abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:52:29 #1
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798911
Informatie over Het Koninklijk Huis: http://www.koninklijkhuis.nl/

[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:53:29 #2
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798928
Laatste post:

quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
En terecht. Ze zijn zelden mooi, hoeden.
Over Alexia die, gokken we, vertikt een hoed te dragen.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 21:53:58 #3
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218798936
En verder sorry voor de TT. Ik had zo snel even niets beters, :').
  Redactie Sport woensdag 17 september 2025 @ 21:59:14 #4
109131 crew  sportfreak
pi_218799015
Staatsbezoek van de Amerikaanse president aan Engeland

FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:06:46 #5
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799115
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 21:59 schreef sportfreak het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Een van de weinige keren dat ik Melania haar outfit niet mooi vind (ondanks dat ze er zelf wel mooi op staat).

En ik vind Kate ook maar wat matig deze keer, zowel qua pose, gezichtsuitdrukking, en outfit. William ziet er ineens zo anders uit, zeg. Is het zijn baard? Het feit dat hij ouder is? Ik weet het niet helemaal.

En Camilla heeft dezelfde outfit als altijd aan. Is het niet crème, is het wel blauw.
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:07:30 #6
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218799132
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein :D
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:09:56 #7
197773 crew  maily
pi_218799166
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Een van de weinige keren dat ik Melania haar outfit niet mooi vind (ondanks dat ze er zelf wel mooi op staat).

En ik vind Kate ook maar wat matig deze keer, zowel qua pose, gezichtsuitdrukking, en outfit. William ziet er ineens zo anders uit, zeg. Is het zijn baard? Het feit dat hij ouder is? Ik weet het niet helemaal.

En Camilla heeft dezelfde outfit als altijd aan. Is het niet crème, is het wel blauw.
Melania is in spekjes-look.

En Camilla moest eerder deze week bedrust houden vanwege een hardnekkige bijholteontsteking
https://www.rtl.nl/boulev(...)rt-hertogin-van-kent
pi_218799311
“ spekjes look” en weg en afbuigend van echtgenoot. 😎
pi_218799331
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:06 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Mannen worden vaak wat aantrekkelijker op leeftijd. William niet, jong was hij het evenbeeld van Diana en nu lijkt hij meer op zijn vader.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:22:59 #10
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799348
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef maily het volgende:

[..]

En Camilla moest eerder deze week bedrust houden vanwege een hardnekkige bijholteontsteking
https://www.rtl.nl/boulev(...)rt-hertogin-van-kent
Spekjes-looks vind ik altijd wel leuk, :D O+. Maar deze is het net niet voor mij.

En wat kut voor Camilla, ;(. Maar als ze dan tóch verschijnt, kan ze wel een keer wat anders kiezen. Maar die heeft maar één jurk in d’r kast.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 september 2025 @ 22:24:40 #11
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218799379
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Mannen worden vaak wat aantrekkelijker op leeftijd. William niet, jong was hij het evenbeeld van Diana en nu lijkt hij meer op zijn vader.
Toch zien ze er jong leuker uit, hoor. Maar William is nooit echt een mooi jong geweest, vind ik. Maar genoeg anderen die het met me oneens zullen zijn. Hij had vroeger wel wat meer ‘Diana’ in zich inderdaad.
pi_218799423
Dat plakkaat make-up op de hand van Trump 🤣

Het contrast tussen de Britten en de Amerikanen in deze foto is bijna een karikatuur.
pi_218799473
pi_218799482
quote:
17s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:24 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Toch zien ze er jong leuker uit, hoor. Maar William is nooit echt een mooi jong geweest, vind ik. Maar genoeg anderen die het met me oneens zullen zijn. Hij had vroeger wel wat meer ‘Diana’ in zich inderdaad.
Over het algemeen kunnen mannen (niet allemaal natuurlijk) beter oud worden dan vrouwen. En William vond ik wel een leuke knul om te zien.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Spellchecker woensdag 17 september 2025 @ 22:34:50 #15
197773 crew  maily
pi_218799518
quote:
ze hebben echt stukken overgeslagen bij Trump :D
  woensdag 17 september 2025 @ 23:00:15 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218799848
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:22 schreef Soury het volgende:

[..]
Hij heeft inmiddels idd hetzelfde natte tostihoofd als zijn pa ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 07:24:39 #17
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218800597
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:32 schreef Soury het volgende:

[..]
Over het algemeen kunnen mannen (niet allemaal natuurlijk) beter oud worden dan vrouwen. En William vond ik wel een leuke knul om te zien.
Ik vind dat altijd een heel bijzondere uitspraak. In films misschien, maar kijk een beetje rond in je normale leven en je ziet dikke, kalende papzakken. Of uitgebluste gasten. Of gasten die niets meer aan hun uiterlijk doen.

Nee, dan vrouwen. Die doen over het algemeen altijd nog hun best en vind ik niet ‘minder goed’ ouder worden.

Het is bovendien een mening en geen feit die je stelt, en is vooral seksistisch en onderhevig aan schoonheidsidealen. En als ik dat laatste erbij pak, vind ik vrouwen prima oud worden in het echte leven. Sowieso niet ‘slechter’ dan mannen. Films als standaard is nooit een goed idee.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 07:30:24 #18
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218800609
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Dat plakkaat make-up op de hand van Trump 🤣

Het contrast tussen de Britten en de Amerikanen in deze foto is bijna een karikatuur.
Had hij ook niet een stukje huidkanker op zijn hand gehad, of iets wat daarin zou kunnen ontwikkelen, wat ze hebben weggehaald?

Zoiets meende ik. Nou weet ik niet of dat déze hand betrof, :D maar er was dacht ik wel wat met een hand.
pi_218800679
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Had hij ook niet een stukje huidkanker op zijn hand gehad, of iets wat daarin zou kunnen ontwikkelen, wat ze hebben weggehaald?

Zoiets meende ik. Nou weet ik niet of dat déze hand betrof, :D maar er was dacht ik wel wat met een hand.
Hij heeft een aderaandoening ofzo, waardoor er een blauwe plek op zijn hand zit. Hoe kan het toch dat niemand daar zijn make-up fatsoenlijk kan aanbrengen?

Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 07:55:28 #20
197773 crew  maily
pi_218800686
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:30 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ze vallen op, maar Trump probeert zijn blauwe plekken op verschillende manieren te maskeren
quote:
Met filmpje.

Donald Trump heeft opnieuw een opvallende blauwe plek. En die probeert hij zo veel mogelijk uit het zicht te houden, nadat hij vorige week - onsuccesvol - aan de slag ging met make-up.

Toen de Amerikaanse president Donald Trump vrijdag uit het People’s House museum in Washington D.C. wandelde, hadden fotografen maar aandacht voor één ding: zijn rechterhand. De 79-jarige president had namelijk een grote beige vlek op zijn hand. Het was vrij snel duidelijk dat het ging om foundation die enkele tinten lichter was dan de huid van de president.

Dat zijn poging om iets te verbergen met make-up mislukt was, had de president snel door. Toen hij iets later de pers ontving in de Oval Office voor een meeting met FIFA-topman Gianni Infantino over de toekomstige wereldbeker voetbal, probeerde de president zijn rechterhand zo veel mogelijk te verbergen. Maar oplettende reporters zagen toch meermaals de beige vlek opnieuw verschijnen.

Maandag paste de president dezelfde techniek toe. Tijdens een bijeenkomst in de Oval Office tekende Trump enkele besluiten en hij dekte steeds zijn rechterhand toe met zijn linker. Maar omdat het zo goed als onmogelijk is om nooit de achterkant van zijn hand te laten zien, werd snel duidelijk wat de president in de afgelopen dagen probeerde te verbergen. Hij heeft namelijk een grote blauwe plek op zijn hand.

Het is niet de eerste keer dat de president zulke blauwe plekken heeft. En het is ook niet de eerste keer dat hij die probeert te verbergen. Tijdens het bezoek van Emmanuel Macron aan het Witte Huis in februari had de president ook al zo’n plek op zijn hand. Ook toen zat er een laag make-up over. Al was het toen iets subtieler dan nu. De reden die het Witte Huis toen gaf: het was gewoonweg het gevolg van het vele handenschudden, klonk het bij de woordvoerder van het Witte Huis.

Maar in juli doken de blauwe plekken opnieuw op. Dit keer in combinatie met gezwollen benen. Wat betreft dat laatste, speelde het Witte Huis wel open kaart. Er is bij de president een chronisch veneuze insufficiëntie vastgesteld, klonk het. Dat is een ophoping van bloed in de onderste ledematen door minder goed functionerende aders.

Wat de blauwe plekken betreft? “Op recente foto’s van de president zijn lichte blauwe plekken op de rug van zijn hand te zien. Het gaat om lichte irritaties van het zachte weefsel als gevolg van veelvuldig handen schudden en het gebruik van aspirine, dat wordt ingenomen als onderdeel van een standaard hart- en vaatziektenpreventieprogramma“, zei woordvoerster Karoline Leavitt in juli. En ook dit keer is dat de verklaring. “President Trump is een man van het volk, en hij ontmoet dagelijks meer Amerikanen en schudt hen de hand dan eender welke andere president in de geschiedenis dan ook. Zijn toewijding is onwankelbaar, en dat bewijst hij elke dag opnieuw”, aldus Leavitt.
pi_218800884
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mijn hemel wat heeft Trump een irritante lach op zijn smoel. En ongelooflijk dat hij maar in de watten gelegd blijft worden en met open armen l ontvangen blijft worden. Ook bij WA en Maxima.
pi_218801053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:55 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]
Hij heeft een aderaandoening ofzo, waardoor er een blauwe plek op zijn hand zit. Hoe kan het toch dat niemand daar zijn make-up fatsoenlijk kan aanbrengen?

[ afbeelding ]
Whoever zijn make-up doet heeft sowieso nogal moeite met het gebruiken van de juiste kleur.
Het verbaast me dat ze kennelijk meer dan 1 kleur hebben en niet het standaard oranje op z'n hand gesmeerd hebben, had er waarschijnlijk zelfs beter uitgezien :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 09:23:59 #23
197773 crew  maily
pi_218801223
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Whoever zijn make-up doet heeft sowieso nogal moeite met het gebruiken van de juiste kleur.
Het verbaast me dat ze kennelijk meer dan 1 kleur hebben en niet het standaard oranje op z'n hand gesmeerd hebben, had er waarschijnlijk zelfs beter uitgezien :')
Gewoon standaard dit gebruiken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 10:08:53 #24
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218801537
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:01 schreef Leandra het volgende:

[..]
Het is ook zo gek, want er zijn genoeg goede MUA’s maar ook gewoon grime-artiesten (voor films, en bepaalde foto’s ed :+). Die zouden hier heel goed in kunnen zijn. Wellicht dat het er semi-ok uitziet irl maar foto’s en flitsen doen alles er toch anders uitzien. Dat zou een goede MUA of grime-artiest moeten weten. Ik gok dus dat hij het zo geheim mogelijk wil houden en zelf aan de slag gaat.

De blauwe plekken zal hij wel willen verbergen om te voorkomen dat hij langzamerhand (no pun intended) op Biden gaat lijken.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 18 september 2025 @ 10:10:28 #25
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218801552
Maar dan denk ik ook; je hebt thuis een schitterend wichie zitten (imo) dat constant make-up draagt. Zij kan ook helpen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd zij samen spenderen, dus wellicht niet mogelijk of onwelwillend.
  donderdag 18 september 2025 @ 10:14:10 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_218801588
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:23 schreef maily het volgende:

[..]
Gewoon standaard dit gebruiken
[ link | afbeelding ]
_O- O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Spellchecker donderdag 18 september 2025 @ 10:22:08 #27
197773 crew  maily
pi_218801641
quote:
17s.gif Op donderdag 18 september 2025 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan denk ik ook; je hebt thuis een schitterend wichie zitten (imo) dat constant make-up draagt. Zij kan ook helpen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd zij samen spenderen, dus wellicht niet mogelijk of onwelwillend.
Misschien heeft zij dit gedaan |:)
pi_218802810
Als ik in dat viezige oude makeupmandje van mn kinderen kijk vind ik al een betere kleur om m'n vlekjes te maskeren, dit ziet er uit alsof hij het zelf heeft gedaan met de makeup van de prostituee die toevallig in z'n hotelkamer was.
-nee-
pi_218804572
Dit is toch een stuk gezelliger.

Redactie Sport donderdag 18 september 2025 @ 21:55:47 #30
109131 crew  sportfreak
pi_218807451

Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening _O_
pi_218807783
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening _O_
Wat een gave foto!
pi_218849354
Maxima en Amalia in Washington bij de VN
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 10:30:15 #33
197773 crew  maily
pi_218849375
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:25 schreef bloempje-moi het volgende:
Maxima en Amalia in Washington bij de VN
[ afbeelding ]
Moeder en dochter op een missie.
Waarom niet al die spullen in een tas? :P
Interessante schoenen van Amalia.
Prachtige kleur outfit van Maxima.
pi_218850290
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Bij RTL Boulevard hadden ze een Darth Vader/Star Wars muziekje eronder gezet. _O-
  dinsdag 23 september 2025 @ 12:48:41 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218850394
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef maily het volgende:

[..]
Moeder en dochter op een missie.
Waarom niet al die spullen in een tas? :P

Hebben ze geleerd van Ollongren ;).
KuikenGuppy
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 13:14:49 #36
197773 crew  maily
pi_218850742
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 12:48 schreef Burdie het volgende:

[..]
Hebben ze geleerd van Ollongren ;).
Zijn er al teksten uitgelekt? :o
pi_218852100
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:

[..]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein :D
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:09 schreef maily het volgende:

[..]

(...)
Wat is spekjes-look?
  dinsdag 23 september 2025 @ 16:19:38 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_218852107
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Teslynd het volgende:

[..]
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.
[..]
Wat is spekjes-look?
KuikenGuppy
pi_218852330
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:19 schreef Burdie het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.
Als dat het doel was, verklaarr het wel de vreemde kleurcombinatie en vormeloosheid.
Op de foto's met Kate ziet ze er heel anders uit, dan we normaal te zien krijgen. Ik herkende haar niet direct.
pi_218853748
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
En nu wil ik naar Noorwegen. 😉
  dinsdag 23 september 2025 @ 20:25:10 #41
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_218854206
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:

[..]
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.

Kon z'n tere zieltje niet aan:
Princess Diana's Wedding Shoes Featured a Secret Symbol https://share.google/VoeUG74bjm4AmNzcb
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 20:36:41 #42
197773 crew  maily
pi_218854286
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 september 2025 20:25 schreef Leandra het volgende:

[..]
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.

Kon z'n tere zieltje niet aan:
Princess Diana's Wedding Shoes Featured a Secret Symbol https://share.google/VoeUG74bjm4AmNzcb
^O^
  Spellchecker dinsdag 23 september 2025 @ 21:07:57 #43
197773 crew  maily
pi_218854461
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
Net aan begonnen.
Deze kapper lijkt wel op onze Mari van de Ven :P
  woensdag 24 september 2025 @ 15:20:46 #44
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218859059
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 16:02:38 #45
197773 crew  maily
pi_218859302
quote:
0s.gif Op woensdag 24 september 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
A4 :P
pi_218859382
quote:
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.

Gelukkig lijkt de oudste nog beschikbaar!
-nee-
pi_218859653
quote:
14s.gif Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.

Gelukkig lijkt de oudste nog beschikbaar!
Antoon is wel aantrekkelijk. Go Alexia.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 16:57:30 #48
197773 crew  maily
pi_218859680
quote:
https://www.hln.be/royalt(...)iets-moois~afa1ae93/

En zo woont hij
https://www.bekendeburen.(...)buren-heeft-de-fotos
  Spellchecker woensdag 24 september 2025 @ 21:02:25 #49
197773 crew  maily
pi_218861531
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb gisteravond deze docu gekeken. Ik vond het leuk om te zien, kijkje achter de schermen.

Maar ik heb net even teruggezocht wat er toendertijd allemaal over te doen was; en dat was niet fraai .....

https://mycroft.fok.nl/?q(...)ields=&forum_id[]=77
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 24 september 2025 @ 22:04:34 #50
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218862225
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Teslynd het volgende:

[..]
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.
Als dat het doel was, verklaarr het wel de vreemde kleurcombinatie en vormeloosheid.
Op de foto's met Kate ziet ze er heel anders uit, dan we normaal te zien krijgen. Ik herkende haar niet direct.
Ze ziet er daar inderdaad anders uit, oprecht blij. Zo zien we haar inderdaad niet vaak. Ik vind het wel gezellig. Gewoon twee vrouwen even samen babbelend zonder gozers erbij. En op een bepaalde manier hebben ze natuurlijk iets gemeen dus er zal vast een soort herkenning zitten.

Leuk om Melania eens zo te zien, beetje meer candid, :). Weten we ook eens hoe ze eruit ziet als ze het echt naar haar zin lijkt te hebben, _O-.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')