ik zie Max er niet voor aan dat die Norris niet mee neemt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Norris moet een lijnvlucht naar huis boeken?
Het scheelde niet veel en 1 van de McLarens had deze wedstrijd al 0 punten gehad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uitstekend resultaat en verloop voor Verstappen dit. Vooraf zou Verstappen hier geen kans maken, maar zodra hij dan laat zien hier mee te doen voor de overwinning wordt de verwachting bijgesteld naar dat hij hier zou moeten winnen voor het WK.
Maar voor het WK is veel belangrijker dat Norris en Piastri met elkaar moeten vechten terwijl andere auto's zich er ook nog in gaan mengen en ze pitstops blijven verkloten.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Lijkt me leuk als Oscar nu het podium opkomt en ze een opdoffer geeft
Die FL had hij al lang, in ronde 40 ofzo.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja, die had plots de FL, en dat mét kapotte remmen?! Dat leek me een beetje onwaarschijnlijk...
Je zult er maar feest mee moeten vieren. Ik heb te doen met de monteurs.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 minst sympathieke mensen in F1 worden geïnterviewd
en hij had gelijk, kom op zeg je gaat toch niet elke ronde aftellen in zn oorquote:
Kimi Raikkonnen opmerkingquote:
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het scheelde niet veel en 1 van de McLarens had deze wedstrijd al 0 punten gehad.
Hopelijk Piastriquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.
Het is nog niet voorbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is minder cringe dan zak en stella
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 minst sympathieke mensen in F1 worden geïnterviewd
Que? Mercedes is een fabrieksteam?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden laterquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:53 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Die FL had hij al lang, in ronde 40 ofzo.
De handschoenen zijn uit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een keer gebeuren dit seizoen.
Goed afgekeken van Mercedes en Hamilton.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ze doen zelf altijd alsof zij juist wel sympathieke sportmannen zijn die slachtoffer zijn van het giftige RedBull.
MCLarenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Que? Mercedes is een fabrieksteam?
Ik mis de ontbloot bovenlijf.quote:
Zoals de vorige 3 jaar?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:56 schreef Watmoetjenou het volgende:
Blijf het toch altijd wel bijzonder vinden dat een niet-fabrieksteam dit kan winnen
Lando hijgt /buiten ademquote:
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar dan kan hij al wel last van zijn remmen hebben gehad? (op de tv zie je de boardradio pas later, soms ronden later)
Ja, hjeerlijk.. als ie het vaker doet wordt hij elke keer driver of the day, ongeacht z'n resultaatquote:
Heel veel circuits aanstaande die RB goed zouden moeten liggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hoop wel dat die wagen van Max bij de volgende beter is
George wil Rustell.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
george zit er best doorheen
ondanks zijn vest
kunnen we meteen concluderen dat zo'n koelvest geen reet uitmaaktquote:
de kansberekening die voor het AD gedaan was voor deze race was minder dan 1%quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Die speelt dadelijk "Sorry seems to be the hardest word"quote:
Wel een stuk minder sinds de FIA heeft verplicht dat de motoren allemaal hetzelfde moeten zijn vanuit de fabrikant... Enige echte voordeel nu is nog de integratie tussen motor en chassis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
Waarom?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
6 punten ingelopen op Oscar. Het gaat er nu langzamerhand ook om hoe Ferrari en Mercedes gaan presteren. Die gaat Max nodig hebben of kunnen hem juist in de weg zitten, zoals vooral vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Geen idee. Maar die Track Limits staan welquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.
Komt 'ie het beste binnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Heerlijk, eerst uitdrogen en daarna aan de champgne
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
En daarna in James Hunt stijl een peuk opsteken en verder feestenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Komt 'ie het beste binnen.
Kruipend terug naar het motorhome.
Kans dat ie weer genaaid wordt door McLaren is groter inderdaad.. maar ook dat is in het voordeel van Maxquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig warenquote:
De staart van Norrisquote:
Ja ik ook alquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig waren
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederenquote:
Het is niet op eens veel minder mogelijk dan voor dit weekend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
Is die kans zo klein? De halve grid is ingelopen op McLaren, het kan ergens regenen. Dat soort berekeningen zijn vooral zinnig als je een team hebt dat elke keer zijn eigen race kan rijden omdat ze veel sneller zijn. Dan kunnen ze wel met Verstappen dealen, also er ook andere auto's zich ermee bemoeien wordt dat een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
Misschien nog ergens een mic actief die dichtgeschoven had moeten worden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
Tijdens de race zjn ze al bezig met afbreken, motor home vooralquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
ow dan hoorde het het verkeerd, vond het ook al vreemdquote:
Niemand wil een minuut te lang in de vochtige hitte blijven en/of anders wordt het te diep in de nacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
5e.quote:
gelijk heeft hij wel, zijn spiegeltje lijkt me minder dan remmenquote:
Ligt er vrij sterk aan aan wie of in welke omgeving je het vraagt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Over het algemeen wordt er toch vanuit gegaan dat Verstappen, Russell en Leclerc de beste coureurs zijn?
Russell rijdt dit seizoen wel een stukje beter dan Leclerc.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Over het algemeen wordt er toch vanuit gegaan dat Verstappen, Russell en Leclerc de beste coureurs zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |