En nu is ie iedereen kwijtquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:38 schreef SurpriseGirl het volgende:
jan lul rent een supermarkt in voor drinken
Ik wilde doen alsof ik verrast was, maar mijn moeder heeft me altijd geleerd dat je niet moet jokken.quote:
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het eens zijn met Wilders? Ik normaal ook niet. Nu wél.
Waarschijnlijk willen ze er iets neoklassieks neerzettenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Iemand zwaait trots met FvD vlag voor de ingegooide ramen[ afbeelding ]
Heeft Thierry al afstand genomen?
Ja misschien was het Antifa?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?
Gewoon mensen die rellen als hobby hebben, links omdat ze boos zijn etc.
GEKOLONISEERDquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Is dit de VOC-mentaliteit?
quote:
Nee, dit kan nietquote:
Die zijn meestal onherkenbaar gemaakt en ik heb het zelf niet gezien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:40 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja misschien was het Antifa?
Interessant ja! Dit betekent natuurlijk dat deze groep net zo goed met een factor 100 kan groeien en dagelijks naar het malieveld kan komen.quote:
Lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Ik sta volledig achter deze demonstratie. En waarom?
Omdat:
1. Dit zijn geen beroepsdemonstranten, dus het is meer puur
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
4. Ik tegen omvolking ben
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
didnt read lolquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
2. Al 25 jaar heeft Nederland op democratische wijze van zich laten horen op het gebied van immigratie, maar zelfs met de PVV aan het roer worden zij consequent tegengewerkt en gebeurt er niks
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Omdat je je moet focussen op de veroorzaker van dit probleem. Deze demo is enkel een symptoombehandeling. Je moet het probleem bij de kern aanpakken. C.q. globalisme, corrupte politici, kartelvorming.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Hahaquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Tuurlijkquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:39 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben het ook eens met Wilders, maar het kan ook eigenlijk iedereen zijn die die demonstratie verstoord he?
Gewoon mensen die rellen als hobby hebben, links omdat ze boos zijn etc.
Mensen die zich verveelden.
De boel slopen en stenen naar anderen gooien heeft helemaal niks met demonstreren te makenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Volgens mij doe je gewoon niet mee omdat je viesdik bentquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Asielzoekers denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:44 schreef Akathisia het volgende:
Ik was er niet bij. Wat was het escalatiepunt eigenlijk?
Haha dit is zo'n leuke rubriek @Fok-itquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Die gasten stemmen tegenwoordig gewoon op de PvDA hoorquote:
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:41 schreef Viesdik het volgende:
Omdat:
3. De maat vol is
Waarom ik niet meedoe?
Dat simpen is meer voor Eva Vlaardingenbroek toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Momo het volgende:
[..]
Schreeuwer online waar FvD fanboys voor simpen.
Prima gebruik gemaakt van de regel van derden ja.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua compositie een prima foto wel.
lijkt wel een staatsgreepquote:
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758
@:Koffieplanter
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen wordenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef SurpriseGirl het volgende:
[..]
[ x ]
dit is els die heeft deze demonstratie georganiseerd
Omg we hebben nu bijna onze eigen 01/06, welke ook nog eens erger was dan 9/11quote:
Haar baan is griften als social media influencer.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Denk dat we al wisten dat extremisten aan beide kanten een hekel hebben aan joden (al worden niet dezelfde woorden gebruikt).quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Wel fijn voor de AIVD dat soort simpele zielen het makkelijk maakt om op een watchlijst te komen.quote:
Uiteraard, en ondertussen helemaal uit je plaat gaan richting buitenlandse mensen die wel nuttig werk doen...quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Haar baan is griften als social media influencer.
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:46 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Benieuwd hoe Wierd Duk dit richting het ‘gewoon bezorgde burgers’ gaat spinnen
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Prima reactie, zo kan het ook in plaats van voorbarig vingertjes wijzen.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal Netanyahu ook zijn afschuw uitspreken?
Gooi jezelf wegquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentiële achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Israël..
Wat ben ik toch eerlijk
Applausje voor jezelf..quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:53 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoorde ik Timmermans maar eens kritisch zijn over Antifa en Extinction rebellion.
Hoorde ik Halsema maar eens kritisch zijn over Bob Vylan.
Hoorde ik je moeder maar eens eerlijk naar jou zijn toen ik haar gisternacht bezocht.
Het getuigt van goede zelfreflectie om kritiek te hebben op je eigen potentiële achterban.
Dikke kudo's voor Geert in dit specifieke geval.
Maar goed, ik heb Geert dan weer nooit kritisch horen zijn over Israël..
Wat ben ik toch eerlijk
Misschien stuurt ie een vliegtuigquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Els is wel een voorbeeld waarom vrouwen achter het aanrecht horen. Voor iedereen beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Geen idee of Els een baan had, maar dat zou wel eens lastig kunnen worden
Maar het is allemaal de schuld van buitenlanders natuurlijk
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:49 schreef Elan het volgende:
Gaat weer lekker met dat PVV tuig. Fuck deze polarisatie.
Nee, heb begrepen dat Els zijn favoriete SM influencer is.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geert heeft een Fradi nodig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
https://x.com/geertwilderspvv/status/1969380033425809758
@:Koffieplanter
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Omg we hebben nu bijna onze eigen 01/06, welke ook nog eens erger was dan 9/11
Sowieso goed voor extremistische vrouwen. Aan de linkerkant heb je zelfs al de theedoeken die de hint geven.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Els is wel een voorbeeld waarom vrouwen achter het aanrecht horen. Voor iedereen beter
Met karona had je ook wat voetbalclubs die zich verveelden en op de vuist ging met politiequote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de politiek daarvoor verantwoordelijk. Ik kan mij eigenlijk niet heugen wanneer er voor het laatst dit soort rellen zijn geweest in het kader van "eigen volk eerst". Dat komt natuurlijk ergens vandaan.
Mwa je ziet dit gedoetje eigenlijk overal in de wereld wel gebeuren.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dat mensen ontevreden zijn over migratie is 1 ding, dat is wijdverspreid. Maar de extreme reacties komen voornamelijk omdat algoritmes en social media wijdverspreid bots op mensen afvuren waarbij er willikeurige slachtoffers worden gekozen om schuld op af te schuiven terwijl veel in Nederland het gevolg is van falend beleid van kabinetten hiervoor zoals het huizenprobleem.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Exact.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwa je ziet dit gedoetje eigenlijk overal in de wereld wel gebeuren.
Mensen zijn het contact met de realiteit een beetje kwijt omdat ze de hele dag op TikTok en X zitten te doomscrollen.
Ik vind de compositie van die boogschut dame (als je op de foto klikt) een stuk beterquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:45 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Qua compositie een prima foto wel.
Uhu, dit is uitsluitend het gevolg van social media en populistische propaganda. Zingt de hele NPO en DPG-media vanavond en morgenochtend in koor.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Mensen zijn het contact met de realiteit een beetje kwijt omdat ze de hele dag op TikTok en X zitten te doomscrollen.
Tuurlijk maar dan nog is het aan de politiek om de verbinding te zoeken, met elkaar in de kamer en met de burger. En dat is er nu precies wat er nauwelijks gebeurd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:58 schreef Elan het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |