Owquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook niet om in te vallen met de tenniscompetitie![]()
Buiten.
We gaan er straks wel naartoe, het zou zo moeten stoppen met regenen. Maar ik vraag me af of de banen ooit nog opdrogen, volgens mij is de ondergrond hartstikke verzadigd, ookal zijn het all weather banen.
Zegt me allebei niks eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
De bassist van Triggerfinger is overleden
Rockende Belgen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me allebei niks eigenlijk.
Ex bassistquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 16:50 schreef BillDauterive het volgende:
De bassist van Triggerfinger is overleden
Dit moet je toch wel kennen.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me allebei niks eigenlijk.
Het viel mee. We hebben illegaal gebruikgemaakt van de halquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 13:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
OwSucces en hopelijk valt het mee!
Hier in Nederland toch het meest bekend van Triggerfinger.quote:
Wel frappant dat het hier over Lier ging. De plaats waar Triggerfinger ontstond.quote:'Lange Polle' was vooral bekend van Triggerfinger, maar stond als studiomuzikant met heel wat bekende namen uit de muziekwereld op het podium. Hij trad onder meer op met Beverly Jo Scott, Tom Robinson en Guy Swinnen. Van Bruystegem was ook lange tijd de vaste gitarist van The Wolf Banes. Het laatste concert met Mr. Paul & The Lowriders was in oktober 2024 in het Belgische Pelt.
https://nos.nl/artikel/25(...)bruystegem-overleden
Oh ja, dat ken ik wel.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit moet je toch wel kennen.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 18:09 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit moet je toch wel kennen.
Bekijk deze YouTube-video
Stom!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben uit het niets snipverkouden. Vanmiddag nog nergens last van, vanavond doe ik niks anders dan snuiten en niezen en mijn ogen branden als een gek
Beterschapquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 20:54 schreef Arizona het volgende:
Ik ben uit het niets snipverkouden. Vanmiddag nog nergens last van, vanavond doe ik niks anders dan snuiten en niezen en mijn ogen branden als een gek
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 22:03 schreef H_T het volgende:
Net The Monkey gekeken nu het 's avonds weer lekker donker is. Wel okay. Geschikte optie als je zin hebt in nodeloos ingewikkelse manieren om dood te gaan maar geen zin hebt in Final Destination
Die heb ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:18 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Maar die nieuwste final destination is ook erg nice.
Weer als vanouds vond ik. Maar dan toch met een nieuwe insteek.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:41 schreef H_T het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien. Bedankt voor de tip!
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaalquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:42 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Weer als vanouds vond ik. Maar dan toch met een nieuwe insteek.
Het verhaal is in de laatste Final Destination dan juist wel relatief goedquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaal. Saws ook niet overigens
Ha nee idem. Maar zaten weer vernuftige 'ongelukken' bij, waarbij ik dan de hele tijd probeer te raden wat er gaat gebeuren en dan heb ik t toch mis.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Final Destinations kijk ik toch niet echt voor het verhaal. Saws ook niet overigens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |