Asielzoekers denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik was er niet bij. Wat was het escalatiepunt eigenlijk?
Haha dit is zo'n leuke rubriek @Fok-itquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Ik sta volledig achter deze demonstratie. En waarom?
Omdat:
1. Dit zijn geen beroepsdemonstranten, dus het is meer puur
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
4. Ik tegen omvolking ben
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
Die gasten stemmen tegenwoordig gewoon op de PvDA hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Ik sta volledig achter deze demonstratie. En waarom?
Omdat:
1. Dit zijn geen beroepsdemonstranten, dus het is meer puur
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
4. Ik tegen omvolking ben
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
Dat simpen is meer voor Eva Vlaardingenbroek toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Schreeuwer online waar FvD fanboys voor simpen.
Prima gebruik gemaakt van de regel van derden ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua compositie een prima foto wel.
lijkt wel een staatsgreepquote:
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758
@:Koffieplanter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |