maar hoe rijd je VT en kwali en dan nu dit?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Max vooraan. Yuki 16e....
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Max vooraan. Yuki 16e....
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Moet ie wel harder rijden.quote:
Ja. En NOR even een foutje maken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moet ie wel harder rijden.
Dit.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar zit 8s tussen, gaat niet zomaar gebeuren vrees ik.
Je hebt de afgelopen anderhalf jaar niet gekeken?quote:
quote:
Ik weet niet of PIA van de herenliefde is.quote:
Hij kwam net redelijk snel dichterbij. Als Max Norris op kan houden kan het snel gaan. Maar hij komt nu al niet meer zo hard dichterbij.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:07 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Ben je goed aan het kijken? Is 8 seconden het gat. Ga je niet dicht rijden.
jawel maar het blijft vreemd voor me.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:08 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Je hebt de afgelopen anderhalf jaar niet gekeken?
Bij iedere sessie, iedere nieuwe bandensoort en iedere temperatuurwisseling is het afwachten of ie nog in z'n operating window zit.
zou me niks verbazenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef SiGNe het volgende:
Komt natuurlijk door die tik die norris uitdeelde bij de start..
Norris komt niet dichterbijquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef butz0rs het volgende:
Als max het niet haalt, hoop ik dat hij met Norris gaat kegelen.
Alsof hij een wild paard aan het temmen isquote:
We weten wie er meer te verliezen heeft dit seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:09 schreef Zorro het volgende:
Norris heeft Max boos gemaakt in de kwali en reed bij de start tegen hem aan.
Ik vraag me af hoe lastig Max gaat doen als ie erbij komt
Het is stilquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef Nebelwerfer het volgende:
Lijkt verholpen ? Iemand Verstappen zijn board aan het beluisteren?
Huh?quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:10 schreef Peterselieman het volgende:
Echt serieuze problemen bij Max helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |