In dat geval wil ik er graag op wijzen dat NQ Luctor nog zes maanden salaris verschuldigd isquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi, ik neem aan @:nailqueen aan mijn kant staat en ik de vergoeding snel krijg
HET WAS KOUD JA!!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:46 schreef Meke het volgende:
[..]
Waren het dickpics???!!!
Ik vroeg me al af waarom je me foto's van een verschrompelde aardappel stuurde.
Die teksten erbij waren de reden dat ik om schadevergoeding vraag
Zolang hij mijn geld niet uitbetaald lijkt het me terecht dat hij het zijne ook niet krijgtquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In dat geval wil ik er graag op wijzen dat NQ Luctor nog zes maanden salaris verschuldigd is
JE WOONT IN SPANJE AL JE KLACHTEN OVER KOU ZIJN PER DEFINITIE ONTERECHTquote:
Nou ja het was maar 24 graden, ik bevroor bijnaquote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
JE WOONT IN SPANJE AL JE KLACHTEN OVER KOU ZIJN PER DEFINITIE ONTERECHT
Zodra mensen worden afgerekend op hun prestatie in hun werk is het eind natuurlijk heel snel zoek hè Meke.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Zolang hij mijn geld niet uitbetaald lijkt het me terecht dat hij het zijne ook niet krijgt
Dan zou ik er gigantisch op vooruit gaan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Zodra mensen worden afgerekend op hun prestatie in hun werk is het eind natuurlijk heel snel zoek hè Meke.
Oh ja, ik zie het. Rekeningnummer is ook niet echt duidelijk, maar daar kom ik wel uit.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 12:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, echt balen want de mijne zijn inderdaad echt heel moeilijk te lezen! Alleen het eindbedrag is altijd wel duidelijk
Ja dit is nog nawerk van augustus. Graag morgen uitkeren.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 11:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Declaraties worden pas met het salaris uitgekeerd.
Luctor probeert heel makkelijk alles weg te schuiven. Dit ligt gewoon bij hem. Aan het werk luilak!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 13:45 schreef Meke het volgende:
[..]
Mooi, ik neem aan dat @:nailqueen aan mijn kant staat en ik de vergoeding snel krijg
Augustus is te laat. Die had in september ingediend moeten worden. Dat zijn de regels die zijn opgesteld door de directie.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:04 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja dit is nog nawerk van augustus. Graag morgen uitkeren.
Dit is mijn declaratie voor september. Graag wil ik mijn salaris eerder uitbetaald krijgen.
[ afbeelding ]
Ja omdat jij je werk niet goed had gedaan!!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Augustus is te laat. Die had in september ingediend moeten worden. Dat zijn de regels die zijn opgesteld door de directie.
Ik had andere geluiden gehoord.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 14:09 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja omdat jij je werk niet goed had gedaan!!
Het is echt drama, nu zijn we er ook weer, hopelijk voor heel lang nu!quote:Op donderdag 2 oktober 2025 17:45 schreef Strani het volgende:
We zijn er weer even maar ik hou voor vandaag toch nog maar even Discord aan denk ik. Als iemand de invite link nog niet heeft, DM maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |