oh sorry als dat het issue is. My bad. Ik bedoelde klagen, in ronde 35+ over iets waar niks meer aan gaat veranderen voor deze race en de telemetrics worden toch wel gelogd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien omdat je het meteen huilen noemt wat Max doet, terwijl je blijkbaar niet eens weet wat er gedaan wordt met zijn feedback
je weet dat ze op afstand nog instellingen kunnen aanpassen waar hij in de race wat aan kan hebben zodat hij minder moeite heeft met zijn race?quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
oh sorry als dat het issue is. My bad. Ik bedoelde klagen, in ronde 35+ over iets waar niks meer aan gaat veranderen voor deze race en de telemetrics worden toch wel gelogd.
Oh echt?quote:
Bijna.quote:
Joh. En Norris ook. En Russell.quote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef Peterselieman het volgende:
Dat verkeer kostte Max een bak tijd
Nee, dat wist ik dus nietquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat ze op afstand nog instellingen kunnen aanpassen waar hij in de race wat aan kan hebben zodat hij minder moeite heeft met zijn race?
misschien kan Lando hem overdrivenquote:Op zondag 5 oktober 2025 15:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik zie die McLaren wel veel driften.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |