quote:Op donderdag 18 september 2025 09:23 schreef maily het volgende:
[..]
Gewoon standaard dit gebruiken
[ link | afbeelding ]
Misschien heeft zij dit gedaanquote:Op donderdag 18 september 2025 10:10 schreef ChipsZak. het volgende:
Maar dan denk ik ook; je hebt thuis een schitterend wichie zitten (imo) dat constant make-up draagt. Zij kan ook helpen. Maar ik heb geen idee hoeveel tijd zij samen spenderen, dus wellicht niet mogelijk of onwelwillend.
Wat een gave foto!quote:Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening
Moeder en dochter op een missie.quote:Op dinsdag 23 september 2025 10:25 schreef bloempje-moi het volgende:
Maxima en Amalia in Washington bij de VN
[ afbeelding ]
Bij RTL Boulevard hadden ze een Darth Vader/Star Wars muziekje eronder gezet.quote:Op donderdag 18 september 2025 21:55 schreef sportfreak het volgende:
[ afbeelding ]
Koning Willem-Alexander op de laadklep van de Hercules tijdens zijn bezoek vandaag aan een luchtlandingsoefening
Hebben ze geleerd van Ollongrenquote:Op dinsdag 23 september 2025 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Moeder en dochter op een missie.
Waarom niet al die spullen in een tas?![]()
Zijn er al teksten uitgelekt?quote:Op dinsdag 23 september 2025 12:48 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hebben ze geleerd van Ollongren.
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein
Wat is spekjes-look?quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:18 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ze zijn oud genoeg om te mogen krimpen zonder blijkbaar altijd niet echt lang geweest te zijn.
[..]
Wat is spekjes-look?
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.quote:
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat King Charles en Queen Camilla lange mensen waren .... maar hier lijken ze echt klein
quote:Op dinsdag 23 september 2025 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee joh, Diana mocht niet eens op hakken lopen omdat ze dan langer was dan Charles.
Kon z'n tere zieltje niet aan:
Princess Diana's Wedding Shoes Featured a Secret Symbol https://share.google/VoeUG74bjm4AmNzcb
Net aan begonnen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
En nu wil ik naar Noorwegen. 😉
A4quote:Op woensdag 24 september 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
Zo te zien denken sapjeskanalen dat Alexia misschien iets met Antoon(Nederlandse zanger) heeft
Antoon is wel aantrekkelijk. Go Alexia.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:17 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oei, toch wel weer jammer. Net even gekeken, en zanger Antoon is helemaal niet user Marsenal van het fokforum, die ik in eerste instantie had getipt als love interest van in elk geval één van de prinsessen, maar het liefste deze, die met de dikke kont.
Gelukkig lijkt de oudste nog beschikbaar!
https://www.hln.be/royalt(...)iets-moois~afa1ae93/quote:Op woensdag 24 september 2025 15:20 schreef Momo het volgende:
Ik heb gisteravond deze docu gekeken. Ik vond het leuk om te zien, kijkje achter de schermen.quote:Op dinsdag 23 september 2025 19:49 schreef Samhain het volgende:
Ik heb vanmiddag, herstellende van een griepje dus mooie kans, op Netflix naar Rebel Royals gekeken. Over de Noorse Märtha Louisa en haar sjamaan Durek Vernet.
Vond het wél vermakelijk. Ze hebben duidelijk veel plezier samen; haar dochters zijn ook leuke meiden.
En nu wil ik naar Noorwegen. 😉
Ze ziet er daar inderdaad anders uit, oprecht blij. Zo zien we haar inderdaad niet vaak. Ik vind het wel gezellig. Gewoon twee vrouwen even samen babbelend zonder gozers erbij. En op een bepaalde manier hebben ze natuurlijk iets gemeen dus er zal vast een soort herkenning zitten.quote:Op dinsdag 23 september 2025 16:54 schreef Teslynd het volgende:
[..]
O, dank voor de uitleg. Ik had al met succes die enge spekkies uit m'n bewustzijn geveegd.
Als dat het doel was, verklaarr het wel de vreemde kleurcombinatie en vormeloosheid.
Op de foto's met Kate ziet ze er heel anders uit, dan we normaal te zien krijgen. Ik herkende haar niet direct.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |