abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:52:29 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798911
Informatie over Het Koninklijk Huis: http://www.koninklijkhuis.nl/

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:53:29 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798928
Laatste post:

quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En terecht. Ze zijn zelden mooi, hoeden.
Over Alexia die, gokken we, vertikt een hoed te dragen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:53:58 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798936
En verder sorry voor de TT. Ik had zo snel even niets beters, :').
  Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 21:59:14 #4
109131 crew  sportfreak
pi_218799015
Staatsbezoek van de Amerikaanse president aan Engeland

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:06:46 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef sportfreak het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een van de weinige keren dat ik Melania haar outfit niet mooi vind (ondanks dat ze er zelf wel mooi op staat).

En ik vind Kate ook maar wat matig deze keer, zowel qua pose, gezichtsuitdrukking, en outfit. William ziet er ineens zo anders uit, zeg. Is het zijn baard? Het feit dat hij ouder is? Ik weet het niet helemaal.

En Camilla heeft dezelfde outfit als altijd aan. Is het niet crème, is het wel blauw.
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:07:30 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218799132
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein :D
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:09:56 #7
197773 crew  maily
pi_218799166
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een van de weinige keren dat ik Melania haar outfit niet mooi vind (ondanks dat ze er zelf wel mooi op staat).

En ik vind Kate ook maar wat matig deze keer, zowel qua pose, gezichtsuitdrukking, en outfit. William ziet er ineens zo anders uit, zeg. Is het zijn baard? Het feit dat hij ouder is? Ik weet het niet helemaal.

En Camilla heeft dezelfde outfit als altijd aan. Is het niet crème, is het wel blauw.
Melania is in spekjes-look.

En Camilla moest eerder deze week bedrust houden vanwege een hardnekkige bijholteontsteking
https://www.rtl.nl/boulev(...)rt-hertogin-van-kent
pi_218799311
“ spekjes look” en weg en afbuigend van echtgenoot. 😎
pi_218799331
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mannen worden vaak wat aantrekkelijker op leeftijd. William niet, jong was hij het evenbeeld van Diana en nu lijkt hij meer op zijn vader.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:22:59 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef maily het volgende:

[..]

En Camilla moest eerder deze week bedrust houden vanwege een hardnekkige bijholteontsteking
https://www.rtl.nl/boulev(...)rt-hertogin-van-kent
Spekjes-looks vind ik altijd wel leuk, :D O+. Maar deze is het net niet voor mij.

En wat kut voor Camilla, ;(. Maar als ze dan tóch verschijnt, kan ze wel een keer wat anders kiezen. Maar die heeft maar één jurk in d’r kast.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:24:40 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Mannen worden vaak wat aantrekkelijker op leeftijd. William niet, jong was hij het evenbeeld van Diana en nu lijkt hij meer op zijn vader.
Toch zien ze er jong leuker uit, hoor. Maar William is nooit echt een mooi jong geweest, vind ik. Maar genoeg anderen die het met me oneens zullen zijn. Hij had vroeger wel wat meer ‘Diana’ in zich inderdaad.
pi_218799423
Dat plakkaat make-up op de hand van Trump 🤣

Het contrast tussen de Britten en de Amerikanen in deze foto is bijna een karikatuur.
pi_218799473
pi_218799482
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Toch zien ze er jong leuker uit, hoor. Maar William is nooit echt een mooi jong geweest, vind ik. Maar genoeg anderen die het met me oneens zullen zijn. Hij had vroeger wel wat meer ‘Diana’ in zich inderdaad.
Over het algemeen kunnen mannen (niet allemaal natuurlijk) beter oud worden dan vrouwen. En William vond ik wel een leuke knul om te zien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:34:50 #15
197773 crew  maily
pi_218799518
quote:
ze hebben echt stukken overgeslagen bij Trump :D
  woensdag 17 september 2025 @ 23:00:15 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218799848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij heeft inmiddels idd hetzelfde natte tostihoofd als zijn pa ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 07:24:39 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218800597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Over het algemeen kunnen mannen (niet allemaal natuurlijk) beter oud worden dan vrouwen. En William vond ik wel een leuke knul om te zien.
Ik vind dat altijd een heel bijzondere uitspraak. In films misschien, maar kijk een beetje rond in je normale leven en je ziet dikke, kalende papzakken. Of uitgebluste gasten. Of gasten die niets meer aan hun uiterlijk doen.

Nee, dan vrouwen. Die doen over het algemeen altijd nog hun best en vind ik niet ‘minder goed’ ouder worden.

Het is bovendien een mening en geen feit die je stelt, en is vooral seksistisch en onderhevig aan schoonheidsidealen. En als ik dat laatste erbij pak, vind ik vrouwen prima oud worden in het echte leven. Sowieso niet ‘slechter’ dan mannen. Films als standaard is nooit een goed idee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 07:30:24 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218800609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat plakkaat make-up op de hand van Trump 🤣

Het contrast tussen de Britten en de Amerikanen in deze foto is bijna een karikatuur.
Had hij ook niet een stukje huidkanker op zijn hand gehad, of iets wat daarin zou kunnen ontwikkelen, wat ze hebben weggehaald?

Zoiets meende ik. Nou weet ik niet of dat déze hand betrof, :D maar er was dacht ik wel wat met een hand.
pi_218800679
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Had hij ook niet een stukje huidkanker op zijn hand gehad, of iets wat daarin zou kunnen ontwikkelen, wat ze hebben weggehaald?

Zoiets meende ik. Nou weet ik niet of dat déze hand betrof, :D maar er was dacht ik wel wat met een hand.
Hij heeft een aderaandoening ofzo, waardoor er een blauwe plek op zijn hand zit. Hoe kan het toch dat niemand daar zijn make-up fatsoenlijk kan aanbrengen?

Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 07:55:28 #20
197773 crew  maily
pi_218800686
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ze vallen op, maar Trump probeert zijn blauwe plekken op verschillende manieren te maskeren
quote:
Met filmpje.

Donald Trump heeft opnieuw een opvallende blauwe plek. En die probeert hij zo veel mogelijk uit het zicht te houden, nadat hij vorige week - onsuccesvol - aan de slag ging met make-up.

Toen de Amerikaanse president Donald Trump vrijdag uit het People’s House museum in Washington D.C. wandelde, hadden fotografen maar aandacht voor één ding: zijn rechterhand. De 79-jarige president had namelijk een grote beige vlek op zijn hand. Het was vrij snel duidelijk dat het ging om foundation die enkele tinten lichter was dan de huid van de president.

Dat zijn poging om iets te verbergen met make-up mislukt was, had de president snel door. Toen hij iets later de pers ontving in de Oval Office voor een meeting met FIFA-topman Gianni Infantino over de toekomstige wereldbeker voetbal, probeerde de president zijn rechterhand zo veel mogelijk te verbergen. Maar oplettende reporters zagen toch meermaals de beige vlek opnieuw verschijnen.

Maandag paste de president dezelfde techniek toe. Tijdens een bijeenkomst in de Oval Office tekende Trump enkele besluiten en hij dekte steeds zijn rechterhand toe met zijn linker. Maar omdat het zo goed als onmogelijk is om nooit de achterkant van zijn hand te laten zien, werd snel duidelijk wat de president in de afgelopen dagen probeerde te verbergen. Hij heeft namelijk een grote blauwe plek op zijn hand.

Het is niet de eerste keer dat de president zulke blauwe plekken heeft. En het is ook niet de eerste keer dat hij die probeert te verbergen. Tijdens het bezoek van Emmanuel Macron aan het Witte Huis in februari had de president ook al zo’n plek op zijn hand. Ook toen zat er een laag make-up over. Al was het toen iets subtieler dan nu. De reden die het Witte Huis toen gaf: het was gewoonweg het gevolg van het vele handenschudden, klonk het bij de woordvoerder van het Witte Huis.

Maar in juli doken de blauwe plekken opnieuw op. Dit keer in combinatie met gezwollen benen. Wat betreft dat laatste, speelde het Witte Huis wel open kaart. Er is bij de president een chronisch veneuze insufficiëntie vastgesteld, klonk het. Dat is een ophoping van bloed in de onderste ledematen door minder goed functionerende aders.

Wat de blauwe plekken betreft? “Op recente foto’s van de president zijn lichte blauwe plekken op de rug van zijn hand te zien. Het gaat om lichte irritaties van het zachte weefsel als gevolg van veelvuldig handen schudden en het gebruik van aspirine, dat wordt ingenomen als onderdeel van een standaard hart- en vaatziektenpreventieprogramma“, zei woordvoerster Karoline Leavitt in juli. En ook dit keer is dat de verklaring. “President Trump is een man van het volk, en hij ontmoet dagelijks meer Amerikanen en schudt hen de hand dan eender welke andere president in de geschiedenis dan ook. Zijn toewijding is onwankelbaar, en dat bewijst hij elke dag opnieuw”, aldus Leavitt.
pi_218800884
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn hemel wat heeft Trump een irritante lach op zijn smoel. En ongelooflijk dat hij maar in de watten gelegd blijft worden en met open armen l ontvangen blijft worden. Ook bij WA en Maxima.
pi_218801053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Hij heeft een aderaandoening ofzo, waardoor er een blauwe plek op zijn hand zit. Hoe kan het toch dat niemand daar zijn make-up fatsoenlijk kan aanbrengen?

[ afbeelding ]
Whoever zijn make-up doet heeft sowieso nogal moeite met het gebruiken van de juiste kleur.
Het verbaast me dat ze kennelijk meer dan 1 kleur hebben en niet het standaard oranje op z'n hand gesmeerd hebben, had er waarschijnlijk zelfs beter uitgezien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 09:23:59 #23
197773 crew  maily
pi_218801223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Whoever zijn make-up doet heeft sowieso nogal moeite met het gebruiken van de juiste kleur.
Het verbaast me dat ze kennelijk meer dan 1 kleur hebben en niet het standaard oranje op z'n hand gesmeerd hebben, had er waarschijnlijk zelfs beter uitgezien :')
Gewoon standaard dit gebruiken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 10:08:53 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218801537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is ook zo gek, want er zijn genoeg goede MUA’s maar ook gewoon grime-artiesten (voor films, en bepaalde foto’s ed :+). Die zouden hier heel goed in kunnen zijn. Wellicht dat het er semi-ok uitziet irl maar foto’s en flitsen doen alles er toch anders uitzien. Dat zou een goede MUA of grime-artiest moeten weten. Ik gok dus dat hij het zo geheim mogelijk wil houden en zelf aan de slag gaat.

De blauwe plekken zal hij wel willen verbergen om te voorkomen dat hij langzamerhand (no pun intended) op Biden gaat lijken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 10:10:28 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218801552
Maar dan denk ik ook; je hebt thuis een schitterend wichie zitten (imo) dat constant make-up draagt. Zij kan ook helpen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd zij samen spenderen, dus wellicht niet mogelijk of onwelwillend.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:14:10 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218801588
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:23 schreef maily het volgende:

[..]
Gewoon standaard dit gebruiken
[ link | afbeelding ]
_O- O+
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 10:22:08 #27
197773 crew  maily
pi_218801641
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan denk ik ook; je hebt thuis een schitterend wichie zitten (imo) dat constant make-up draagt. Zij kan ook helpen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd zij samen spenderen, dus wellicht niet mogelijk of onwelwillend.
Misschien heeft zij dit gedaan |:)
pi_218802810
Als ik in dat viezige oude makeupmandje van mn kinderen kijk vind ik al een betere kleur om m'n vlekjes te maskeren, dit ziet er uit alsof hij het zelf heeft gedaan met de makeup van de prostituee die toevallig in z'n hotelkamer was.
-nee-
pi_218804572
Dit is toch een stuk gezelliger.

Redactie Sport donderdag 18 september 2025 @ 21:55:47 #30
109131 crew  sportfreak
pi_218807451

Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening _O_
pi_218807783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening _O_
Wat een gave foto!
pi_218849354
Maxima en Amalia in Washington bij de VN
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 10:30:15 #33
197773 crew  maily
pi_218849375
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:25 schreef bloempje-moi het volgende:
Maxima en Amalia in Washington bij de VN
[ afbeelding ]
Moeder en dochter op een missie.
Waarom niet al die spullen in een tas? :P
Interessante schoenen van Amalia.
Prachtige kleur outfit van Maxima.
pi_218850290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bij RTL Boulevard hadden ze een Darth Vader/Star Wars muziekje eronder gezet. _O-
  dinsdag 23 september 2025 @ 12:48:41 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218850394
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef maily het volgende:

[..]
Moeder en dochter op een missie.
Waarom niet al die spullen in een tas? :P

Hebben ze geleerd van Ollongren ;).
KuikenGuppy
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 13:14:49 #36
197773 crew  maily
pi_218850742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 12:48 schreef Burdie het volgende:

[..]
Hebben ze geleerd van Ollongren ;).
Zijn er al teksten uitgelekt? :o
pi_218852100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein :D
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef maily het volgende:

[..]

(...)
Wat is spekjes-look?
  dinsdag 23 september 2025 @ 16:19:38 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218852107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.
[..]
Wat is spekjes-look?
KuikenGuppy
pi_218852330
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:19 schreef Burdie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.
Als dat het doel was, verklaarr het wel de vreemde kleurcombinatie en vormeloosheid.
Op de foto's met Kate ziet ze er heel anders uit, dan we normaal te zien krijgen. Ik herkende haar niet direct.
pi_218853748
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
En nu wil ik naar Noorwegen. 😉
  dinsdag 23 september 2025 @ 20:25:10 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218854206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:

[..]
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.

Kon z'n tere zieltje niet aan:
Princess Diana's Wedding Shoes Featured a Secret Symbol https://share.google/VoeUG74bjm4AmNzcb
Wullie bin KOEL © Soneal
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 20:36:41 #42
197773 crew  maily
pi_218854286
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.

Kon z'n tere zieltje niet aan:
Princess Diana's Wedding Shoes Featured a Secret Symbol https://share.google/VoeUG74bjm4AmNzcb
^O^
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 21:07:57 #43
197773 crew  maily
pi_218854461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
Net aan begonnen.
Deze kapper lijkt wel op onze Mari van de Ven :P
  woensdag 24 september 2025 @ 15:20:46 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218859059
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 16:02:38 #45
197773 crew  maily
pi_218859302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
A4 :P
pi_218859382
quote:
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.

Gelukkig lijkt de oudste nog beschikbaar!
-nee-
pi_218859653
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.

Gelukkig lijkt de oudste nog beschikbaar!
Antoon is wel aantrekkelijk. Go Alexia.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 16:57:30 #48
197773 crew  maily
pi_218859680
quote:
https://www.hln.be/royalt(...)iets-moois~afa1ae93/

En zo woont hij
https://www.bekendeburen.(...)buren-heeft-de-fotos
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 21:02:25 #49
197773 crew  maily
pi_218861531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb gisteravond deze docu gekeken. Ik vond het leuk om te zien, kijkje achter de schermen.

Maar ik heb net even teruggezocht wat er toendertijd allemaal over te doen was; en dat was niet fraai .....

https://mycroft.fok.nl/?q(...)ields=&forum_id[]=77
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 september 2025 @ 22:04:34 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218862225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.
Als dat het doel was, verklaarr het wel de vreemde kleurcombinatie en vormeloosheid.
Op de foto's met Kate ziet ze er heel anders uit, dan we normaal te zien krijgen. Ik herkende haar niet direct.
Ze ziet er daar inderdaad anders uit, oprecht blij. Zo zien we haar inderdaad niet vaak. Ik vind het wel gezellig. Gewoon twee vrouwen even samen babbelend zonder gozers erbij. En op een bepaalde manier hebben ze natuurlijk iets gemeen dus er zal vast een soort herkenning zitten.

Leuk om Melania eens zo te zien, beetje meer candid, :). Weten we ook eens hoe ze eruit ziet als ze het echt naar haar zin lijkt te hebben, _O-.
pi_218865488
Lekkere Hollandse lengte :D Maar Maxima is ook lang. Of zullen het de hakken zijn?
https://cdn.jwplayer.com/previews/f57MoIZ0
  Spellchecker donderdag 25 september 2025 @ 11:56:50 #52
197773 crew  maily
pi_218865685
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Lekkere Hollandse lengte :D Maar Maxima is ook lang. Of zullen het de hakken zijn?
Je moet ook overal over mee kunnen praten ook ... ^O^
pi_218867126
quote:
1s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef maily het volgende:

[..]
Je moet ook overal over mee kunnen praten ook ... ^O^
Ik erger me aan die mannen die niet eens iemand aan kunnen kijken in een gesprek.

pi_218867970
quote:
0s.gif Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Maxima zou 1.78 zijn dus ook vrij lang.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_218868655
Ooit eens de gewoonte gezien van een lange professor van 2 m die altijd zittend praatte met zijn hooggeleerde collega van 1.60 m op bijeenkomsten.

Verder leuke actie beelden van het royale duo. w/

Enne…niet aankijken doe ik niet altijd vanwege verstaanbaarheid in gezelschap met “slechte oren”. Daarvoor verontschuldig ik dan mij wel.
  dinsdag 30 september 2025 @ 15:59:22 #56
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_218904656
Primeur voor Amalia: ze is de eerste prinses in militaire dienst
quote:
Prinses Amalia is vandaag begonnen aan de opleiding tot reservist bij de krijgsmacht aan het Defensity College. Ze is aangesteld als matroos derde klasse bij de Koninklijke Marine en soldaat derde klasse bij de Koninklijke Landmacht en de Koninklijke Luchtmacht. Dat is de laagste klasse bij de manschappen van de krijgsmacht. Amalia is het eerste vrouwelijke lid van het Koninklijk Huis dat in militaire dienst treedt.
  woensdag 1 oktober 2025 @ 13:10:10 #57
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218911365
Kroonprinses Amalia 'intiem' gespot met miljonairszoon

Prinses Amalia bezocht op uitnodiging van vrienden het prestigieuze Oktoberfest in München, in de exclusieve Käfer Wiesn-Schänke-tent. Ze leek daar bijzonder geïnteresseerd in de broers Cedric (27) en Christopher Chrisi von Halem (24), telgen uit een welgestelde Münchense familie met banden in de kunst- en financiële wereld.

In de Shownieuws-uitzending van dinsdagavond werd het nieuws enthousiast besproken.

"Alexia werd gezien met Antoon en nu bereikt ons uit Duitsland groot nieuws dat Amalia is gespot in München op dat beroemde Oktoberfest. Het Duitse tijdschrift Bunte komt ermee (zoals hierboven te zien, red.) met de eerste foto's én de identiteit van de jongen met wie ze daar was", aldus privé-hoofdredacteur Evert Santegoeds.

Over het feest zegt Evert: "Alle jongeren gaan er ook naartoe met het doel om iemand te vinden. En ja, hoe serieus dat bij Amalia is, dat zal de toekomst leren."

What happens in München, stays in München

"Wie heeft er natuurlijk geen flirt op het Duitse Oktoberfest?", vraagt Duitsland correspondent Rob Savelberg zich hardop af in de video hieronder. Over het feest laat Rob weten dat het er daar "weleens losbandig aan toegaat". Volgens het artikel in Bunte heeft Amalia dan ook "zeer uitbundig op de tafels en bierbanken gedanst."

Ook met Christopher zou Amalia het gezellig hebben gehad op de dansvloer, waar hij op een gegeven moment zijn arm om de prinses sloeg. Echter is hij niet de enige die een oogje op onze kroonprinses leek te hebben, ook broer Cedric leek van Amalia gecharmeerd. Begrijpelijk natuurlijk.

Royaltydeskundige Sandra Schuurhof herinnert ons eraan dat Amalia sowieso wel van het Duitse bloed gediend is. Duitse jongens zouden volgens haar "beter gemanierd zijn", wat ze in haar boek, gescheven door Claudia de Breij, duidelijk maakt.

Tooske was ook aanwezig

Presentatrice Tooske was ook aanwezig bij het Oktoberfest, alleen (helaas) niet in dezelfde ruimte als onze kroonprinses. In de foto's hieronder geeft ze een kleine sfeerimpressie. En wat ziet het er gezellig uit!
pi_218923561
Amalia heeft onlangs aangekondigd een relatie te hebben. Weet niet meer met wie, maar ze leerden elkaar in Spanje nader kennen.
  Miss 200.000.000! vrijdag 3 oktober 2025 @ 06:57:20 #59
367000 roos94
pi_218923592
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef Teslynd het volgende:
Amalia heeft onlangs aangekondigd een relatie te hebben. Weet niet meer met wie, maar ze leerden elkaar in Spanje nader kennen.
Het zal vast geen winkelbediende van het tankstation zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_218923631
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 06:57 schreef roos94 het volgende:

[..]
Het zal vast geen winkelbediende van het tankstation zijn.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, de krantenjongen.

Vrij logisch dat het een jongen van heel goede komaf moet zijn, toch?
  Miss 200.000.000! vrijdag 3 oktober 2025 @ 07:14:34 #61
367000 roos94
pi_218923667
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:06 schreef vencodark het volgende:

[..]
Nee, de krantenjongen.

Vrij logisch dat het een jongen van heel goede komaf moet zijn, toch?
Waarom "moet" dat?

Ware Liefde laat zich toch zgn niet leiden door status of geld?
pi_218923804
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom "moet" dat?

Meeste mensen daten toch wel een beetje binnen de eigen sociale klasse, of in elk geval niet 'omlaag'.

Een rijke man kan misschien nog wel eens een arm meisje uit het slop halen, dat zie je wel eens, maar een rijke jonge vrouw die met een vuilnisman aan de haal gaat, dat gebeurt maar weinig. Ik was zelf ook straatarm toen ik mijn vrouw leerde kennen en die heb ik jarenlang moeten manipuleren en gaslighten om zo ver te komen. Dan moet je wel flink werk er in willen steken.
-nee-
pi_218923991
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef roos94 het volgende:

[..]
Waarom "moet" dat?

Nee, wel milieu. ;)
Amalia gaat no way ooit daten met Pietje van de AH ofzo.
Familie moet van goeie kom af zijn. Ik snap dat volledig.
pi_218924293
quote:
Aan wie heeft ze dat aangekondigd dan? Aan Tooske die ze op het Oktoberfest tegenkwam?
  Redactie Sport vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:10:02 #65
109131 crew  sportfreak
pi_218925088
Vandaag is de troonswisseling in Luxemburg

Hier te volgen:
Bekijk deze YouTube-video
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 11:03:17 #66
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_218925586
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Meeste mensen daten toch wel een beetje binnen de eigen sociale klasse, of in elk geval niet 'omlaag'.

Een rijke man kan misschien nog wel eens een arm meisje uit het slop halen, dat zie je wel eens, maar een rijke jonge vrouw die met een vuilnisman aan de haal gaat, dat gebeurt maar weinig. Ik was zelf ook straatarm toen ik mijn vrouw leerde kennen en die heb ik jarenlang moeten manipuleren en gaslighten om zo ver te komen. Dan moet je wel flink werk er in willen steken.
Prinses Marianne

quote:
Hier begon zij een buitenechtelijke relatie met lakei Johannes van Rossum. Hij was sinds 1844 in haar dienst en al snel haar secretaris en bibliothecaris.
Ze is er nog redelijk goed mee weg gekomen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Spellchecker vrijdag 3 oktober 2025 @ 12:00:03 #67
197773 crew  maily
pi_218926261
quote:
Waar is die aankondiging terug te zien?
pi_218927561

Amalia c_/
-nee-
pi_218927582
Prins William op een elektrische step. Zo te zien rijdt hij er wel vaker op. Ik associeer deze dingen altijd met tokkies eerlijk gezegd.

https://youtube.com/shorts/jJAG6oYgyz8?si=AuaBXo1AReGarYxi
  Redactie Sport vrijdag 3 oktober 2025 @ 15:50:02 #70
109131 crew  sportfreak
pi_218928005
De nieuwe groothertog van Luxemburg, Guillaume V, legt de eed af:

En natuurlijk geen troonswisseling zonder balkonscene:
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:08:17 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218928147
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins William op een elektrische step. Zo te zien rijdt hij er wel vaker op. Ik associeer deze dingen altijd met tokkies eerlijk gezegd.

Er zijn idd oudere filmpjes van William op een E-step.
Op terreinen van het formaat als de koninklijke terreinen is het nog niet eens zo gek, als hij fietst komt hij wellicht bezweet aan, en met de auto is ook weer zo wat, ongeacht of het een elektrische auto zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator/colorchick vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:09:27 #72
382129 crew  Donna
pi_218928153
quote:

Ideaal wel op groot terrein.
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:14:16 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218928181
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 15:50 schreef sportfreak het volgende:
De nieuwe groothertog van Luxemburg, Guillaume V, legt de eed af:
[ afbeelding ]

En natuurlijk geen troonswisseling zonder balkonscene:
[ afbeelding ]
Willem Alexander wilde geen nummer zijn, anders zou hij Willem IV zijn, maar "Die staat naast Bertha 38 in de wei", dus wel grappig dat Luxemburg nu Willem V heeft :D
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:17:54 #74
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218928199
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:49 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]

Amalia c_/
Prachtig, had alleen een andere bh(maat) onder gemoeten die goed aansluit
  vrijdag 3 oktober 2025 @ 17:03:18 #75
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218928580
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 16:17 schreef Molo het volgende:

[..]
Prachtig, had alleen een andere bh(maat) onder gemoeten die goed aansluit
Dat viel mij ook meteen op!
KuikenGuppy
pi_218928589
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 14:49 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]

Amalia c_/
Wauw. Wat een prachtige vrouw en koninklijke uitstraling heeft zij.
pi_218928590
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 12:00 schreef maily het volgende:

[..]
Waar is die aankondiging terug te zien?
Op zijn duim, dit zou groot nieuws zijn geweest.
speak only if it improves the silence.
pi_218928898
Sinds ze in het leger zit, heeft ze iedere dag iets anders gedaan volgens mij. Hoe ronden die mensen überhaupt opleidingen af met zoveel andere werkzaamheden?
pi_218928951
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Sinds ze in het leger zit, heeft ze iedere dag iets anders gedaan volgens mij. Hoe ronden die mensen überhaupt opleidingen af met zoveel andere werkzaamheden?
Ze zit niet bij het leger, ze volgt een opleiding tot vrijwillig reservist.

Dat is totaal andere koek en niet te vergelijken net een echte militaire opleiding.

"De Algemene Militaire Opleiding Reservisten Basis (ARB) is een verplichte tweeweekse opleiding voor nieuwe reservisten bij de Landmacht, die militaire basisvaardigheden bijbrengt zoals schieten, kaartlezen en discipline. De opleiding duurt twee weken, waarbij je gedurende het weekend thuis bent. Na de ARB stroom je door naar je eigen eenheid voor verdere training en specialistische functies. "

Het hele reservisten traject is erop voorzien om te doen naast een normale baan.

[ Bericht 25% gewijzigd door TjjWester op 03-10-2025 18:14:43 ]
speak only if it improves the silence.
pi_218929865
quote:

Mannen op een step zijn zo...zo gewoon geen man.
pi_218930174
En français: Bekijk deze YouTube-video
P.S. Máxìma heeft een prachtig ensemble aan zeg _O_
pi_218930421
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef AnneX het volgende:
En français: Bekijk deze YouTube-video
P.S. Máxìma heeft een prachtig ensemble aan zeg _O_
Op bewegend beeld vind ik Amalia nog meer uitstraling hebben. En inderdaad, Maxima ziet er ook prachtig uit! Vind die emotie mooi bij haar. Heeft iets puurs.
pi_218930508
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰

Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:06:51 #84
184769 crew  Deisyy
pi_218930715
De kroonprinsessen van Nederland en België.

Wat ziet Amalia er prachtig uit O+

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218930809
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.
pi_218930820
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.
https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==

Filmpje van hun aankomst. Zo te zien praten en lachen ze samen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:23:12 #87
184769 crew  Deisyy
pi_218930849
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==

Filmpje van hun aankomst. Zo te zien praten en lachen ze samen.
Prachtige uitstraling, haar hele houding, zo zelfverzekerd!

De koning had zijn gel thuis moeten laten :D
pi_218930895
Veel koninklijker dan dit wordt het niet hoor 😍

🤣
pi_218930959
Bij deze besloten dat ik mij volledig ga focussen op het bereiken van een gehuwd bestaan met de kroonprinses
-nee-
  Moderator vrijdag 3 oktober 2025 @ 21:54:13 #90
184769 crew  Deisyy
pi_218931066
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:37 schreef Marsenal het volgende:
Bij deze besloten dat ik mij volledig ga focussen op het bereiken van een gehuwd bestaan met de kroonprinses
Goede doelstelling. Succes! ^O^
pi_218932004
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰

Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?
Ze straalt kracht en karakter uit.

Heel knap op haar leeftijd, en haar gala jurk was prachtig. We hebben een echte sprookjesprinses.
pi_218932018
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Ze laat haar Belgische collega er een beetje truttig uitzien, wat een kracht straalt Amalia uit. Die heeft er zin in, iets wat haar pa totaal niet uitgestraald heeft. Máxima wel.

Ik vond haar dagkledij ook prachtig, die van België een beetje ouderwets.

Heel knap hoe Amalia zich presteert op 21 jarige leeftijd.
pi_218932604
Amalia heeft haar positie altijd zeer serieus aangepakt, ben echt fan van haar. Ik vind het echter behoorlijk tekenend dat iedereen nu positief over haar is. Het zegt veel over hoe we als maatschappij aankijken tegen "dikke" mensen, alsof het een soort schild is waardoor (de meerderheid van de) mensen andere eigenschappen blijkbaar niet eens meer zien. En Amalia was niet eens echt dik, moet je nagaan hoe echt dikke mensen worden behandeld.
pi_218933134
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 09:08 schreef Cosima het volgende:
Amalia heeft haar positie altijd zeer serieus aangepakt, ben echt fan van haar. Ik vind het echter behoorlijk tekenend dat iedereen nu positief over haar is. Het zegt veel over hoe we als maatschappij aankijken tegen "dikke" mensen, alsof het een soort schild is waardoor (de meerderheid van de) mensen andere eigenschappen blijkbaar niet eens meer zien. En Amalia was niet eens echt dik, moet je nagaan hoe echt dikke mensen worden behandeld.
Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.

Wat er bij komt kijken omdat ze rijker dan de meesten is, of meer priveleges heeft, vinden mensen ook vaak lastig. Dan sta je al met 10-0 achter in perceptie. Maar zodra mensen dan zien dat je bereid bent hard te werken ofzo, gaat dat vanzelf weg.
-nee-
  zaterdag 4 oktober 2025 @ 14:26:14 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218934672
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:

Ja idd, maar een meisje/vrouw in haar positie kan zich dat gedrag echt niet permitteren, als je nu al kijkt hoe vaak er nog een "Prins Pils" langskomt van allerlei drowftoeters, dan weet je gewoon dat het voor haar nog veel erger zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_218935476
Gezinsuitbreiding!

quote:
Willem-Alexander en Máxima tonen op Dierendag nieuwe hond Jagger

Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben voortaan niet twee, maar drie honden in huis. Op een foto die Willem-Alexander heeft gemaakt is de nieuwe aanwinst van de familie te zien: Jagger, een labradorpup.

Jagger moet het rijk delen met poedel Mambo en labrador Luna. Die wonen al jaren bij het koningspaar op paleis Huis ten Bosch. In een bericht van de Rijksvoorlichtingsdienst op Instagram staat niet hoe lang Jagger al bij het gezin is.

Luna is net als Jagger een zwarte labrador. De hond is een jong van Nala, de hond van Willem-Alexander en Máxima die dit voorjaar doodging. In de coronaperiode stierf een andere labrador van de familie, Skipper. Mambo woont sinds 2021 bij de koning en zijn gezin.
  Miss 200.000.000! zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:28:13 #97
367000 roos94
pi_218935970
#adoptdontshop
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 4 oktober 2025 @ 16:57:11 #98
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218936208
Dierendag, :).
pi_218939996
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.

Jawel hoor. We zouden plastische kunnen chirurgie gaan vergoeden, en sowieso ozempic natuurlijk. Zodat elke vrouw een kans heeft bij Marsenal, wel zo eerlijk.
pi_218940389
Het broertje van de Belgische prinses Elisabeth, prins Emanuel , heeft ter ere van zijn 20e verjaardag 2 foto's laten maken.

.

Hij schijnt in zijn vrije tijd ook te dj'en:

https://www.elle.com/nl/l(...)l-belgie-dj-vyntrix/

[ Bericht 9% gewijzigd door Sunshine1982 op 05-10-2025 07:43:09 ]
  Miss 200.000.000! zondag 5 oktober 2025 @ 07:33:36 #101
367000 roos94
pi_218940415
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 07:27 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het broertje van de Belgische prinses Elisabeth heeft ter ere van zijn 20e verjaardag 2 foto's laten maken.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ].

Hij schijnt in zijn vrije tijd ook te dj'en:

https://www.elle.com/nl/l(...)l-belgie-dj-vyntrix/
Als je 33 zegt zou ik t ook geloven
  Redactie Sport vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:33:11 #102
109131 crew  sportfreak
pi_219038700
Prins Andrew is niet langer hertog van York :o

quote:
Britse prins Andrew geeft koninklijke titels op na gesprek met koning Charles
Deel dit artikel
De Britse prins Andrew geeft zijn koninklijke titels op, schrijft hij in een verklaring. Het gaat onder meer om zijn titel hertog van York. Ook beëindigt hij zijn lidmaatschap van de Orde van de Kousenband, de oudste ridderorde ter wereld. Hij blijft wel prins, omdat Andrew die titel bij zijn geboorte heeft gekregen.

"Na overleg met de koning en met andere familieleden concluderen we dat de aanhoudende beschuldigingen aan mijn adres afleiden van het werk van de koninklijke familie. Ik heb besloten mijn plicht ten opzichte van mijn familie en land voorop te stellen", staat in de verklaring.

De broer van koning Charles ligt al geruime tijd onder vuur vanwege zijn banden met de Amerikaanse zedendelinquent Jeffrey Epstein, die in 2019 in zijn cel overleed. Prins Andrew en Epstein waren goed bevriend.

Vanwege alle aantijgingen verloor Andrew eerder al een deel van zijn koninklijke en militaire titels. Ook moest Andrew al zijn koninklijke taken neerleggen.
https://nos.nl/artikel/25(...)k-met-koning-charles
  Spellchecker vrijdag 17 oktober 2025 @ 20:37:21 #103
197773 crew  maily
pi_219038745
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:33 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij zegt niet dat het hem spijt.

Nee, we concluderen dat de aanhoudende beschuldigingen aan mijn adres afleiden van het werk van de koninklijke familie.

:r
  vrijdag 17 oktober 2025 @ 21:03:06 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_219038984
quote:
[..]
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_219041632
Niet heel verbazend. Vind t allene zo sneu voor die dochters, die overkomen als leuke meiden. Je zou maar zulke ouder hebben..
pi_219042664
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 09:43 schreef funkyfabulous het volgende:
Niet heel verbazend. Vind t allene zo sneu voor die dochters, die overkomen als leuke meiden. Je zou maar zulke ouder hebben..
Wat dacht je van Sarah. Het bed gedeeld hebben met zo'n viespeuk en een leugenaar.
pi_219042747
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 oktober 2025 20:37 schreef maily het volgende:

[..]
Hij zegt niet dat het hem spijt.

Nee, we concluderen dat de aanhoudende beschuldigingen aan mijn adres afleiden van het werk van de koninklijke familie.

:r
Zwakke broeder.
-nee-
pi_219042768
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:03 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Wat dacht je van Sarah. Het bed gedeeld hebben met zo'n viespeuk en een leugenaar.
Zij blijft hem verdedigen.
  zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:22:23 #109
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_219042778
quote:

[..]
Die deed ongeveer net zo hard mee en profiteerde/profiteert volop
Die mag ook door het slijk
pi_219042781
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 oktober 2025 12:20 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Zij blijft hem verdedigen.
Oh, dat wist ik niet.
  Spellchecker zaterdag 18 oktober 2025 @ 12:27:14 #111
197773 crew  maily
pi_219042807
quote:

[..]
Die kan er ook wat van

https://www.ad.nl/show/ex(...)te-brengen~a326da10/
pi_219087196
quote:
[..]
Dan is hij hiermee ook gedegradeerd uit dit topic.
Ik kan hier nog een ding melden in de tijd dat hij nog prins was.
Hij verkreeg op de en of andere manier privacygegevens van Virginia Giuffre, zoals haar 'BSN'-nummer.
Dat vind ik een heel kwalijke zaak, dat lui van het Koninklijke huis aan dit soort gegevens kunnen komen.
  donderdag 23 oktober 2025 @ 18:18:49 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_219087223
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:14 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Dan is hij hiermee ook gedegradeerd uit dit topic.
Ik kan hier nog een ding melden in de tijd dat hij nog prins was.
Hij verkreeg op de en of andere manier privacygegevens van Virginia Giuffre, zoals haar 'BSN'-nummer.
Dat vind ik een heel kwalijke zaak, dat lui van het Koninklijke huis aan dit soort gegevens kunnen komen.
Het was iemand van zijn beveiliging die eraan kon komen. Maar hoe dan ook is het fout.

:W Andrew
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_219087276
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2025 18:18 schreef Troel het volgende:

[..]
Het was iemand van zijn beveiliging die eraan kon komen. Maar hoe dan ook is het fout.

:W Andrew
In HLN staat, dat hij zijn beveiliger juist opdracht gaf, om dingen meer uit te zoeken over haar.

quote:
........knip....
In de e-mail staat te lezen dat prins Andrew zijn door belastinggeld betaalde bodyguard van de Metropolitan Police (de Londense politie) vroeg om informatie te bemachtigen over Giuffre. Hij gaf hem onder meer haar naam, geboortedatum en haar vertrouwelijke social security number (rijksregisternummer) door.

Andrew mailde vervolgens naar Ed Perkins, een perssecretaris van Queen Elizabeth, met de boodschap dat hij zijn bodyguard de opdracht had gegeven om “bezwarende info over haar op te graven”: “Ik heb gehoord dat ze een strafblad zou hebben in de VS”, schreef de prins. Het is niet duidelijk of zijn bodyguard op het verzoek is ingegaan en naar informatie heeft gezocht. Ook aan Perkins zou zijn gevraagd om Virginia te onderzoeken.
.....knip........
Bron: https://www.hln.be/royalt(...)oemde-foto~a6a9fb61/
  donderdag 23 oktober 2025 @ 18:29:03 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_219087295
Ja, dus hij kreeg die gegevens van die beveiliger. Maar je kunt het ook andersom lezen in dit stukje. Vlamingen he :P

(Geen idee wie dus wat van wie kreeg maar t deugt niet)

[ Bericht 13% gewijzigd door Troel op 23-10-2025 18:37:59 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')