Mode 9, Strat 10quote:
Must das sein?quote:
Nope.quote:
Kwestie van tijd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Norris nu wel dicht op Verstappen
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?quote:
ik kijk een race en post op fokquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?
misschien omdat je het meteen huilen noemt wat Max doet, terwijl je blijkbaar niet eens weet wat er gedaan wordt met zijn feedbackquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Luister ik ben de eerste om toe te geven dat ik maar een beperkte kennis van dit gebeuren heb. maar waarom doe je zo ? Je kan me ook iets meer uitleggen over wat ik dan verkeerd zie , ik zou dat meer waarderen, ik moet het toch ergens leren?
hoef geen relaas makker geniet van de race.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kijk een race en post op fok
een heel relaas gaat nu niet gebeuren
De engineers kunnen tijdens de race op zoek naar betere instellingen, waar de rijder deze race mogelijk nog mee geholpen is. Daarom is goede feedback tijdens de race belangrijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:19 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
broquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
hoef geen relaas makker geniet van de race.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |