is meer dan de 107% limiet.
Die gaat er sowieso nog een straf voor krijgen
Niet voor de 107%, maar misschien wel voor het rondrijden met een niet veilige auto.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso heeft gelijk overigens.
OP het eind hoor je ook nog zeggen dat Hamilton z'n laatste ronden 2:09 was, dat is meer dan de 107% limiet.
Die gaat er sowieso nog een straf voor krijgen
Mclaren heeft meer dan de helft van het seizoen de snelste auto gehad, ze laten alleen altijd veel te veel liggen. En die rijderswissel toen tussen Lando en Oscar kan ze nog wel eens gaan opbreken in het eind.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is die kans zo klein? De halve grid is ingelopen op McLaren, het kan ergens regenen. Dat soort berekeningen zijn vooral zinnig als je een team hebt dat elke keer zijn eigen race kan rijden omdat ze veel sneller zijn. Dan kunnen ze wel met Verstappen dealen, also er ook andere auto's zich ermee bemoeien wordt dat een heel ander verhaal.
zonder spiegel ben je de pineutquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Niet voor de 107%, maar misschien wel voor het rondrijden met een niet veilige auto.
Nou, nou, nouquote:
Leclerc heeft dit jaar de auto niet mee maar is ook niet aan zijn beste jaar bezig inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Russell rijdt dit seizoen wel een stukje beter dan Leclerc.
In Engeland is Russell veel meer de kroonprins dan Norris dat zou zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik heb niemand Russell in dat rijtje horen zeggen eerlijk gezegd.
In Dubai is het zelfs maar 1 jaarquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou, nou, nou
Ik weet dat de straffen in Singapore streng zijn, maar zo streng hoeft nou ook weer niet ...
fixedquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
In Engeland is Russell veel meer de kroonprinses dan Norris dat zou zijn.
Hmm ja, alleen in Q1 zelfs.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heeft die 107% hiermee van doen?
Da’s toch alleen in kwali relevant
Hij kan ook nog 2 weken wachten..daar hebben ze de doodstrafquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou, nou, nou
Ik weet dat de straffen in Singapore streng zijn, maar zo streng hoeft nou ook weer niet ...
Red Bull niet, Tsunoda komt toch niet dichtbij genoeg en Max zou keihard Nee! roepen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mclaren heeft meer dan de helft van het seizoen de snelste auto gehad, ze laten alleen altijd veel te veel liggen. En die rijderswissel toen tussen Lando en Oscar kan ze nog wel eens gaan opbreken in het eind.
Nu ook weer, met het oog op het kampioenschap had je ze eigenlijk moeten wisselen. ik weet zeker dat Mercedes of Red Bull dat wel gedaan zou hebben.
Russel is een uitstekende couruer, het is zijn backstabbende persoonlijkheid waardoor hij niet op waarde geschat word. Als mensen je niet mogen, gaan ze ook niet op je stemmen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
In Singapore ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij kan ook nog 2 weken wachten..daar hebben ze de doodstraf
Dan valt levenslang nog meequote:
In die zin klein, er zijn een paar voorwaarden:quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is die kans zo klein? De halve grid is ingelopen op McLaren, het kan ergens regenen. Dat soort berekeningen zijn vooral zinnig als je een team hebt dat elke keer zijn eigen race kan rijden omdat ze veel sneller zijn. Dan kunnen ze wel met Verstappen dealen, also er ook andere auto's zich ermee bemoeien wordt dat een heel ander verhaal.
Twee snelle rijders is een voordeel tot het een nadeel wordt. Ze hadden een of twee races eerder moeten zeggen dat het wel goed komt met dat WCC, en vrij laten racen maar. Maar dat is altijd moeilijk voor teams omdat het ingaat tegen alles waarvoor ze zo hard gewerkt hebben. 10 jaar lang is elk punt heilig geweest en dan moet je ineens los kunnen laten....quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:20 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mclaren heeft meer dan de helft van het seizoen de snelste auto gehad, ze laten alleen altijd veel te veel liggen. En die rijderswissel toen tussen Lando en Oscar kan ze nog wel eens gaan opbreken in het eind.
Nu ook weer, met het oog op het kampioenschap had je ze eigenlijk moeten wisselen. ik weet zeker dat Mercedes of Red Bull dat wel gedaan zou hebben.
Nou ik vond hem vandaag misdadig hard rijden 😅quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou, nou, nou
https://x.com/F1GuyDan/st(...)2ywly63pRQbFJzw&s=19quote:Most Points Since The Summer Break Ended
Max Verstappen - 86
George Russell - 65
Oscar Piastri - 52
Lando Norris - 39
Golden shower?quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:37 schreef SiGNe het volgende:
De grote Zak heeft Russell ook gefeliciteerd:
[ afbeelding ]
Achteraf lijkt het een weinigzeggend resultaat. Norris en Verstappen lopen ietsje in op Piastri, maar niet significant. De Max-hype hoeft niet verder te ontploffen (ondanks dat clickbait-artikelen dat wel gaan doen), maar is ook nog niet geklapt. De race lijkt tegen te vallen voor Piastri, maar dit verlies kan hij prima lijden. Hij moet snel een DNF hebben om echt wat geloof in de Max-hype te krijgen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Maar dit voelt echt als een hele cruciale race in het kampioenschap om meerdere redenen, en dan heb je die gevaarlijke Mercedessen ook nog in de mix.
hij trekt zn headset er mooi op tijd uitquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/adfreebrowsing/status/1974834181432860787
dan maar zo
PIA na de race
de engelsen zullen er wel weer over vallenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij trekt zn headset er mooi op tijd uit
die kans is aanwezig. LB, hij is geen brit dus laat hun de union jack maar voor ogen houdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
de engelsen zullen er wel weer over vallen
dat PIA niet enthousiast reageerde op de winst van McLaren
Elk nadeel heeft zijn voordeel zullen we maar zeggenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:49 schreef Zorro het volgende:
We hoeven ons niet meer druk te maken om teamorders want dat gaat Oscar ook niet doen
Die staat al even online:quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja logisch Piastri niet blij. Hij zou kunnen stellen: papaya rules = geen contact. En er was contact.
Even afwachten tot wat hij zegt in het “vierkantje”.
Goed dat die professioneel blijft. Hij zegt ook dat die het incident nog moet zien. Norris' onboard dus.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:53 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die staat al even online:
Bekijk deze YouTube-video
Wat hij zegt is lekker correct, maar je voelt wel dat hij niet blij is.
Bukkakequote:
BuZake.quote:
Als je het op herhaling zo in een gifje ziet is het echt idioot dat Norris hiermee is weggekomen onder die zogenaamde papaya rules.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
Piastri is zichzelf aardig wat krediet aan het verschaffen
- Tow gegeven aan Norris tijdens kwali in Monza
- Positie aan Norris gegeven in Monza
- Positie verliezen door contact van Norris op Singapore
[ afbeelding ]
Kijken wat ervan wordt terugbetaald
Nee, het is volgens mij juist andersom. In de perfecte scenario's waarin Verstappen en McLaren hun race controleren gaat McLaren het wel redden. Het is in de chaos van Mercedessen en Ferrari's die er tussendoor komen fietsen, SC's, regenbuitjes, rode vlaggen dat Verstappen grote klappen qua punten kan maken en de onderlinge strijd binnen McLaren een groot nadeel wordt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:31 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
In die zin klein, er zijn een paar voorwaarden:
- Max geen DNF
- Max moet nu elke race winnen
- Piastri moet dan wanneer hij elke keer 2e wordt, minimaal 1 DNF óf 2 keer buiten top 5 eindigen
- datzelfde geldt in mindere mate toch ook voor Norris.
- andere teams moeten dan ook nog in de mix zitten
Ik vind het onderaan de streep teveel voorwaarden de Max zelf niet in de hand heeft.
Onder Papaya is het moeilijk te verkopen inderdaad. Het is een kleine tik, maar als je zegt: contact is contact dan is dit contact.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Als je het op herhaling zo in een gifje ziet is het echt idioot dat Norris hiermee is weggekomen onder die zogenaamde papaya rules.
Zakt daarmee naar 8.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:16 schreef Starflyer het volgende:
5s penalty voor Hamilton voor leaving the track without a justifiable readon.
https://www.fia.com/syste(...)n_multiple_times.pdf
Karma, zoals Alonso zou zeggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:16 schreef Starflyer het volgende:
5s penalty voor Hamilton voor leaving the track without a justifiable readon.
https://www.fia.com/syste(...)n_multiple_times.pdf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Op zich ironisch dat Alonso, iemand waarvan we weten één van de fanatiekste rijders, het een ander kwalijk neemt dat die doorrijdt met half doorgebrande remmen.quote:
Dan kan McLaren hem beter een joker geven om 'n keer gratis te swappen. Minder kans op ongelukken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Oscar heeft nu wel eigenlijk het recht om Norris een keertje vies te diven.
Dit seizoen wordt nog erg leuk.
Kan ik volgen maar zelf acht ik ook die kans niet dusdanig groot dat dit nog minstens 2 keer voordelig uitpakt op een manier dat Max er WDC mee zou worden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee, het is volgens mij juist andersom. In de perfecte scenario's waarin Verstappen en McLaren hun race controleren gaat McLaren het wel redden. Het is in de chaos van Mercedessen en Ferrari's die er tussendoor komen fietsen, SC's, regenbuitjes, rode vlaggen dat Verstappen grote klappen qua punten kan maken en de onderlinge strijd binnen McLaren een groot nadeel wordt.
Vind ik wel inderdaad, van die joker. Maar ja voor ons is feisty racing dan weer leukerquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:40 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dan kan McLaren hem beter een joker geven om 'n keer gratis te swappen. Minder kans op ongelukken.
1x regen kan genoeg zijn. Piastri en Norris zijn geen regen rijders.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kan ik volgen maar zelf acht ik ook die kans niet dusdanig groot dat dit nog minstens 2 keer voordelig uitpakt op een manier dat Max er WDC mee zou worden.
Dat is zeker waar maar McLaren had ook na 3 á 5 races een 1e rijder aan kunnen wijzen die ala Schumacher steeds mag winnen.Dan was Verstappen ook al lang kansloos geweest.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vind ik wel inderdaad, van die joker. Maar ja voor ons is feisty racing dan weer leuker
Brazilië komt nog.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
1x regen kan genoeg zijn. Piastri en Norris zijn geen regen rijders.
Klopt. Maar dat is wel een hele bold move, als je weet dat de verhouding Norris-Piastri eigenlijk veel gelijker is dan destijds Schumi-Barichello.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar McLaren had ook na 3 á 5 races een 1e rijder aan kunnen wijzen die ala Schumacher steeds mag winnen.Dan was Verstappen ook al lang kansloos geweest.
Een heel grote kans zou ik het ook niet noemen, maar groter dan met 2 McLarens die hun eigen race rijdend naar het podium gaan. Een Mercedes motorplof kan het ook omgooien. Als de druk erop komt en het gaat regenen dan zouden er best rare dingen kunnen gaan gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:41 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Kan ik volgen maar zelf acht ik ook die kans niet dusdanig groot dat dit nog minstens 2 keer voordelig uitpakt op een manier dat Max er WDC mee zou worden.
Mwa dat weet je toch niet, misschien had hij dan wel dichterbij die #1 gezeten omdat de #2 dan voor spek en bonen rijdt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat is zeker waar maar McLaren had ook na 3 á 5 races een 1e rijder aan kunnen wijzen die ala Schumacher steeds mag winnen.Dan was Verstappen ook al lang kansloos geweest.
Zak iig welquote:Op zondag 5 oktober 2025 18:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hebben ze Oscar niet het podium opgeroepen of heeft die zelf geweigerd?
Bij zijn interview met skynews zag je Norris nog in de cooldown room.
Bij F1TV na de ceremonie zag je hem nog steeds interviews geven.
Zouden ze hem vergeten zijn?
Die was met BV Horner bezig ipv Red Bull Racing, de focus ligt nu weer op dat laatste.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
2e in Singapore, sinds Mekies er is is er toch echt een omslag gekomen, en dat is snel gebeurd ook. Best opmerkelijk, en ik vraag me af hoeveel Horner progressie eigenlijk in de weg stond.
ik denk dat een aantal dingen al in de pijplijn zaten en kennelijk hebben ze in Zandvoort iets in de afstelling gevonden. Daarna kun je de windtunnel/CFD gebruiken om daar op verder te bouwen en heeft dit met snelle updates voor wat prestatiewinst gezorgdquote:Op zondag 5 oktober 2025 17:59 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
2e in Singapore, sinds Mekies er is is er toch echt een omslag gekomen, en dat is snel gebeurd ook. Best opmerkelijk, en ik vraag me af hoeveel Horner progressie eigenlijk in de weg stond.
Dit biedt ook goed nieuws voor 2026. Maar een 5e titel zou echt tof zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik denk dat een aantal dingen al in de pijplijn zaten en kennelijk hebben ze in Zandvoort iets in de afstelling gevonden. Daarna kun je de windtunnel/CFD gebruiken om daar op verder te bouwen en heeft dit met snelle updates voor wat prestatiewinst gezorgd
En Horner zat progressie wel degelijk in de weg
De vraag is in hoeverre ze de verkeerde afslag hebben genomen voor 2026, het was allemaal een beetje stuurloos door vertrek Newey en ook Wheatley en Horner die zichzelf belangrijker vond.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dit biedt ook goed nieuws voor 2026. Maar een 5e titel zou echt tof zijn.
Zak heeft hem gewoon expres niet opgeroepen of hij was zijn naam vergeten.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Maar hebben ze Oscar niet het podium opgeroepen of heeft die zelf geweigerd?
Bij zijn interview met skynews zag je Norris nog in de cooldown room.
Bij F1TV na de ceremonie zag je hem nog steeds interviews geven.
Zouden ze hem vergeten zijn?
Helaas zo true.quote:
Piastri naar Mercedes. George gaat nog meer vragen na vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 18:57 schreef Questular het volgende:
McLaren heeft gewoon een overduidelijke 2e rijder nog en 1 iemand die voor het kampioenschap gaat, Pisatri eruit en Verstappen er in. Dan is het vanaf race 1 duidelijk.
was idd gemeldquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Piastri trok de stekker van de boardradio eruit.
https://racingnews365.nl/(...)winningsspeech-brown
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:45 schreef greysbones het volgende:
https://x.com/adfreebrowsing/status/1974834181432860787
dan maar zo
PIA na de race
quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:46 schreef Nizno het volgende:
https://twitter.com/adfreebrowsing/status/1974834181432860787
[ x ]
Pijnlijkquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Op nu.nl: Piastri na contact met teamgenoot Norris in eerste bocht: 'Ga met team praten'quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Hij heeft de Jos opvoeding nodig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:19 schreef Peterselieman het volgende:
Hij is tot nu toe veel te lief geweest
Terecht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:07 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoor Jos al zijn knokkels kraken.quote:
Webber kraakt zijn knokkels mee.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor Jos al zijn knokkels kraken.
Dan waren al die hamburgers van de Mac die Zak had gegeten er al lang uit gekomenquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoor Jos al zijn knokkels kraken.
"Hey Jos."quote:
Kom op nou, zo werkt de sport toch niet. Die discussie werd hier in het begin van het seizoen gevoerd toen heel opvallend wilden dat Norris dan benadeeld zou worden (voornamelijk omdat daar de sympathie niet lijkt te liggen). Maar nogmaals: zo werkt de sport niet. Zeker niet wanneer 2 coureurs aan elkaar gewaagd zijn. In de voorbeelden van Schumacher en Verstappen was daar geen sprake van. Bovendien kwam het in geval van Barrichello maar 2 keer voor en in het geval van Perez 0 keer. Je kunt niet bij 2 coureurs die 50% van de tijd voor elkaar rijden verwachten dat 1 van de 2 altijd aan de kant gaat. Benieuwd hoe het Fok!-forum had gereageerd als McLaren daar daadwerkelijk het hele jaar had gedaan trouwens.quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Valtteri, this is Jamesquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Kom op nou, zo werkt de sport toch niet. Die discussie werd hier in het begin van het seizoen gevoerd toen heel opvallend wilden dat Norris dan benadeeld zou worden (voornamelijk omdat daar de sympathie niet lijkt te liggen). Maar nogmaals: zo werkt de sport niet. Zeker niet wanneer 2 coureurs aan elkaar gewaagd zijn. In de voorbeelden van Schumacher en Verstappen was daar geen sprake van. Bovendien kwam het in geval van Barrichello maar 2 keer voor en in het geval van Perez 0 keer. Je kunt niet bij 2 coureurs die 50% van de tijd voor elkaar rijden verwachten dat 1 van de 2 altijd aan de kant gaat. Benieuwd hoe het Fok!-forum had gereageerd als McLaren daar daadwerkelijk het hele jaar had gedaan trouwens.
Dus je wil bij 2 ongeveer gelijkwaardige rijders na 3 tot 5 races een 1e rijder aanwijzen, terwijl ze zo dicht bij elkaar staan? En het seizoen nog heel lang duurt...quote:Op zondag 5 oktober 2025 17:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Fernando is faster than you!quote:
Ja dan waren ze nog kritischer geweest dan dat ze nu al zijn.quote:Op zondag 5 oktober 2025 19:31 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Benieuwd hoe het Fok!-forum had gereageerd als McLaren daar daadwerkelijk het hele jaar had gedaan trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |