Welke stream kijken we nu?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jezus ze zijn flink aan het slopen op de stream.
Oh nee capitoolbestorming. Zal Wilders van twitter worden gekankerstraalt?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:11 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Hooligans naar het binnenhof
Volgens @:nober antifa
Van die marrokaan ofzo. Je hoorde allemaal dingen gegooid worden, glas gerinkel enzo.quote:
Kleine groepquote:
Dátquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
“Wij zijn Nederland!” Scanderen de tokkies.
Nou, als dit Nederland is dan wil ik daar niet bij horen.
Ik hoor hier in Zoetermeer ook de politiesirenequote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef SurpriseGirl het volgende:
keihard weglopen want politie komt eraan
En deze Felix Woudenberg?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zal even ook een tweetje maken. Foto van m'n blauwe vinger waarbij ik roep dat ik die enge vogel terug naar Extresamstraat gejaagd heb, gewoon als 'bewijs' dat er voornamelijk muppets liepen..
Ach zo erg is het ook nog niet joh.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
“Wij zijn Nederland!” Scanderen de tokkies.
Nou, als dit Nederland is dan wil ik daar niet bij horen.
Laten we het hopenquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat rechts stemmen kosten 29 oktober. Een hoop mensen die dit zien willen hier niet bij horen. Gelukkig maar.
ik denk het ookquote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Dit gaat rechts stemmen kosten 29 oktober. Een hoop mensen die dit zien willen hier niet bij horen. Gelukkig maar.
?quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:12 schreef Nober het volgende:
[..]
Oh nee capitoolbestorming. Zal Wilders van twitter worden gekankerstraalt?
Gaat echt 0 stemmen voor ze kosten.quote:Op zaterdag 20 september 2025 15:14 schreef Ronald-Koeman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |