SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Dat komt door ons! ESF houdt je jong.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Bij mij viel het ook wel op dat 50PLUS enorm is afgegleden. Andere jaren scoorde die altijd hoog, maar nu pas op plek 13.
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat komt door ons! ESF houdt je jong.
Nog geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 1 oktober 2025 22:01 schreef Redefine het volgende:
@:Hamlapjes al gestemd op de Kink top 1500?
Waarschijnlijk een weekje Kreta en een weekje Engeland, ik hoop Cotswoldsquote:Op woensdag 1 oktober 2025 16:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
That's the spirit
Welke bestemming zitten jullie aan te denken?
Dan zullen we die massaal vandaag indienen.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De declaraties over september mogen weer worden ingediend.
Dat is prima.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan zullen we die massaal vandaag indienen.
Ja dat zeg je nu, maar straks weer klagen dat je zo hard moet werkenquote:
Eindelijk, dat is mooi. Ik verwacht dat het morgen wordt uitgekeerdquote:Op donderdag 2 oktober 2025 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De declaraties over september mogen weer worden ingediend.
Declaraties worden pas met het salaris uitgekeerd.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:36 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Eindelijk, dat is mooi. Ik verwacht dat het morgen wordt uitgekeerd
* legt de declaraties op luctor's bureau
[ afbeelding ]
Wat extra werk vind ik nu niet zo erg. Het is best rustig op kantoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja dat zeg je nu, maar straks weer klagen dat je zo hard moet werken
Ja oké maar je hoeft niet alle bonnetjes helemaal na te gaan hoor, vooral de handgeschreven bonnetjes nietquote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wat extra werk vind ik nu niet zo erg. Het is best rustig op kantoor.
Nee, juist die wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar je hoeft niet alle bonnetjes helemaal na te gaan hoor, vooral de handgeschreven bonnetjes niet
Oh ja, echt balen want de mijne zijn inderdaad echt heel moeilijk te lezen! Alleen het eindbedrag is altijd wel duidelijkquote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tenzij het niet te lezen is, dan staak ik mijn pogingen om het te ontcijferen.
En zeker niet die van toen wij met zakenrelaties besprekingen hadden in horeca-etablissement “Diana” om 3 uur ‘s nachts.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja oké maar je hoeft niet alle bonnetjes helemaal na te gaan hoor, vooral de handgeschreven bonnetjes niet
Precies. Mensen moeten sowieso begrijpen dat we met verschillende tijdzones en culturen werken dus we moeten, helaas, zelf ook flexibel zijn.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En zeker niet die van toen wij met zakenrelaties besprekingen hadden in horeca-etablissement “Diana” om 3 uur ‘s nachts.
Ik heb met mijn vorige salaris niet de uitkering gehad voor de mentale schadevergoeding wegens de DM's van @Strani, kan daar nog naar gekeken worden?quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Declaraties worden pas met het salaris uitgekeerd.
We blijven hierover blijkbaar toch van mening verschillen. Ik vind het geen 'ongevraagde dickpics'. Ik vind het 'spontaan verstuurde dickpics'.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige salaris niet de uitkering gehad voor de mentale schadevergoeding wegens de DM's van @:strani, kan daar nog naar gekeken worden?
Die liggen niet bij mij. Maar bij mijn leidinggevende.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb met mijn vorige salaris niet de uitkering gehad voor de mentale schadevergoeding wegens de DM's van @:strani, kan daar nog naar gekeken worden?
Mooi, ik neem aan dat @NailQueen aan mijn kant staat en ik de vergoeding snel krijgquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die liggen niet bij mij. Maar bij mijn leidinggevende.
Waren het dickpics???!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:34 schreef Strani het volgende:
[..]
We blijven hierover blijkbaar toch van mening verschillen. Ik vind het geen 'ongevraagde dickpics'. Ik vind het 'spontaan verstuurde dickpics'.
In dat geval wil ik er graag op wijzen dat NQ Luctor nog zes maanden salaris verschuldigd isquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi, ik neem aan @:nailqueen aan mijn kant staat en ik de vergoeding snel krijg
HET WAS KOUD JA!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Waren het dickpics???!!!
Ik vroeg me al af waarom je me foto's van een verschrompelde aardappel stuurde.
Die teksten erbij waren de reden dat ik om schadevergoeding vraag
Zolang hij mijn geld niet uitbetaald lijkt het me terecht dat hij het zijne ook niet krijgtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In dat geval wil ik er graag op wijzen dat NQ Luctor nog zes maanden salaris verschuldigd is
JE WOONT IN SPANJE AL JE KLACHTEN OVER KOU ZIJN PER DEFINITIE ONTERECHTquote:
Nou ja het was maar 24 graden, ik bevroor bijnaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
JE WOONT IN SPANJE AL JE KLACHTEN OVER KOU ZIJN PER DEFINITIE ONTERECHT
Zodra mensen worden afgerekend op hun prestatie in hun werk is het eind natuurlijk heel snel zoek hè Meke.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang hij mijn geld niet uitbetaald lijkt het me terecht dat hij het zijne ook niet krijgt
Dan zou ik er gigantisch op vooruit gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodra mensen worden afgerekend op hun prestatie in hun werk is het eind natuurlijk heel snel zoek hè Meke.
Oh ja, ik zie het. Rekeningnummer is ook niet echt duidelijk, maar daar kom ik wel uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, echt balen want de mijne zijn inderdaad echt heel moeilijk te lezen! Alleen het eindbedrag is altijd wel duidelijk
Ja dit is nog nawerk van augustus. Graag morgen uitkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Declaraties worden pas met het salaris uitgekeerd.
Luctor probeert heel makkelijk alles weg te schuiven. Dit ligt gewoon bij hem. Aan het werk luilak!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi, ik neem aan dat @:nailqueen aan mijn kant staat en ik de vergoeding snel krijg
Augustus is te laat. Die had in september ingediend moeten worden. Dat zijn de regels die zijn opgesteld door de directie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit is nog nawerk van augustus. Graag morgen uitkeren.
Dit is mijn declaratie voor september. Graag wil ik mijn salaris eerder uitbetaald krijgen.
[ afbeelding ]
Ja omdat jij je werk niet goed had gedaan!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Augustus is te laat. Die had in september ingediend moeten worden. Dat zijn de regels die zijn opgesteld door de directie.
Ik had andere geluiden gehoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja omdat jij je werk niet goed had gedaan!!
Het is echt drama, nu zijn we er ook weer, hopelijk voor heel lang nu!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
We zijn er weer even maar ik hou voor vandaag toch nog maar even Discord aan denk ik. Als iemand de invite link nog niet heeft, DM maar.
450quote:
Ik denk in ieder geval niet dat ík er lang ben vanavond, ik ben me toch een portie moe. Wat een vreselijk drukke, chaotische werkdag was het. En ik was vanmorgen al om half 5 wakker. Want toen vond een van de katten het een goed idee om heel fanatiek met zijn balletje met belletje erin te gaan spelenquote:
Dat klopt wel.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 19:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Luctor heeft gewoon niet echt iets met mensen.
Ah vandaar dat je zo vroeg wil slapen, dan hoef je niet meer met ons mensen te praten.quote:
Kattenquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben ook niet echt een mensenmens. Meer een kattenmens
Ik heb geen idee waar je het over hebtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:22 schreef NailQueen het volgende:
En toen was opeens de headleader van 2024 weer terug
De banner boven het forum bedoel ik. Ik zag opeens die van 2024quote:Op donderdag 2 oktober 2025 20:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |