Final Destination 2 heeft het wel voor elkaar gekregen dat ik niet te lang achter een vrachtwagen met boomstammen rijquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ha nee idem. Maar zaten weer vernuftige 'ongelukken' bij, waarbij ik dan de hele tijd probeer te raden wat er gaat gebeuren en dan heb ik t toch mis.
Daar staat die film wel om bekend ja. Deze film zal de angst voor het lopen over een glazen vloer op hoogte (geen spoiler, want het zit in de trailerquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:54 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destination 2 heeft het wel voor elkaar gekregen dat ik niet te lang achter een vrachtwagen met boomstammen rij
Ja, die is leuk en totaal niet engquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Net The Monkey gekeken nu het 's avonds weer lekker donker is. Wel okay. Geschikte optie als je zin hebt in nodeloos ingewikkelse manieren om dood te gaan maar geen zin hebt in Final Destination
Mee eens! Ik heb ze van de zomer allemaal teruggekeken en daarna de nieuwste gezien. Een van de beste FD films in de franchisequote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.
Nee, gelukkig niet. Jij wel?quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Zo. Iedereen al een beetje aangeschoten?
Nee, net zoals de overige 364 dagen in het jaar ben ik niet aangeschotenquote:Op zondag 5 oktober 2025 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Nee heb last van buikgriep oid dat past niet lekker bij alcohol helaas.quote:Op zondag 5 oktober 2025 00:44 schreef NailQueen het volgende:
Dat zal bij jou dan komen doordat je te weinig rum hebt gedronken.quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee heb last van buikgriep oid dat past niet lekker bij alcohol helaas.
Alhoewel rum wel helpt bij alles
Die is als jouw muziekspelers aan het instellen dat ze Ed Sheeran op repeat afspelen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:45 schreef NailQueen het volgende:
Waar is Luctor gebleven? Hij heeft niet gezegd dat hij ging slapen
Die vond ik ook best primaquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:45 schreef NailQueen het volgende:
Waar is Luctor gebleven? Hij heeft niet gezegd dat hij ging slapen
Ik ben de laatste tijd eigenlijk weer zo goed als non-alcoholisch aan het leven en dat bevalt me uitstekendquote:Op zondag 5 oktober 2025 01:32 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani is duidelijk al ver heen. Kijk hem eens dansen op Tranquilooo Tranquilooo dat is onze styloooo
Zoals altijd, daar zijn we voorquote:Op zondag 5 oktober 2025 12:19 schreef Strani het volgende:
Zo, weer een druk sociaal weekend gehad tot zover. Dus nu kom ik weer hier even ontspannen asociaal doen bij jullie.
Ja ontken het maar weer. Ik heb hier de beelden.quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd eigenlijk weer zo goed als non-alcoholisch aan het leven en dat bevalt me uitstekendGewoon normaal kunnen slapen na een avond uit en de volgende dag normaal opstaan
Nou laat maar eens zien dan!quote:Op zondag 5 oktober 2025 12:32 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja ontken het maar weer. Ik heb hier de beelden.
Gelukkig kwam Luctor er zelf snel achter dat we deze herrie niet tolereren.quote:Op zondag 5 oktober 2025 02:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die is als jouw muziekspelers aan het instellen dat ze Ed Sheeran op repeat afspelen.
quote:Op zondag 5 oktober 2025 08:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Ik was om 23 uur naar bed gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |