Niemand houdt mij nu tegen om de eerste show van de K3 Originals bij te houden en het nieuwe album van Pommelien Thijs te draaienquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben vandaag weer alleen op kantoor
Ons kantoor gaat dicht op vrijdagenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jouw collega's willen natuurlijk niet de hele dag naar Ed Sheeran luisterenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Thuiswerken geen optie in zo'n geval?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:54 schreef NailQueen het volgende:
Voor ons in Spanje slechts een tijdelijke tegenslag, natuurlijk!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 08:38 schreef Arizona het volgende:
En hartelijk Leidens Ontzet allemaal vandaag!
Ach jij kunt je beter druk maken om de onafhankelijkheid van Catalonië en Baskenlandquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor ons in Spanje slechts een tijdelijke tegenslag, natuurlijk!
Op een dag zullen jullie inzien dat de Habsburgse Nederlanden gewoon bij Spanje horen
Is dat het nieuwe 'vis geen optie? 'quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Thuiswerken geen optie in zo'n geval?
Voor jou een iets minder hartelijk Leidens Ontzet!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor ons in Spanje slechts een tijdelijke tegenslag, natuurlijk!
Op een dag zullen jullie inzien dat de Habsburgse Nederlanden gewoon bij Spanje horen
Ach dat is allemaal weer vrij rustig momenteel. Baskenland al een hele tijd en ook in Catalonië zijn de cijfers redelijk kalmerendquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ach jij kunt je beter druk maken om de onafhankelijkheid van Catalonië en Baskenland
Het is een zwárte dag, Ari!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Voor jou een iets minder hartelijk Leidens Ontzet!
Altijd weer de schuld van die Vlamingen hequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Strani het volgende:
Ik heb me de laatste paar jaar heel erg verdiept in de Spaanse geschiedenis overigens en realiseerde me dat ik eigenlijk nooit echt wist hoe de Nederlanden Spaans waren geworden. Maar het is dus eigenlijk een Vlaming (Philips de Schone, een Hapsburg) die de Nederlanden al bestuurde en met de Spaanse troonsopvolgolgster Juana trouwde en zodoende (zeer kortstondig) ook koning van het latere Spanje werd. Of in elk geval een deel ervan.
Hun zoon Carlos, die ook in Vlaanderen was geboren, werd vervolgens koning van heel Spanje en tevens keizer van het Heilige Romeinse Rijk, en bleef soeverein van de Nederlanden. Willem van Oranje was één van zijn vertrouwelingen in Nederland. Pas onder de zoon van Carlos, Philips II, ging het fout.
Dus wel grappig dat er nooit sprake is geweest van een verovering of zo, maar eerder een vrijwillige unie die een tijdje werkte, en met de komst van het protestantisme niet meer.
Voor de geïnteresseerden.
Dat huwelijk tussen Filips en Johanna was ook ' bijzonder'quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Strani het volgende:
Ik heb me de laatste paar jaar heel erg verdiept in de Spaanse geschiedenis overigens en realiseerde me dat ik eigenlijk nooit echt wist hoe de Nederlanden Spaans waren geworden. Maar het is dus eigenlijk een Vlaming (Philips de Schone, een Hapsburg) die de Nederlanden al bestuurde en met de Spaanse troonsopvolgolgster Juana trouwde en zodoende (zeer kortstondig) ook koning van het latere Spanje werd. Of in elk geval een deel ervan.
Hun zoon Carlos, die ook in Vlaanderen was geboren, werd vervolgens koning van heel Spanje en tevens keizer van het Heilige Romeinse Rijk, en bleef soeverein van de Nederlanden. Willem van Oranje was één van zijn vertrouwelingen in Nederland. Pas onder de zoon van Carlos, Philips II, ging het fout.
Dus wel grappig dat er nooit sprake is geweest van een verovering of zo, maar eerder een vrijwillige unie die een tijdje werkte, en met de komst van het protestantisme niet meer.
quote:Amper hadden de toekomstige echtelingen één blik gewisseld, of de vonk sloeg over. Tegen elke hofetiquette in liep het koppel de deur uit, op zoek naar een priester. Toen ze die vonden beval Johanna hem om hen ter plekke in de echt te verbinden, waarna de jongelui zich naar het voor hen voorziene herenhuis (het tegenwoordige "Hof van Aragon") begaven en de deur achter zich dicht deden.
Aragonquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat huwelijk tussen Filips en Johanna was ook ' bijzonder'
[..]
Bedankt voor deze geschiedenisles.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:21 schreef Strani het volgende:
Haha ja. Maar het was waarschijnlijk ook een vroeg voorbeeld van een zeer toxische relatie. Zij werd volledig geobsedeerd en hij behandelde haar behoorlijk slecht en sloot haar zo veel mogelijk af van haar Spaanse omgeving.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
Graag gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bedankt voor deze geschiedenisles.
The lady of the house isn't speaking anymorequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
De telefoon voor Bouquet Residence wordt vanaf vandaag opgenomen aan gene zijde
https://www.nu.nl/film/63(...)ge-96-overleden.html
Ah Aragon, het Las Vegas van Spanje waar je in een dronken bui direct kunt trouwen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gebeurde in Lier, Vlaanderenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah Aragon, het Las Vegas van Spanje waar je in een dronken bui direct kunt trouwen.
Het Las Vegas van België danquote:
Hahaquote:
Op afstand? Dus Filips had ook nog gewoon gecatfisht kunnen wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaHet is me nog niet helemaal duidelijk hoe het gegaan is hoor, trouwens. Want dat was de officiële bruiloft. Maar ze waren al een soort van op afstand getrouwd (beide kanten hadden een afgevaardigde gestuurd als vertegenwoordiger).
[ afbeelding ]
Ja erg hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op afstand? Dus Filips had ook nog gewoon gecatfisht kunnen worden
Nou ja ik denk eerder bij Blauw Bloed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja erg hèEn dan hadden ze er een uitzending over moeten maken op RTL5.
Johanna had ook nog een aflevering van Je zal het maar hebben kunnen vullen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja erg hèEn dan hadden ze er een uitzending over moeten maken op RTL5.
Haha, wat is er stuk?quote:
Nog niks stuk, maar dat weet ik nog niet voor hoe lang.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha, wat is er stuk?![]()
Onze jongste kat speelt tegenwoordig heel vaak heel fanatiek met zo’n balletje met een belletje erin. Laatst deed hij dat alleen om half 5 ‘s nachts
[ afbeelding ]
Verdrietige dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tjaquote:
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Thuiswerken geen optie in zo'n geval?
En zo valt er weer een icoon wegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
De receptionist zal er toch wel zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.
En zijn er klanten langs gekomen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.
Ik hou ook erg van geschiedenis maar mijn vakgebied in laat-Middeleeuwse geschiedenis. Willem van Oranje is mij iets te laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tja
Dat je bij de accountant op kantoor moet komen moet jij toch weten? Geen wonder dat je er altijd ruzie mee hebt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn er klanten langs gekomen?
Ik kom nooit bij de accountant. En zij komen ook nooit bij ons hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat je bij de accountant op kantoor moet komen moet jij toch weten? Geen wonder dat je er altijd ruzie mee hebt!
Ah, het Spartacussysteemquote:
Ja of je durft niet omdat je anders betrapt wordtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de accountant. En zij komen ook nooit bij ons hoor.
Dat is echt zó pre-corona.
Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo underrated.
9 buurlanden en alsnog vaak te weinig liefde voor de inzending. Zonde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.
Daar kunnen we het wellicht nog eens over hebben danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tja
Die hebben vooral het big 5 land zijn heel erg tegen zich. Spanje en VK ook wel, maar die sturen gemiddeld genomen ook wel mindere inzendingen. Niet dat ze van Duitsland zo vaak geweldig zijn, maar die reeks laatste plaatsen destijds ging nergens over.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
9 buurlanden en alsnog vaak te weinig liefde voor de inzending. Zonde.
Ik begrijp ook niet waarom big 5 landen niet gewoon meedoen in de halve finales. Dan maar een keer op je bek gaan, dat is pijnlijk en daar leer je meer van dat dat je als 22ste in de finale eindigt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben vooral het big 5 land zijn heel erg tegen zich. Spanje en VK ook wel, maar die sturen gemiddeld genomen ook wel mindere inzendingen. Niet dat ze van Duitsland zo vaak geweldig zijn, maar die reeks laatste plaatsen destijds ging nergens over.
Hun inzending van vorig jaar met een 12de plek was anders zwaar overgewaardeerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom big 5 landen niet gewoon meedoen in de halve finales. Dan maar een keer op je bek gaan, dat is pijnlijk en daar leer je meer van dat dat je als 22ste in de finale eindigt.
Deze is wel ja, kan mij het nummer amper meer herinneren. Al was er verder ook niet heel veel beter daaronder. En uitzonderingen op de regel zijn er altijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hun inzending van vorig jaar met een 12de plek was anders zwaar overgewaardeerd
Aan de andere kant zou ik, met dit rare systeem van geen jury in de halve finale, gewoon elk jaar een jurysong insturen als Big 5 land. Daarmee is de top 10 wel zo'n beetje gegarandeerd, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.
Dat krijg je inderdaad wel met dit stupide systeem ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik, met dit rare systeem van geen jury in de halve finale, gewoon elk jaar een jurysong insturen als Big 5 land. Daarmee is de top 10 wel zo'n beetje gegarandeerd, heb ik het idee.
96 is in elk geval een mooie leeftijd, maar niet minder treurig voor de betrokkenen uiteraard. De vertolking van Hyacinth was toch wel briljant gedaan, zeker in combinatie met sowieso een geweldig script. En ook precies op tijd gestopt, zodat de hoofdpersonages, en Hyacinth zeker, geen karikaturen van zichzelf werden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Daar was ik gisteren nog (niet om te trouwen overigens). Dit komt wel heel dichtbij zoquote:
Inderdaad, de EBU wil zo hoog mogelijke kijkcijfers, en dat krijg je niet als bijvoorbeeld Duitsland en UK er in de semi’s uitvliegen, en er alvast 16 miljoen minder naar de finale kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:15 schreef NailQueen het volgende:
De originele K3 is weer terug
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Heb je iets leuks om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
3 april. Ik ben nu heel blij dat ik toch een kaartje heb
Ik ook. Dochter en ik gaan 5 aprilquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
3 april. Ik ben nu heel blij dat ik toch een kaartje heb
Organiseer je wat leuks?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is geen goed weer om te flyeren.
Ook niet om in te vallen met de tenniscompetitiequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is geen goed weer om te flyeren.
Agenda voor alle activiteiten rondom coming out day. Er zitten wel een paar leuke dingen bij!quote:
Owquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook niet om in te vallen met de tenniscompetitie![]()
Buiten.
We gaan er straks wel naartoe, het zou zo moeten stoppen met regenen. Maar ik vraag me af of de banen ooit nog opdrogen, volgens mij is de ondergrond hartstikke verzadigd, ookal zijn het all weather banen.
Zegt me allebei niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
De bassist van Triggerfinger is overleden
Rockende Belgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me allebei niks eigenlijk.
Ex bassistquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
De bassist van Triggerfinger is overleden
Dit moet je toch wel kennen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me allebei niks eigenlijk.
Het viel mee. We hebben illegaal gebruikgemaakt van de halquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwSucces en hopelijk valt het mee!
Hier in Nederland toch het meest bekend van Triggerfinger.quote:
Wel frappant dat het hier over Lier ging. De plaats waar Triggerfinger ontstond.quote:'Lange Polle' was vooral bekend van Triggerfinger, maar stond als studiomuzikant met heel wat bekende namen uit de muziekwereld op het podium. Hij trad onder meer op met Beverly Jo Scott, Tom Robinson en Guy Swinnen. Van Bruystegem was ook lange tijd de vaste gitarist van The Wolf Banes. Het laatste concert met Mr. Paul & The Lowriders was in oktober 2024 in het Belgische Pelt.
https://nos.nl/artikel/25(...)bruystegem-overleden
Oh ja, dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit moet je toch wel kennen.
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit moet je toch wel kennen.
Stom!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben uit het niets snipverkouden. Vanmiddag nog nergens last van, vanavond doe ik niks anders dan snuiten en niezen en mijn ogen branden als een gek
Beterschapquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben uit het niets snipverkouden. Vanmiddag nog nergens last van, vanavond doe ik niks anders dan snuiten en niezen en mijn ogen branden als een gek
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Net The Monkey gekeken nu het 's avonds weer lekker donker is. Wel okay. Geschikte optie als je zin hebt in nodeloos ingewikkelse manieren om dood te gaan maar geen zin hebt in Final Destination
Die heb ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.
Weer als vanouds vond ik. Maar dan toch met een nieuwe insteek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip!
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Weer als vanouds vond ik. Maar dan toch met een nieuwe insteek.
Het verhaal is in de laatste Final Destination dan juist wel relatief goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaal. Saws ook niet overigens
Ha nee idem. Maar zaten weer vernuftige 'ongelukken' bij, waarbij ik dan de hele tijd probeer te raden wat er gaat gebeuren en dan heb ik t toch mis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaal. Saws ook niet overigens
Final Destination 2 heeft het wel voor elkaar gekregen dat ik niet te lang achter een vrachtwagen met boomstammen rijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha nee idem. Maar zaten weer vernuftige 'ongelukken' bij, waarbij ik dan de hele tijd probeer te raden wat er gaat gebeuren en dan heb ik t toch mis.
Daar staat die film wel om bekend ja. Deze film zal de angst voor het lopen over een glazen vloer op hoogte (geen spoiler, want het zit in de trailerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destination 2 heeft het wel voor elkaar gekregen dat ik niet te lang achter een vrachtwagen met boomstammen rij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |