Het is nog niet voorbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is minder cringe dan zak en stella
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 minst sympathieke mensen in F1 worden geïnterviewd
Que? Mercedes is een fabrieksteam?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden laterquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die FL had hij al lang, in ronde 40 ofzo.
De handschoenen zijn uit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.
Goed afgekeken van Mercedes en Hamilton.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.
MCLarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Que? Mercedes is een fabrieksteam?
Ik mis de ontbloot bovenlijf.quote:
Zoals de vorige 3 jaar?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Lando hijgt /buiten ademquote:
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden later)
Ja, hjeerlijk.. als ie het vaker doet wordt hij elke keer driver of the day, ongeacht z'n resultaatquote:
Heel veel circuits aanstaande die RB goed zouden moeten liggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop wel dat die wagen van Max bij de volgende beter is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |