Hahaquote:
Op afstand? Dus Filips had ook nog gewoon gecatfisht kunnen wordenquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:29 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaHet is me nog niet helemaal duidelijk hoe het gegaan is hoor, trouwens. Want dat was de officiële bruiloft. Maar ze waren al een soort van op afstand getrouwd (beide kanten hadden een afgevaardigde gestuurd als vertegenwoordiger).
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
De telefoon voor Bouquet Residence wordt vanaf vandaag opgenomen aan gene zijde
https://www.nu.nl/film/63(...)ge-96-overleden.html
Ja erg hèquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op afstand? Dus Filips had ook nog gewoon gecatfisht kunnen worden
Nou ja ik denk eerder bij Blauw Bloed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja erg hèEn dan hadden ze er een uitzending over moeten maken op RTL5.
Johanna had ook nog een aflevering van Je zal het maar hebben kunnen vullen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja erg hèEn dan hadden ze er een uitzending over moeten maken op RTL5.
Haha, wat is er stuk?quote:
Nog niks stuk, maar dat weet ik nog niet voor hoe lang.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Haha, wat is er stuk?![]()
Onze jongste kat speelt tegenwoordig heel vaak heel fanatiek met zo’n balletje met een belletje erin. Laatst deed hij dat alleen om half 5 ‘s nachts
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Verdrietige dag.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tjaquote:
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 10:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Thuiswerken geen optie in zo'n geval?
En zo valt er weer een icoon wegquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 13:19 schreef Strani het volgende:
[ afbeelding ]
De receptionist zal er toch wel zijn?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.
En zijn er klanten langs gekomen?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:40 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er moet iemand op kantoor zijn voor als klanten langskomen.
Ik hou ook erg van geschiedenis maar mijn vakgebied in laat-Middeleeuwse geschiedenis. Willem van Oranje is mij iets te laatquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik vind dit stuk geschiedenis dus waarzinnig interessant. Heb ook een dikke pil over Willem van Oranje liggen waar ik nog niet echt in verder kom, maar dat maakt niet uit. Mijn hele familie is nogal geobsedeerd met een van de graven die in brussel onthoofd werd (ha, op mijn verjaardag!), dus tja
Dat je bij de accountant op kantoor moet komen moet jij toch weten? Geen wonder dat je er altijd ruzie mee hebt!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn er klanten langs gekomen?
Ik kom nooit bij de accountant. En zij komen ook nooit bij ons hoor.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:39 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat je bij de accountant op kantoor moet komen moet jij toch weten? Geen wonder dat je er altijd ruzie mee hebt!
Ah, het Spartacussysteemquote:
Ja of je durft niet omdat je anders betrapt wordtquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik kom nooit bij de accountant. En zij komen ook nooit bij ons hoor.
Dat is echt zó pre-corona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |