Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:02 schreef BillDauterive het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo underrated.
9 buurlanden en alsnog vaak te weinig liefde voor de inzending. Zonde.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.
Daar kunnen we het wellicht nog eens over hebben danquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tja
Die hebben vooral het big 5 land zijn heel erg tegen zich. Spanje en VK ook wel, maar die sturen gemiddeld genomen ook wel mindere inzendingen. Niet dat ze van Duitsland zo vaak geweldig zijn, maar die reeks laatste plaatsen destijds ging nergens over.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
9 buurlanden en alsnog vaak te weinig liefde voor de inzending. Zonde.
Ik begrijp ook niet waarom big 5 landen niet gewoon meedoen in de halve finales. Dan maar een keer op je bek gaan, dat is pijnlijk en daar leer je meer van dat dat je als 22ste in de finale eindigt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben vooral het big 5 land zijn heel erg tegen zich. Spanje en VK ook wel, maar die sturen gemiddeld genomen ook wel mindere inzendingen. Niet dat ze van Duitsland zo vaak geweldig zijn, maar die reeks laatste plaatsen destijds ging nergens over.
Hun inzending van vorig jaar met een 12de plek was anders zwaar overgewaardeerdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Duitse inzending he. Die zijn meestal ondergewaardeerd.
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waarom big 5 landen niet gewoon meedoen in de halve finales. Dan maar een keer op je bek gaan, dat is pijnlijk en daar leer je meer van dat dat je als 22ste in de finale eindigt.
Deze is wel ja, kan mij het nummer amper meer herinneren. Al was er verder ook niet heel veel beter daaronder. En uitzonderingen op de regel zijn er altijdquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Hun inzending van vorig jaar met een 12de plek was anders zwaar overgewaardeerd
Bekijk deze YouTube-video
Aan de andere kant zou ik, met dit rare systeem van geen jury in de halve finale, gewoon elk jaar een jurysong insturen als Big 5 land. Daarmee is de top 10 wel zo'n beetje gegarandeerd, heb ik het idee.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.
Dat krijg je inderdaad wel met dit stupide systeem ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Aan de andere kant zou ik, met dit rare systeem van geen jury in de halve finale, gewoon elk jaar een jurysong insturen als Big 5 land. Daarmee is de top 10 wel zo'n beetje gegarandeerd, heb ik het idee.
96 is in elk geval een mooie leeftijd, maar niet minder treurig voor de betrokkenen uiteraard. De vertolking van Hyacinth was toch wel briljant gedaan, zeker in combinatie met sowieso een geweldig script. En ook precies op tijd gestopt, zodat de hoofdpersonages, en Hyacinth zeker, geen karikaturen van zichzelf werden.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
De telefoon voor Bouquet Residence wordt vanaf vandaag opgenomen aan gene zijde
https://www.nu.nl/film/63(...)ge-96-overleden.html
Daar was ik gisteren nog (niet om te trouwen overigens). Dit komt wel heel dichtbij zoquote:
Inderdaad, de EBU wil zo hoog mogelijke kijkcijfers, en dat krijg je niet als bijvoorbeeld Duitsland en UK er in de semi’s uitvliegen, en er alvast 16 miljoen minder naar de finale kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Ze zetten zichzelf er mee op een enorme achterstand. Plus dat ze veel ervan zouden leren door ook de halve finales mee te doen. Maar ja ze zijn als de dood dat ze de finale niet halen er vervolgens driekwart minder mensen kijken.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:15 schreef NailQueen het volgende:
De originele K3 is weer terug
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Heb je iets leuks om naar uit te kijken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
3 april. Ik ben nu heel blij dat ik toch een kaartje heb
Ik ook. Dochter en ik gaan 5 aprilquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
3 april. Ik ben nu heel blij dat ik toch een kaartje heb
Organiseer je wat leuks?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is geen goed weer om te flyeren.
Ook niet om in te vallen met de tenniscompetitiequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:23 schreef BillDauterive het volgende:
Dit is geen goed weer om te flyeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |