abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 22:27:30 #126
184769 crew  Deisyy
pi_218244886
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 20:47 schreef Leandra het volgende:

[..]
Misschien zijn mensen het eeuwige gezeik gewoon zat.
Want ja, er wordt al jaren gezeken over het uiterlijk van de prinsessen, al sinds ze in de wieg lagen.

Dat ze nu volwassen zijn, en er imho gewoon prima uitzien, betekent niet dat ze nu loslopend wild zijn.

En als mensen daar wel klaar mee zijn mogen ze dat uiteraard ook gewoon zeggen.
Het kan heel goed dat users dat zat zijn, maar users gaan nou eenmaal niet bepalen wat hier wel en niet gepost mag worden, daar zijn moderators voor.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 21:10 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Er staat in de OP 'informatie over het Koninklijk Huis'. Daar valt wat mij betreft het eindeloze geëmmer over hun uiterlijk niet onder.
Dat "Informatie over het Koninklijk Huis" slaat niet op de inhoud van dit topic, maar op het linkje wat erachter staat.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator donderdag 17 juli 2025 @ 22:29:21 #127
184769 crew  Deisyy
pi_218244898
Er wordt nu net gedaan alsof de prinsessen hier constant afgebrand worden, maar ik zie dat echt niet hoor.

Verder kan deze discussie vanaf nu naar Feedback.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  vrijdag 18 juli 2025 @ 01:02:16 #128
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_218245971
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 22:29 schreef Deisyy het volgende:
Er wordt nu net gedaan alsof de prinsessen hier constant afgebrand worden, maar ik zie dat echt niet hoor.

Verder kan deze discussie vanaf nu naar Feedback.
fAcEbOok liever :{w
love & heet
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 10 augustus 2025 @ 20:47:05 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_218471463
Mediacourantje, maar denken jullie dat het klopt?

https://www.mediacourant.(...)meer-op-achtergrond/

quote:
Kreeg prinses Alexia media-opdracht? ‘Ze is nu meer op achtergrond’

Jarenlang was prinses Alexia de koninklijke blikvanger: glamour, mode en net genoeg bravoure om Amalia in de coulissen te drukken. Maar nu lijkt ze volgens Story bewust een stap terug te moeten doen…

Prinses Alexia (20) wist zich jarenlang handig in de kijker te spelen. Duitse en Britse bladen noemden haar ‘een topmodel’, het Britse tijdschrift Tatler kroonde haar tot ‘koningin van de Londense scene’ en in Nederland stal ze vaak het modebeeld van haar oudere zus. Maar die tijd lijkt voorbij, want er is volgens Story iets opvallends gaande.

Verschuiving

Volgens imagocoach Zabeth van Veen is er sprake van een bewuste verschuiving: Alexia verdwijnt langzaam naar de achtergrond om ruimte te maken voor kroonprinses Amalia (21). Zij moet zich nu immers presenteren als toekomstige koningin, en dat gaat makkelijker zonder zus die alle aandacht trekt.

Zabeth zegt in het tijdschrift: “In Nederland overtroefde Alexia onze kroonprinses een jaar geleden nog met haar verschijning, maar ze krijgt langzamerhand toch meer een rol op de achtergrond. Dat lijkt een bewuste opdracht.”

Stralender

De reden daarvoor is heel duidelijk, aldus Zabeth. “De 21-jarige Amalia, die steeds stralender en modebewuster in de openbaarheid treedt, kan zichzelf op die manier tot koningin ontwikkelen. Dat lijkt nu belangrijker dan ooit te zijn!”

Zichtbaarheid is echter niet zonder risico. “Amalia is door de huidige tijd kwetsbaarder dan vorige kroonprinsessen nu iedereen met een smartphone voor persfotograaf speelt. Online foto’s blijven haar achtervolgen. Daarom is het extra belangrijk om zo snel mogelijk goede keuzes te maken om een stevig beeld neer te zetten van Amalia.”

Pr-verschuiving

Voor Alexia betekent dat: minder officiële optredens, meer Londen, en voorlopig geen headlines die Amalia overschaduwen. Het paleis lijkt volgens Zabeth tevreden met deze rolverdeling: de kroonprinses als hoofdpersoon, de zus als stille reserve.

Royaltykenner Justine Marcella besluit: “Ik vrees echter dat de enige valkuil voor Amalia het daten is. Dat kan ingewikkeld zijn en moeilijkheden veroorzaken. Dat hebben we in het verleden ook wel gezien. Beatrix werd verliefd op een Duitser. (…) Ik ben heel nieuwsgierig hoe dat bij Amalia zal gaan.”
Ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten. Zou het wel jammer vinden, want ik vind haar altijd wel grappig om naar te kijken, :+. En haar outfits vind ik ook altijd wel leuk.

Vraag me wel af wat zoiets doet met iemand? Klinkt wellicht wat suf maar als je terug wordt gefloten omdat je te veel aandacht trekt en je je vooral stiller moet houden en minder moet laten zien, want anders zit je je zus in de weg, lijkt me niet per se heel chill.

Ze zal dat rationeel gezien heus wel snappen, en ook zal ze er vast niet rouwig om zijn dat ze dan minder officiële optredens hoeft te doen, maar dat staat los van dat eventuele gevoel.

Edit: als het waar is, natuurlijk.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Spellchecker zondag 10 augustus 2025 @ 20:50:01 #130
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_218471498
quote:
17s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Ik denk dat er best een kern van waarheid in kan zitten. Zou het wel jammer vinden, want ik vind haar altijd wel grappig om naar te kijken, :+. En haar outfits vind ik ook altijd wel leuk.

Vraag me wel af wat zoiets doet met iemand? Klinkt wellicht wat suf maar als je terug wordt gefloten omdat je te veel aandacht trekt en je je vooral stiller moet houden en minder moet laten zien, want anders zit je je zus in de weg, lijkt me niet per se heel chill.

Ze zal dat rationeel gezien heus wel snappen, en ook zal ze er vast niet rouwig om zijn dat ze dan minder officiële optredens hoeft te doen, maar dat staat los van dat eventuele gevoel.

Remember Princess Margaret? Queen Elizabeth's sister.

[ Bericht 4% gewijzigd door maily op 10-08-2025 21:43:44 ]
pi_218471911
quote:
17s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:47 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Dat artikel had ook twee jaar geleden geschreven kunnen zijn, of over twee jaar. Ik vraag me af of er daadwerkelijk een aanleiding voor is. Leest een beetje alsof ze bij de mediacourant om kopij verlegen zaten.
-nee-
  zondag 10 augustus 2025 @ 21:41:28 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218471969
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:50 schreef maily het volgende:

[..]
Remember Princess Anne? Queen Elizabeth's sister
Wie noemt princess Anne de zuster van queen Elizabeth?

[ Bericht 19% gewijzigd door Lienekien op 10-08-2025 22:03:21 ]
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 10 augustus 2025 @ 21:44:19 #133
197773 crew  maily
pi_218471993
quote:
5s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Wie noemt princess Anne de zuster van queen Elizabeth?
Oeps, moest Princess Margaret zijn natuurlijk :P
  zondag 10 augustus 2025 @ 21:45:12 #134
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218472004
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:44 schreef maily het volgende:

[..]
Oeps, moest Princess Margaret zijn natuurlijk :P
Is dat filmpje dan nog relevant?
The love you take is equal to the love you make.
  Spellchecker zondag 10 augustus 2025 @ 21:45:26 #135
197773 crew  maily
pi_218472005
quote:
1s.gif Op zondag 10 augustus 2025 21:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]
Is dat filmpje dan nog relevant?
Nee. je mag het weghalen.
pi_218473299
quote:
0s.gif Op zondag 10 augustus 2025 20:50 schreef maily het volgende:

[..]
Remember Princess Margaret? Queen Elizabeth's sister.

Daar was toevallig ook onlangs nieuws over:

quote:
Margaret and the Curse
Biograaf beweert: prinses Margaret had foetaal alcoholsyndroom
De Britse prinses Margaret leed aan het foetaal alcoholsyndroom, vermoedelijk veroorzaakt door het alcoholgebruik van haar moeder tijdens de zwangerschap, beweert biograaf Meryle Secrest (95) in haar aanstaande onofficiële biografie over de prinses.
https://www.rtl.nl/boulev(...)tale-alcoholsyndroom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')