Je moet ook overal over mee kunnen praten ook ...quote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Lekkere Hollandse lengteMaar Maxima is ook lang. Of zullen het de hakken zijn?
https://cdn.jwplayer.com/previews/f57MoIZ0
Ik erger me aan die mannen die niet eens iemand aan kunnen kijken in een gesprek.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:56 schreef maily het volgende:
[..]
Je moet ook overal over mee kunnen praten ook ...
Maxima zou 1.78 zijn dus ook vrij lang.quote:Op donderdag 25 september 2025 11:38 schreef bloempje-moi het volgende:
Lekkere Hollandse lengteMaar Maxima is ook lang. Of zullen het de hakken zijn?
https://cdn.jwplayer.com/previews/f57MoIZ0
quote:Prinses Amalia is vandaag begonnen aan de opleiding tot reservist bij de krijgsmacht aan het Defensity College. Ze is aangesteld als matroos derde klasse bij de Koninklijke Marine en soldaat derde klasse bij de Koninklijke Landmacht en de Koninklijke Luchtmacht. Dat is de laagste klasse bij de manschappen van de krijgsmacht. Amalia is het eerste vrouwelijke lid van het Koninklijk Huis dat in militaire dienst treedt.
Het zal vast geen winkelbediende van het tankstation zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef Teslynd het volgende:
Amalia heeft onlangs aangekondigd een relatie te hebben. Weet niet meer met wie, maar ze leerden elkaar in Spanje nader kennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:57 schreef roos94 het volgende:
[..]
Het zal vast geen winkelbediende van het tankstation zijn.Nee, de krantenjongen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrij logisch dat het een jongen van heel goede komaf moet zijn, toch?
Waarom "moet" dat?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, de krantenjongen.
Vrij logisch dat het een jongen van heel goede komaf moet zijn, toch?
Meeste mensen daten toch wel een beetje binnen de eigen sociale klasse, of in elk geval niet 'omlaag'.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom "moet" dat?
Ware Liefde laat zich toch zgn niet leiden door status of geld?
Nee, wel milieu.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:14 schreef roos94 het volgende:
[..]
Waarom "moet" dat?
Ware Liefde laat zich toch zgn niet leiden door status of geld?
Aan wie heeft ze dat aangekondigd dan? Aan Tooske die ze op het Oktoberfest tegenkwam?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef Teslynd het volgende:
Amalia heeft onlangs aangekondigd een relatie te hebben. Weet niet meer met wie, maar ze leerden elkaar in Spanje nader kennen.
Prinses Mariannequote:Op vrijdag 3 oktober 2025 07:42 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Meeste mensen daten toch wel een beetje binnen de eigen sociale klasse, of in elk geval niet 'omlaag'.
Een rijke man kan misschien nog wel eens een arm meisje uit het slop halen, dat zie je wel eens, maar een rijke jonge vrouw die met een vuilnisman aan de haal gaat, dat gebeurt maar weinig. Ik was zelf ook straatarm toen ik mijn vrouw leerde kennen en die heb ik jarenlang moeten manipuleren en gaslighten om zo ver te komen. Dan moet je wel flink werk er in willen steken.
Ze is er nog redelijk goed mee weg gekomen.quote:Hier begon zij een buitenechtelijke relatie met lakei Johannes van Rossum. Hij was sinds 1844 in haar dienst en al snel haar secretaris en bibliothecaris.
Waar is die aankondiging terug te zien?quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 06:48 schreef Teslynd het volgende:
Er zijn idd oudere filmpjes van William op een E-step.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins William op een elektrische step. Zo te zien rijdt hij er wel vaker op. Ik associeer deze dingen altijd met tokkies eerlijk gezegd.
https://youtube.com/shorts/jJAG6oYgyz8?si=AuaBXo1AReGarYxi
Ideaal wel op groot terrein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Prins William op een elektrische step. Zo te zien rijdt hij er wel vaker op. Ik associeer deze dingen altijd met tokkies eerlijk gezegd.
Willem Alexander wilde geen nummer zijn, anders zou hij Willem IV zijn, maar "Die staat naast Bertha 38 in de wei", dus wel grappig dat Luxemburg nu Willem V heeftquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 15:50 schreef sportfreak het volgende:
De nieuwe groothertog van Luxemburg, Guillaume V, legt de eed af:
[ afbeelding ]
En natuurlijk geen troonswisseling zonder balkonscene:
[ afbeelding ]
Prachtig, had alleen een andere bh(maat) onder gemoeten die goed aansluitquote:
Dat viel mij ook meteen op!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 16:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Prachtig, had alleen een andere bh(maat) onder gemoeten die goed aansluit
Op zijn duim, dit zou groot nieuws zijn geweest.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 12:00 schreef maily het volgende:
[..]
Waar is die aankondiging terug te zien?
Ze zit niet bij het leger, ze volgt een opleiding tot vrijwillig reservist.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 17:58 schreef bloempje-moi het volgende:
Sinds ze in het leger zit, heeft ze iedere dag iets anders gedaan volgens mij. Hoe ronden die mensen überhaupt opleidingen af met zoveel andere werkzaamheden?
Mannen op een step zijn zo...zo gewoon geen man.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 14:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
Op bewegend beeld vind ik Amalia nog meer uitstraling hebben. En inderdaad, Maxima ziet er ook prachtig uit! Vind die emotie mooi bij haar. Heeft iets puurs.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:12 schreef AnneX het volgende:
En français: Bekijk deze YouTube-video
P.S. Máxìma heeft een prachtig ensemble aan zeg![]()
Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:
De kroonprinsessen van Nederland en België.
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
[ afbeelding ]
https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:19 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Wat een uitstraling! Ik hoop dat deze twee het goed met elkaar kunnen vinden. Lijkt me fijn als je iemand in dezelfde positie hebt om te klagen over alle gepeupels en ellende op Whatsapp.
Prachtige uitstraling, haar hele houding, zo zelfverzekerd!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)MTc5NnhqZzhieW42Yw==
Filmpje van hun aankomst. Zo te zien praten en lachen ze samen.
Goede doelstelling. Succes!quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:37 schreef Marsenal het volgende:
Bij deze besloten dat ik mij volledig ga focussen op het bereiken van een gehuwd bestaan met de kroonprinses
Ze straalt kracht en karakter uit.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰
Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?
Ze laat haar Belgische collega er een beetje truttig uitzien, wat een kracht straalt Amalia uit. Die heeft er zin in, iets wat haar pa totaal niet uitgestraald heeft. Máxima wel.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:06 schreef Deisyy het volgende:
De kroonprinsessen van Nederland en België.
Wat ziet Amalia er prachtig uit![]()
[ afbeelding ]
Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 09:08 schreef Cosima het volgende:
Amalia heeft haar positie altijd zeer serieus aangepakt, ben echt fan van haar. Ik vind het echter behoorlijk tekenend dat iedereen nu positief over haar is. Het zegt veel over hoe we als maatschappij aankijken tegen "dikke" mensen, alsof het een soort schild is waardoor (de meerderheid van de) mensen andere eigenschappen blijkbaar niet eens meer zien. En Amalia was niet eens echt dik, moet je nagaan hoe echt dikke mensen worden behandeld.
Ja idd, maar een meisje/vrouw in haar positie kan zich dat gedrag echt niet permitteren, als je nu al kijkt hoe vaak er nog een "Prins Pils" langskomt van allerlei drowftoeters, dan weet je gewoon dat het voor haar nog veel erger zou zijn.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:40 schreef bloempje-moi het volgende:
Mijn hemel, wat is Amalia toch een mooie vrouw. Ze lijkt me zo geschikt als toekomstige koningin 🥰
Edit: dus niet vanwege haar uiterlijk uiteraard. Ze lijkt helemaal voor het koninginschap gemaakt te zijn met haar interesses, serieuze instelling, hoe ze zich presenteert. Ze komt zo zelfverzekerd over. Was Willem Alexander op die leeftijd niet veel meer een flierefluiterende student?
quote:Willem-Alexander en Máxima tonen op Dierendag nieuwe hond Jagger
Koning Willem-Alexander en koningin Máxima hebben voortaan niet twee, maar drie honden in huis. Op een foto die Willem-Alexander heeft gemaakt is de nieuwe aanwinst van de familie te zien: Jagger, een labradorpup.
Jagger moet het rijk delen met poedel Mambo en labrador Luna. Die wonen al jaren bij het koningspaar op paleis Huis ten Bosch. In een bericht van de Rijksvoorlichtingsdienst op Instagram staat niet hoe lang Jagger al bij het gezin is.
Luna is net als Jagger een zwarte labrador. De hond is een jong van Nala, de hond van Willem-Alexander en Máxima die dit voorjaar doodging. In de coronaperiode stierf een andere labrador van de familie, Skipper. Mambo woont sinds 2021 bij de koning en zijn gezin.
Jawel hoor. We zouden plastische kunnen chirurgie gaan vergoeden, en sowieso ozempic natuurlijk. Zodat elke vrouw een kans heeft bij Marsenal, wel zo eerlijk.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 10:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ze is niet alleen slanker, ze droogt ook op qua vrouwelijkheid, het meisjesachtige is er een beetje af. Ik heb, net als de meeste mannen op aarde, de slechte eigenschap dat ik tegen mooie jonge vrouwen aardiger ben dan tegen lelijke dikke. Such is life, dat veranderen we niet zomaar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |