Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[ x ]
dit is els die heeft deze demonstratie georganiseerd
Omg we hebben nu bijna onze eigen 01/06, welke ook nog eens erger was dan 9/11quote:
Haar baan is griften als social media influencer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Denk dat we al wisten dat extremisten aan beide kanten een hekel hebben aan joden (al worden niet dezelfde woorden gebruikt).quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Wel fijn voor de AIVD dat soort simpele zielen het makkelijk maakt om op een watchlijst te komen.quote:
Uiteraard, en ondertussen helemaal uit je plaat gaan richting buitenlandse mensen die wel nuttig werk doen...quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haar baan is griften als social media influencer.
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?
Gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentiële achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Israël..
Wat ben ik toch eerlijk
Applausje voor jezelf..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentiële achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Israël..
Wat ben ik toch eerlijk
Misschien stuurt ie een vliegtuigquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Els is wel een voorbeeld waarom vrouwen achter het aanrecht horen. Voor iedereen beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef Elan het volgende:
Gaat weer lekker met dat PVV tuig. Fuck deze polarisatie.
Nee, heb begrepen dat Els zijn favoriete SM influencer is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |