George wil Rustell.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:57 schreef greysbones het volgende:
george zit er best doorheen
ondanks zijn vest
kunnen we meteen concluderen dat zo'n koelvest geen reet uitmaaktquote:
de kansberekening die voor het AD gedaan was voor deze race was minder dan 1%quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Die speelt dadelijk "Sorry seems to be the hardest word"quote:
Wel een stuk minder sinds de FIA heeft verplicht dat de motoren allemaal hetzelfde moeten zijn vanuit de fabrikant... Enige echte voordeel nu is nog de integratie tussen motor en chassis.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
Waarom?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:59 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nou nog wel meer jaren. Maar je zou toch zeggen dat dat een fabrieksteam de overhand heeft
6 punten ingelopen op Oscar. Het gaat er nu langzamerhand ook om hoe Ferrari en Mercedes gaan presteren. Die gaat Max nodig hebben of kunnen hem juist in de weg zitten, zoals vooral vandaag.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:00 schreef Donderkonijn het volgende:
Op deze manier komt Max wel langzaam aan dichterbij. Het moet meezitten en Max moetde nodige mazzel hebben, maar t is niet onmogelijk.
Geen idee. Maar die Track Limits staan welquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Geen idee, dat was toch pas in de laatste paar ronden? In die fase reed hij 3-4 seconden sneller dan wie dan ook, dus ik verwacht dat de remmen toen nog wel oké waren.
Komt 'ie het beste binnen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:03 schreef SiGNe het volgende:
Heerlijk, eerst uitdrogen en daarna aan de champgne
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
En daarna in James Hunt stijl een peuk opsteken en verder feestenquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Komt 'ie het beste binnen.
Kruipend terug naar het motorhome.
Kans dat ie weer genaaid wordt door McLaren is groter inderdaad.. maar ook dat is in het voordeel van Maxquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig warenquote:
De staart van Norrisquote:
Ja ik ook alquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik begon al te twijfelen of ik vreemde buren had die in de stromende regen bezig waren
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederenquote:
Het is niet op eens veel minder mogelijk dan voor dit weekend.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:01 schreef SiGNe het volgende:
Nog 63 punten in 6 races.. dat gaat niet makkelijk worden maar volgens Mekies zit er nog wat aan te komen zei hij tegen Max.
Is die kans zo klein? De halve grid is ingelopen op McLaren, het kan ergens regenen. Dat soort berekeningen zijn vooral zinnig als je een team hebt dat elke keer zijn eigen race kan rijden omdat ze veel sneller zijn. Dan kunnen ze wel met Verstappen dealen, also er ook andere auto's zich ermee bemoeien wordt dat een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:04 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Piastri hoeft maar 1 DNF te pakken of 2 keer een minder resultaat. De kans is klein maar niet onmogelijk.
Misschien nog ergens een mic actief die dichtgeschoven had moeten worden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
Tijdens de race zjn ze al bezig met afbreken, motor home vooralquote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
mag toch aannemen dat ze normaal net zo weinig tijd hebben... dan hoor je ze niet door de volksliederen
ow dan hoorde het het verkeerd, vond het ook al vreemdquote:
Niemand wil een minuut te lang in de vochtige hitte blijven en/of anders wordt het te diep in de nacht.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
5e.quote:
gelijk heeft hij wel, zijn spiegeltje lijkt me minder dan remmenquote:
Ligt er vrij sterk aan aan wie of in welke omgeving je het vraagt.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:13 schreef -XOR- het volgende:
Russell ondergewaardeerd
Over het algemeen wordt er toch vanuit gegaan dat Verstappen, Russell en Leclerc de beste coureurs zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |