Uiteraardquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef Haags het volgende:
Norris gaat natuurlijk pas weer pitten in ronde 56 of zo.
Verstampen!quote:
je was me net voor.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:38 schreef Mano_ het volgende:
Nieuw deeltje ook gemaakt door RBR pitcrew?
haahaaaquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef StephanL het volgende:
[..]
Kleurenblind?![]()
Norris kan ook ha4er lijkt mij
Charles is dan ook een nette jongen.quote:
de meisjes houden het altijd netjesquote:
Het lag aan de softs dus.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max: everything is working again, push now
Behalve die ene race met continu SC.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meisjes houden het altijd netjes
Briatore noteertquote:
everything is working against me this racequote:
Ik hoor andere berichten over de toilettenquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals het heurtquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt het wel op...niet aan de gearboxquote:
Everything is working against me today.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:39 schreef HiDiHo het volgende:
Max: everything is working again, push now
Dat geeft 'm motivatie.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat klonk weinig hoopgevend.
dat dusquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ever
[..]
Everything is working against me today.
oh...zei ie dat...quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
everything is working against me this race
Dat jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:41 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ever
[..]
Everything is working against me today.
ruzie met zijn koelvestquote:
Ik vond het al vreemd dat alles opeens weer werktequote:
FL incoming?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
“Tyres are dropping” aldus George
Codetaal? 🧐
Helaas niet meerquote:
Denk dat dat geen probleem gaat zijnquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:43 schreef franklop het volgende:
Verstappen moet alles op alles zetten om Hamilton snel voorbij te gaan
Gewaagde uitspraak.quote:
Niet te vroeg juichenquote:
quote:
Ja die kunnen niet achterblijven dadelijk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:44 schreef Haags het volgende:
McLaren komt straks wel onder flinke druk als ze niet snel gaan pitten
Maybe!quote:
Die blijft weer achter Russel hangen straksquote:
Piastri moet nog genaaid worden.quote:
Is te weinig.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
5 seconden tussen Max en Norris.
seconde of 5 op landoquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar heeft er niks mee verloren.
Niet? 3 seconde t.o.v. z'n titel-concurrent.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
3 seconden..quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Laat de regen maar komenquote:
niet persequote:Op zondag 5 oktober 2025 14:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Is het maar een 1-stopper? Niet per se, toch?
Moet dit?quote:
Undercutquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Na de pitstops zit verstappen ineens paar sec dichter bij Russel en paar sec verder van Norris. Hebben ze dan zo'n enorm goede pit gedaan bij Bulls, of hoe kan dit?
Max is op de brommer.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Na de pitstops zit verstappen ineens paar sec dichter bij Russel en paar sec verder van Norris. Hebben ze dan zo'n enorm goede pit gedaan bij Bulls, of hoe kan dit?
Gezellige Webber en Piastri straks bij het WCC feestje van McLaren, onder leiding van lachende Zak.quote:
nee extreem goede in en outlap van Maxquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Paar ronden met nieuwere banden en dus wat ingelopen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Voordeel nieuwe banden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef Parafernalia het volgende:
Nee, bizar.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh gloeiende, we zijn nog niet eens op de helft
Tijd voor bitterballen @Zipportalquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:52 schreef Nattekat het volgende:
Oh gloeiende, we zijn nog niet eens op de helft
En de Mclarensquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Hopen dat Russel nog een foutje maakt....
Nah...quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Die komt niet.quote:
misschien gaat hij nog een keer voor the GAP (sinGAPore bord)quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Dat plus Piastri de muur in aub. Let's go! 🤓quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:53 schreef HiDiHo het volgende:
Niet goedgekeurd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat plus Piastri de muur in aub. Let's go! 🤓
Gaat langzaam maar wel zeker.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Doe dan maar Norrisquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet genoeg, hij heeft er 10 nodig op Piastri. Russell verpest het feest.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max wel weer punten aan het pakken op beide McLaren’s
we hebben nog ' een paar' ronden te gaanquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet genoeg, hij heeft er 10 nodig op Piastri. Russell verpest het feest.
En voor Piastri is het prima dat de Max en George zich ermee bemoeien de rest van het seizoen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Max wel weer punten aan het pakken op beide McLaren’s
Lucille is nooit ver weg op een stratencircuitquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:56 schreef vul_maar_in het volgende:
1 rus 2 ver 3 nor of het moet heel gek lopen.
Prima resultaat op een baan die hij nog nooit gewonnen heeft.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet genoeg, hij heeft er 10 nodig op Piastri. Russell verpest het feest.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
we hebben nog ' een paar' ronden te gaan
Vorig jaar nog oppermachtig tweede achter een nog oppermachtigere Norris.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prima resultaat op een baan die hij nog nooit gewonnen heeft.
eens. max heeft nooit lekker gelopen in Singapore.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:57 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Prima resultaat op een baan die hij nog nooit gewonnen heeft.
Ok 1 keer :pquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vorig jaar nog oppermachtig tweede achter een nog oppermachtigere Norris.
Droogkloot.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:59 schreef SiGNe het volgende:
Norris moet weer verteld worden dat ie moet drinken
wat betekent dat.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee extreem goede in en outlap van Max
2022, maar toen hadden ze meer brandstof erin moeten doen in de Q.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:58 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
eens. max heeft nooit lekker gelopen in Singapore.
ik gun het ze beide niet meerquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:00 schreef Jane het volgende:
Ik snap trouwens dat mensen hier Piastri het WDC meer gunnen dan Norris, maar mijn hemel, hij rijdt toch niet bepaald rond als een kampioen momenteel.
de ronde voor de pitstop en de ronde er naquote:
En de rondes erna vooralquote:Op zondag 5 oktober 2025 14:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee extreem goede in en outlap van Max
Nee das goed nieuws, max doet het erg goed daarop, ik weet niet of russel al zoveel bandenfluisterskills heeft.quote:
Max outlap was heel erg snelquote:
Misschien ook Jos nog een keer.quote:
quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris komt eraan. Dit is klaar.
Beetje vertrouwenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Norris komt eraan. Dit is klaar.
Gewoon verremd inderdaad.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:03 schreef vul_maar_in het volgende:
verremming/lockup gok ik. niet banden.
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Max vooraan. Yuki 16e....
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Ja.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Hamilton zit vrij ver maar kan toch wel bij het eerte deel worde ngerekend nog, dan hebben we:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Is Yuki zo slecht of is is die auto zo moeilijk dat de prestatie van Max nog veel beter is dan het lijkt?
Jaquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
Yuki moet beter kwalificeren, scheelt al een hoop.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:05 schreef Zorro het volgende:
Mercedes vooraan
Ferrari vooraan
McLaren vooraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |