Ik moet aan de godfather denken. "Nothing is to happen to Fredo Andrew while our mother is still alive"quote:Op maandag 3 november 2025 10:14 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat Elizabeth trots is op dit besluit van Charles. De kroon gaat altijd voor en Andrew was een bedreiging.
Er is toch een schadevergoeding aan het slachtoffer betaald?quote:Op zondag 2 november 2025 18:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat dit alles gebeurt zonder een veroordeling. Er is nergens bewezen dat hij schuldig is aan alle geruchten en beschuldigingen.
Dat er dan toch officiele stappen genomen worden vanuit de familie is wel apart.
Niet onterecht, wel apart.
Het schijnt dat veel van deze beweging vanuit William komt.
Ze lijken niet op elkaar, maar hun gezichten hebben wel veel overeenkomsten.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
King Charles and Prince Edward, Duke of Kent. 😆
[ afbeelding ]
Queen Liz was an enabler.quote:Op maandag 3 november 2025 10:14 schreef xzaz het volgende:
Ik denk dat Elizabeth trots is op dit besluit van Charles. De kroon gaat altijd voor en Andrew was een bedreiging.
Exactly.quote:
Ik zeg ook niet dat hij niet schuldig is, maar dat hij niet schuldig is bevonden.quote:Op maandag 3 november 2025 15:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is toch een schadevergoeding aan het slachtoffer betaald?
Virginia Giuffre v. Prince Andrew - Wikipedia https://share.google/z1Eg9AWTW5kQUQdyb
Dat was vast en zeker niet gebeurd als hij werkelijk onschuldig was.
Door de settlement was de rechtszaak ook gelijk afgelopen.
Tuurlijk shady as fuck, maar liegen is niet iets waar deze straf op staat.quote:Op zondag 2 november 2025 18:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou ja, het is wel bewezen dat hij heeft gelogen en dat hij achter Epstein bleef staan.
Yhe no shitquote:Op maandag 10 november 2025 03:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat eiland van Epstein zat regelmatig vol met 'hotshots'.
Dat is niet Charles' broer, Prince Edward. Dat is de man hier tweede van rechts.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 21:49 schreef bloempje-moi het volgende:
King Charles and Prince Edward, Duke of Kent. 😆
[ afbeelding ]
Ja, de broer van Charles heet prince Edward, Duke of Edinburgh.quote:Op maandag 10 november 2025 13:43 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat is niet Charles' broer, Prince Edward. Dat is de man hier tweede van rechts.
[ afbeelding ]
En hier;
[ afbeelding ]
Hij is niet schuldig bevonden omdat de rechtszaak niet doorging na de overeenkomst over de schadevergoeding...quote:Op maandag 10 november 2025 07:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet schuldig is, maar dat hij niet schuldig is bevonden.
In het oog van het publiek is hij echter wel schuldig, en kennelijk is die schade genoeg voor de Kroon om actie te ondernemen. Verdere schade voorkomen misschien.
Ik begrijp je eerste zin niet helemaal. Want het is bewezen dat hij heeft gelogen en daar ging de eerste post toch over (waarop ik reageerde)?quote:Op maandag 10 november 2025 08:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk shady as fuck, maar liegen is niet iets waar deze straf op staat.
Hopelijk komt ooit de waarheid officieel aan het licht.
Lijkt me ook:quote:Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat het Britse Koningshuis van tevoren is ingelicht over deze e-mails: https://nos.nl/l/2590324
(Zit mobiel, dus quoten is wat lastig).
Daar kun je wel vanuit gaan jaquote:Op donderdag 13 november 2025 17:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik krijg sterk het idee dat het Britse Koningshuis van tevoren is ingelicht over deze e-mails: https://nos.nl/l/2590324
(Zit mobiel, dus quoten is wat lastig).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |