Tyre water lekt wat op het loopvlakquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die McLaren wel veel driften.
ach volgend jaar hebben we MOM of was het MUM?quote:
Maar Max die zijn remmen niet kan vertrouwen heeft daardoor wel extra verlorenquote:
Dit gaat hij nooit volhouden tot het einde van de race vrees ik.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Komt nu op Max zijn racecraft aan.
Snap ik wel, als je team je zo laat vallenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef PzKpfw het volgende:
Piastri op de boordradio klinkt als een verslagen man.
Dat zit wel goed.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat wordt m wel voor Lando...quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
We hebben nu wel een gevecht voor p2. Eindelijk wat actie
gelukkig heeft hij een opvoeding gehad waar anderen jaloers op zijn en zit hij daarom goed met zijn racecraftquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
of zijn ability om met een onracebare auto te rijdenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vannacht valt er 6.26 mm lees ikquote:
538 Dance Smash Hitsquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:25 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Singletje scoren na school, met een frikandel broodje in de hand.
@Nattekatquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:26 schreef Nebelwerfer het volgende:
Bij Viaplay denken ze dat piastri nog mee kan gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |