maar hoe rijd je VT en kwali en dan nu dit?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Max vooraan. Yuki 16e....
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Max vooraan. Yuki 16e....
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Moet ie wel harder rijden.quote:
Ja. En NOR even een foutje maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie wel harder rijden.
Dit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar zit 8s tussen, gaat niet zomaar gebeuren vrees ik.
Je hebt de afgelopen anderhalf jaar niet gekeken?quote:
quote:
Ik weet niet of PIA van de herenliefde is.quote:
Hij kwam net redelijk snel dichterbij. Als Max Norris op kan houden kan het snel gaan. Maar hij komt nu al niet meer zo hard dichterbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben je goed aan het kijken? Is 8 seconden het gat. Ga je niet dicht rijden.
jawel maar het blijft vreemd voor me.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen anderhalf jaar niet gekeken?
Bij iedere sessie, iedere nieuwe bandensoort en iedere temperatuurwisseling is het afwachten of ie nog in z'n operating window zit.
zou me niks verbazenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Komt natuurlijk door die tik die norris uitdeelde bij de start..
Norris komt niet dichterbijquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef butz0rs het volgende:
Als max het niet haalt, hoop ik dat hij met Norris gaat kegelen.
Alsof hij een wild paard aan het temmen isquote:
We weten wie er meer te verliezen heeft dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef Zorro het volgende:
Norris heeft Max boos gemaakt in de kwali en reed bij de start tegen hem aan.
Ik vraag me af hoe lastig Max gaat doen als ie erbij komt
Het is stilquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lijkt verholpen ? Iemand Verstappen zijn board aan het beluisteren?
Huh?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Echt serieuze problemen bij Max helaas
Wat een gat ineens.quote:
nee NOR maakt een foutquote:
Zag het live gebeuren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zag de tijd eerder dan de beelden (of het commentaar).
Max moet nog wel Strolliebollie voorbij, daar verloor Russell tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:12 schreef -XOR- het volgende:
VER meteen ook weer wat goedgemaakt op RUS
Dat lag aan de fout van Landoquote:
zeg dat je er niks van snaptquote:
banden sparen voor SCquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:14 schreef ZaZoe het volgende:
Blijft vooraan redelijk dicht bij elkaar zitten
wat moet ie anders? gaat die auto beter worden door boordradio geklaag? heef ie geen positie momenteel?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dat je er niks van snapt
zonder te zeggen dat je er niks van snapt
Veel verkeer.quote:
de verkeerde emotiequote:
het is zoveel makkelijker om te zeggen dat hij zeurt, huilt, jankt, etc. dan door te hebben wat hij echt doet inderdaadquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeg dat je er niks van snapt
zonder te zeggen dat je er niks van snapt
hoe moeten engineers er wat aan veranderen zonder feedbackquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:15 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
wat moet ie anders? gaat die auto beter worden door boordradio geklaag? heef ie geen positie momenteel?
Zolang hij er kort achter blijft zitten maar er niet voorbij komt vreet hij er alleen maar z'n banden mee op.quote:
da's voor de volgende race toch?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe moeten engineers er wat aan veranderen zonder feedback
Hulk ook.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:17 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
da's voor de volgende race toch?
Mode 9, Strat 10quote:
Must das sein?quote:
Nope.quote:
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris nu wel dicht op Verstappen
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?quote:
ik kijk een race en post op fokquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?
misschien omdat je het meteen huilen noemt wat Max doet, terwijl je blijkbaar niet eens weet wat er gedaan wordt met zijn feedbackquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?
hoef geen relaas makker geniet van de race.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk een race en post op fok
een heel relaas gaat nu niet gebeuren
De engineers kunnen tijdens de race op zoek naar betere instellingen, waar de rijder deze race mogelijk nog mee geholpen is. Daarom is goede feedback tijdens de race belangrijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
broquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hoef geen relaas makker geniet van de race.
oh sorry als dat het issue is. My bad. Ik bedoelde klagen, in ronde 35+ over iets waar niks meer aan gaat veranderen voor deze race en de telemetrics worden toch wel gelogd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien omdat je het meteen huilen noemt wat Max doet, terwijl je blijkbaar niet eens weet wat er gedaan wordt met zijn feedback
je weet dat ze op afstand nog instellingen kunnen aanpassen waar hij in de race wat aan kan hebben zodat hij minder moeite heeft met zijn race?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
oh sorry als dat het issue is. My bad. Ik bedoelde klagen, in ronde 35+ over iets waar niks meer aan gaat veranderen voor deze race en de telemetrics worden toch wel gelogd.
Oh echt?quote:
Bijna.quote:
Joh. En Norris ook. En Russell.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verkeer kostte Max een bak tijd
Nee, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat ze op afstand nog instellingen kunnen aanpassen waar hij in de race wat aan kan hebben zodat hij minder moeite heeft met zijn race?
misschien kan Lando hem overdrivenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die McLaren wel veel driften.
Tyre water lekt wat op het loopvlakquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die McLaren wel veel driften.
ach volgend jaar hebben we MOM of was het MUM?quote:
Maar Max die zijn remmen niet kan vertrouwen heeft daardoor wel extra verlorenquote:
Dit gaat hij nooit volhouden tot het einde van de race vrees ik.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt nu op Max zijn racecraft aan.
Snap ik wel, als je team je zo laat vallenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef PzKpfw het volgende:
Piastri op de boordradio klinkt als een verslagen man.
Dat zit wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat wordt m wel voor Lando...quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben nu wel een gevecht voor p2. Eindelijk wat actie
gelukkig heeft hij een opvoeding gehad waar anderen jaloers op zijn en zit hij daarom goed met zijn racecraftquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
of zijn ability om met een onracebare auto te rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht valt er 6.26 mm lees ikquote:
538 Dance Smash Hitsquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Singletje scoren na school, met een frikandel broodje in de hand.
@Nattekatquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij Viaplay denken ze dat piastri nog mee kan gaan doen
voor het kampioenschap wel, zolang hij nu voor zichzelf gaat rijden en die papayarules bij Lando in zijn reet druktquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Norris kan je dat niet verwijten, enkel de teamleidingquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor het kampioenschap wel, zolang hij nu voor zichzelf gaat rijden en die papayarules bij Lando in zijn reet drukt
blijf erbijquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor het kampioenschap wel, zolang hij nu voor zichzelf gaat rijden en die papayarules bij Lando in zijn reet drukt
Dat zeker.quote:
het zijn er nog teveelquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Spannende laatste paar rondjes.
klopt, destijds werd Max er zo om gefileerd dat hij niet mee ging met Perez de positie geven. Maar dat is wel hoe je je binnen je team heel erg duidelijk maakt hoe je er in staatquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
blijf erbij
hij heeft de verkeerde instelling
hij zou over de pis moeten zijn
en wat hij nu doet is opgeven
Bij ViaPlay zijn ze niet goed wijsquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Yuki deed het niet.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Gremen het volgende:
Tsunoda en hadjar kunnen norris wel even ophouden
Blauwe vlaggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Gremen het volgende:
Maar ze zijn Tsunoda al voorbijquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:30 schreef Gremen het volgende:
quote:
hij is eruitquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:32 schreef QuidProJoe het volgende:
Hoewel Norris steevast in de DRS zit voelt het toch niet echt spannend
Ja valt wel tegen dat niemand de muur paktquote:
Nou nee.quote:
Mijn hart wat doe je.quote:
Moet ie geen foutje makenquote:
al een rondje of 5quote:
vorige keer ook al nie met Lance Strollquote:
op laptop niet en op mobiel nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorige keer ook al nie met Lance Stroll
Een soort Monaco maar dan zonder pittoresk decor.quote:
ik zie het. precies hetzelfde als vorige keer.quote:
Nou ja, die rijdt op P12. Best aardig toch, vergeleken met de eerste helft van het seizoen?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:37 schreef Perox het volgende:
F1TV met lulverhaal dat RBR bewijst dat ze het ook op high downforce circuit kunnen.
Nee lul, dat is Max. Kijk eff naar TSU...
hier ookquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
Owh, nu wél. Duurde lang voor de site de 'Yes' pakte..
ten eerste heeft hij het te druk om feedback te geven. ten tweede lijkt hij ook minder hinder te hebben in de bochtenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef vul_maar_in het volgende:
max stuurt als een malle.en je hoort geen geklaag meer.
Een volle ronde achter op Max.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nou ja, die rijdt op P12. Best aardig toch, vergeleken met de eerste helft van het seizoen?
Zellufquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
hier ook
in een keer pakte die wel
raar
Ja, de 'Yes' pakken was dus het probleemquote:
ik bedoelde het positief, hij gaat er nu gewoon voorquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ten eerste heeft hij het te druk om feedback te geven. ten tweede lijkt hij ook minder hinder te hebben in de bochten
ow ow... moet ie straks lopend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |