Zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:17 schreef The-BFG het volgende:
Ze begrijpen ook totaal niet dat ze met dit gedonder eventueel terechte zorgen rondom een AZC totaal ondersneeuwen.
Kan je niet gewoon even de straat over om ons via een livestream op de hoogte te houdenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Haags het volgende:
Ik hoor tering veel sirenes in de verte, woon toch echt behoorlijk ver van de stad af maar zullen wel versterkingen die kant op gestuurd worden.
True. Echt mokerdom volk..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ze veroorzaken vandaag echt veel meer gedonder dan een gemiddeld AZC met zich meebrengt qua overlast of criminaliteit.
Ik hoor alleen al uren een heli.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik woon zelfs buiten de gemeente Den Haag en hoor al een uur constant sirenes.
Daar gaan z'n 500 kijkers.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Push de likes dan broquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:21 schreef Falco het volgende:
Wanneer gaat die Itaharren lookalike weer richting de relschoppers? Dit is een beetje matig
Thierry noemde het verfbommetje op zijn FvD kantoor een terreuraanslag. Ramen ingooien is een tikkie erger. Wat is dit dan?quote:
Echte hoeders van de democratie deze mensen.quote:
Kogels ontwijken was ie niet goed inquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
13:00 Minuut stilte slachtoffers asielbeleid Charlie Kirk.
Hoeder van het vrije woord n bewindspersoon in Nederland. Wat kon die man eigenlijk niet?
Ik ga dit opsturen naar je werkgever.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Kogels ontwijken was ie niet goed in
Als jij dat voldoende bewijs vindt als tegenhanger van wat we op de beelden zien, is dat helemaal primaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Nober het volgende:
[..]
En deze Felix Woudenberg?
[ afbeelding ]
Je moet van voetbalhooligans geen uitgebreid vocabulaire verwachten.quote:
Moet je eens kijken wat een ravage de relschoppers aanrichten vandaag. Zie foto ter bewijs.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als jij dat voldoende bewijs vindt als tegenhanger van wat we op de beelden zien, is dat helemaal prima
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Put these foolish ambitions to rest.
Schuld van de Rabobankquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:24 schreef GGMM het volgende:
[poll=9280]
Misschien leuk voor in de OP
Gvd, ons belastinggeld.quote:
lol, die derde? Een arabier voorop met z'n ''sieg heil met z'n allen, kanker joduh heuheuh'' ?quote:
Geert had toch al gereageerd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Jaquote:
“Nederlanders zijn bezorgd!” “Nederlanders zijn het ZAT!”quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Benieuwd naar de reactie van Geert, Caroline en Joost. Zal wel weer met de mantel der liefde bedekt worden.
Is er een serieus een hertenkamp op het Malieveld? Welke mafklapper heeft dat bedacht?quote:
Er naast ja. Geen idee hoe het zit met hekken etc.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Is er een serieus een hertenkamp op het Malieveld? Welke mafklapper heeft dat bedacht?
Ja, revolutie manquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Tweede kamer is ook gesloopt zegt ie?
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Is er een serieus een hertenkamp op het Malieveld? Welke mafklapper heeft dat bedacht?
Nou dan hadden we daar toch allang beelden van gehad dquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Klopt, die wordt immers al jaren gerenoveerd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef Starhopper het volgende:
Wat is daar maf aan? Die zaten er al voordat protesten steeds vaker gewelddadig werden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:29 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Els is aan het huilen dat Antifa de boel verpest heeftquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Els al gereageerd?
Wilders heeft al gereageerd. En ik was het zowaar met hem eens. En jij ook denk ik..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:28 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
“Nederlanders zijn bezorgd!” “Nederlanders zijn het ZAT!”
Ik zie het Wilders zo zeggen.
Jaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft Els al gereageerd?
Moet er niet aan denken.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wilders heeft al gereageerd. En ik was het zowaar met hem eens. En jij ook denk ik..
Het eens zijn met Wilders? Ik normaal ook niet. Nu wl.quote:
Moet je wel hopen dat de pro pallie's zich tot die tijd rustig kunnen houden en niet zoals vorige keer allemaal marsen gaan houden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat rechts stemmen kosten 29 oktober. Een hoop mensen die dit zien willen hier niet bij horen. Gelukkig maar.
Wat heeft tie gezegd?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wilders heeft al gereageerd. En ik was het zowaar met hem eens. En jij ook denk ik..
Alle buitenlanders het land uitquote:
Huh vriend DE HELE TWEEDE KAMER is toch een gebouwquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:31 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk overigens niet, maar getuige het intelligentieniveau van dat soort mensen denk ik dat hij denkt dat een partijkantoor in hetzelfde gebouw zit als de Tweede Kamer.
Kogels afweren?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:20 schreef Koffieplanter het volgende:
13:00 Minuut stilte slachtoffers asielbeleid Charlie Kirk.
Hoeder van het vrije woord n bewindspersoon in Nederland. Wat kon die man eigenlijk niet?
En luide concerten dan? Aan de andere kant Decibel is ook naast Beekse Bergen..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:31 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Wat is daar maf aan? Die zaten er al voordat protesten steeds vaker gewelddadig werden.
Ik moest stiekem gniffelenquote:
Kijk aan. Hij is wat dat betreft in ieder geval niet hypocriet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758
@:Koffieplanter
Iemand zwaait trots met FvD vlag voor de ingegooide ramenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
Anti-immigratie-demonstratie Den Haag escaleert, ruiten D66-kantoor ingegooid - https://nos.nl/l/2583277
En nu is ie iedereen kwijtquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:38 schreef SurpriseGirl het volgende:
jan lul rent een supermarkt in voor drinken
Ik wilde doen alsof ik verrast was, maar mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je niet moet jokken.quote:
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het eens zijn met Wilders? Ik normaal ook niet. Nu wl.
Waarschijnlijk willen ze er iets neoklassieks neerzettenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand zwaait trots met FvD vlag voor de ingegooide ramen[ afbeelding ]
Heeft Thierry al afstand genomen?
Ja misschien was het Antifa?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?
Gewoon mensen die rellen als hobby hebben, links omdat ze boos zijn etc.
GEKOLONISEERDquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dit de VOC-mentaliteit?
quote:
Nee, dit kan nietquote:
Die zijn meestal onherkenbaar gemaakt en ik heb het zelf niet gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja misschien was het Antifa?
Interessant ja! Dit betekent natuurlijk dat deze groep net zo goed met een factor 100 kan groeien en dagelijks naar het malieveld kan komen.quote:
Lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Ik sta volledig achter deze demonstratie. En waarom?
Omdat:
1. Dit zijn geen beroepsdemonstranten, dus het is meer puur
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
4. Ik tegen omvolking ben
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
didnt read lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?
Gewoon mensen die rellen als hobby hebben, links omdat ze boos zijn etc.
Mensen die zich verveelden.
De boel slopen en stenen naar anderen gooien heeft helemaal niks met demonstreren te makenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Volgens mij doe je gewoon niet mee omdat je viesdik bentquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Asielzoekers denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik was er niet bij. Wat was het escalatiepunt eigenlijk?
Haha dit is zo'n leuke rubriek @Fok-itquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Die gasten stemmen tegenwoordig gewoon op de PvDA hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Dat simpen is meer voor Eva Vlaardingenbroek toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Schreeuwer online waar FvD fanboys voor simpen.
Prima gebruik gemaakt van de regel van derden ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua compositie een prima foto wel.
lijkt wel een staatsgreepquote:
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[ x ]
dit is els die heeft deze demonstratie georganiseerd
Omg we hebben nu bijna onze eigen 01/06, welke ook nog eens erger was dan 9/11quote:
Haar baan is griften als social media influencer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Denk dat we al wisten dat extremisten aan beide kanten een hekel hebben aan joden (al worden niet dezelfde woorden gebruikt).quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Wel fijn voor de AIVD dat soort simpele zielen het makkelijk maakt om op een watchlijst te komen.quote:
Uiteraard, en ondertussen helemaal uit je plaat gaan richting buitenlandse mensen die wel nuttig werk doen...quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haar baan is griften als social media influencer.
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?
Gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentile achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Isral..
Wat ben ik toch eerlijk
Applausje voor jezelf..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentile achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Isral..
Wat ben ik toch eerlijk
Misschien stuurt ie een vliegtuigquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Els is wel een voorbeeld waarom vrouwen achter het aanrecht horen. Voor iedereen beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef Elan het volgende:
Gaat weer lekker met dat PVV tuig. Fuck deze polarisatie.
Nee, heb begrepen dat Els zijn favoriete SM influencer is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geert heeft een Fradi nodig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Omg we hebben nu bijna onze eigen 01/06, welke ook nog eens erger was dan 9/11
Sowieso goed voor extremistische vrouwen. Aan de linkerkant heb je zelfs al de theedoeken die de hint geven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Els is wel een voorbeeld waarom vrouwen achter het aanrecht horen. Voor iedereen beter
Met karona had je ook wat voetbalclubs die zich verveelden en op de vuist ging met politiequote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.
Mwa je ziet dit gedoetje eigenlijk overal in de wereld wel gebeuren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat mensen ontevreden zijn over migratie is 1 ding, dat is wijdverspreid. Maar de extreme reacties komen voornamelijk omdat algoritmes en social media wijdverspreid bots op mensen afvuren waarbij er willikeurige slachtoffers worden gekozen om schuld op af te schuiven terwijl veel in Nederland het gevolg is van falend beleid van kabinetten hiervoor zoals het huizenprobleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa je ziet dit gedoetje eigenlijk overal in de wereld wel gebeuren.
Mensen zijn het contact met de realiteit een beetje kwijt omdat ze de hele dag op TikTok en X zitten te doomscrollen.
Ik vind de compositie van die boogschut dame (als je op de foto klikt) een stuk beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua compositie een prima foto wel.
Uhu, dit is uitsluitend het gevolg van social media en populistische propaganda. Zingt de hele NPO en DPG-media vanavond en morgenochtend in koor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen zijn het contact met de realiteit een beetje kwijt omdat ze de hele dag op TikTok en X zitten te doomscrollen.
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Ligt ook aan de mensen zelf. Zie deze idiote vertoning.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:00 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.
Gaat ze heen dan?! VK lijkt me niet, daar stonden ze vorige week nog 'Stop the boats!' the roepenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:59 schreef Starhopper het volgende:
Wtf?! Was dat Elsrechts op dat bootje?
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dus dit is PVV en FVD stemmend Nederland? Wat een dom achterlijk volk zeg. Je zou maar ook op die partijen stemmen en dus dit als gelijkgestemden hebben...
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
JA21 en een deel van de kiezers op de VVD hetzelfde laken een pak.
Toch wel vriendelijk van die jongensquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die polarisatie kwam niet van een de Jonge maar van een Baudet, FvD Hamster en consorten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef Viesdik het volgende:
Het systeem veroorzaakt zelf rellen, zodat ze een excuus hebben om het te verbieden.
Zo ging dat ook met de corona demonstraties
[ x ]
Is niet makkelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:01 schreef zatoichi het volgende:
Dat is een bunker.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Nexum het volgende:
Iemand zin om met mij tomaten te gooien tegen het PVV hoofdkantoor?
Die gasten aanbidden Putin juist....quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Oei, dan heb je wel een probleem. Alhoewel, Vera, Ahmed en Jan Roos (she/her) staan wellicht te popelen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:08 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Die gasten aanbidden Putin juist....
Die kun je gewoon opwachten bij de trein terug naar Almeloquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:02 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Wellicht ook niet zo handig om dan een terras met de boys uit te zoeken
[ afbeelding ]
Die vetklep staat goed op beeld!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Die kale heeft wel aardig wat kracht in zijn armen
Denk je dat die werk hebben?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Aberkullie het volgende:
Netjes dat die mongolen mooi op beeld staan. Zoek die maar lekker op hun werk op.
Heel mooi!! Oppakken die kneusquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die vetklep staat goed op beeld!
Ik hoop het wel want als ik voor hun uitkering meebetaal voel ik me dubbel genaaidquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Denk je dat die werk hebben?
Naar de mac?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Wat zou ze met het geld gedaan hebben?
https://www.gofundme.com/(...)al=donations&tab=all
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Het leuke is nog wel dat er nog steeds donaties binnenkomen.nog maar een paar euro tot 20.000.
Ik denk dat ze het bedrag mag vertienvoudigen om de schade te betalen.quote:
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel lastig om als moreel suprieur mens in deze infantiele samenleving te moeten wonen. Heel knap van jullie.
Misschien massaal deze gofundme rapporteren? Zou mooi zijn als ze hem blokkeren en ieders geld terugstorten. Ik neem aan dat gofundme niet geassocieerd wil worden met het bekostigen van extreemrechts geweld.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:13 schreef Mikeytt het volgende:
Ah, ik neem aan dat Jooligans weer een nieuwe nickname isquote:
Hoop het wel.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:16 schreef Remco het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als deze schade allemaal op Elsrechts verhaalt gaat worden. Dan mag er nog wel wat meer gedoneerd worden.
Zou het? Ik heb niet het idee dat deze mensen bij de landmacht zitten, of zich hebben aangemeld als reservisten; maar goed, zeker weten doe ik ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dit zijn dan wel weer de mensen, het domme en opgefokte kanonnenvoer, waarachter we zullen schuilen mocht het grote boze Rusland voor de stoep staan. En dan natuurlijk maar hopen dat ze nationalistisch genoeg zijn.
Dan doe je wel de aanname dat het geen GL-PvdA stemmers zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:05 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[..]
quote:
Als dit waar is, heb je wel redenen om ze te labelen als terroristen ja.quote:
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Volgende keer gaan wij samen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Toch wel Ajax
Ik ben niet gevraagd
Telstar niet presentquote:
Ik zie mezelf qua migratie ook wel als rechts, en keur dit soort rellen en gedrag van tuig ook af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee wat jij zegt is dat 5 miljoen Nederlanders dom en achterlijk zijn. Das wel een vrije hautaine en boute stellingname. Precies wat de polarisatie aanwakkert.
Vitesse bestaat toch niet meerquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:24 schreef Caland het volgende:
Nog wel leuk als een NEC en Vitesse ongetwijfeld dezelfde trein moeten terugnemen (lol)
Welke formule heb je toegepast om tot die conclusie te komen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:17 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Ik en mijn gelijkgestemden staan in ieder geval niet de daar politie in elkaar te schoppen en auto's in de brand te steken. Dat jij dat associeert met dat ik me superieur voel zegt meer iets over hoe jij je voelt dan over mij.
Maar goed, ergens heb je wel gelijk hoor, ik voel mij inderdaad beter dan relschoppers aangezien ik wel gewoon bijdraag aan de samenleving.
Is dit antifa?quote:
Nee natuurlijk niet, het zijn eigenlijk alleen nog grotere debielen die denken dan antifa ruim aanwezig was of zelfs heeft genfiltreerd binnen deze groeperingenquote:
* Zet zachte G opquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Hoezo was het hiervoor dan geen criminele actie volgens jou?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:22 schreef Fretwork het volgende:
Oh grappig, krijgen de mensen die beweren dat de A12 blokkeren een criminele actie is eindelijk gelijk.
En dat vanuit extreemrechtse hoek, je verwacht het niet.
Allemaal het land maar uit zo toch? Ze verpesten het hier behoorlijk.
Gezellig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Volgende keer gaan wij samen.
Beetje net als mensen die dachten dat er drie miljoen in Londen rondliepen.quote:
Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:26 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Moet Timmermans zich dan ook hard uitspreken over de acties van extinction rebellion op de A12?
Gelukkig kan in Nederland zoiets niet gebeuren. Ik schat VVV daar niet toe in staatquote:
Neuh die zijn wel iets intelligenter dan dit tuig.. Al kan ik me voorstellen dat als ze je blokkeren je wel wat geweld zou willen toepassenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat nooit met geweld gepaard, toch?
En wat zijn ze nou beu dan? Dat de PVV de minister van asiel mag leveren en dat die te incompetent is om haar eigen reet af te vegen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik denk dat de ontevredenheid en frustratie slechts n factor is en niet zo'n grote als een stel semiprofessionele hooligans die een kans roken om lekker te rellen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De demo van vanmiddag maakt wel duidelijk dat de polarisatie steeds verder gaat. Het gaat echt links tegen rechts worden. En Rechts groeit, want steeds meer mensen zijn het beu.
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:34 schreef Montagui het volgende:
De bubbelleef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Goh zeg, geruchten en complottheorien, op Twitter?!quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Op Twitter gaan geruchten dat Antifa achter de rellen zit
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Mwah, op het moment dat je met cobra’s aangevallen wordt dan is de geweldsinstructie van de politie net wat anders dan wanneer mensen op een snelweg gaan zittenquote:Op zaterdag 20 september 2025 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dit is niet lullig bedoelt maar dat zijn over het algemeen een stelletje mietjes die fysiek niet veel voorstellen. Maar er is genoeg overlast qua vandalisme. Onderlaatst nog werd er olie in winkelketens op de grond gegooid.
'Geruchten'', gewoon valse informatie natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:37 schreef Durmada het volgende:
Aan de cijfers te zien stemmen mensen in het hokje toch stiekem PVV, FvD, Ja21 of BBB. Dat er niet openlijk over gesproken wordt zegt natuurlijk niks.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:38 schreef XSbig het volgende:
[..]
Ik ken echt helemaal niemand die het ‘beu’ is.
Ook door Antifa gedaan, wat een doerakken zijn het toch.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Op twitter gaan ook geruchten dat de aarde plat is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |